Prolongeren kan alleen Ajax doen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:34 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
Ik wil even de groeten doen aan Doublepain, mijn grote vriend.. Veel succes met je club komend jaar jongen, dat ofwel wij, ofwel PSV in ieder geval dit jaar maar eens de titel mag prolongeren.
Who the fuck is Doublepain?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:34 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
Ik wil even de groeten doen aan Doublepain, mijn grote vriend.. Veel succes met je club komend jaar jongen, dat ofwel wij, ofwel PSV in ieder geval dit jaar maar eens de titel mag prolongeren.
Prolongeren? Dat zal behalve Ajax niemand kunnen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:34 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
Je hebt gelijk. Scherp. Ik bedoelde meer in de zin 'wederom een titel pakken'. Maar prolongeren betekent 'verlengen': scherp dus.quote:
Ja. Het niveau hier ligt schrikbarend hoog.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:36 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Scherp. Ik bedoelde meer in de zin 'wederom een titel pakken'. Maar prolongeren betekent 'verlengen': scherp dus..
Hoger dan in het Feijenoordtopic in ieder geval.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:38 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ja. Het niveau hier ligt schrikbarend hoog.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh, nee. Als je de media gewoon bekijkt zie je dat het andersom was.
Maar het zal ongetwijfeld je minderwaardigheidscomplex strelen door deze feiten te negeren.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh, nee. Als je de media gewoon bekijkt zie je dat het andersom was.
Maar het zal ongetwijfeld je minderwaardigheidscomplex strelen door deze feiten te negeren.
Salarisplafond van Utrecht ligt op 250.000, Derijck verdient bij PSV veel meer. Zal dus enorm moeten inleveren om daar te gaan spelen. Zou inderdaad mooi zijn, maar ben benieuwd of ie dat gaat doen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:47 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Dit al langs gekomen?
Dat zou mooi zijn. Wij weer een CV kwijt en Derijck lijkt me prima geschikt voor een club als Utrecht, zal ze ook nooit veel geld kosten.
Misschien ook geen slechte optie om te verhuren waarbij PSV licht blijft betalen. Hij stond onder Advocaat in de pikorde nog onder Marcelo, je weet nooit wat Cocu van plan is maar bij Utrecht komt hij in ieder geval veel aan spelen toe. Wellicht zit er dan wat minder druk op en kan hij groeienquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:48 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Salarisplafond van Utrecht ligt op 250.000, Derijck verdient bij PSV veel meer. Zal dus enorm moeten inleveren om daar te gaan spelen. Zou inderdaad mooi zijn, maar ben benieuwd of ie dat gaat doen.
Ik blijf lachen om die Bakkaldeal die Feijenoord en PSV sloten.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:53 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Misschien ook geen slechte optie om te verhuren waarbij PSV licht blijft betalen.
Dat zou kunnen. Al mag hij van mij ook wel blijven en dat we dan Marcelo verkopen. Derijck is als back-up nog best bruikbaar.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:53 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Misschien ook geen slechte optie om te verhuren waarbij PSV licht blijft betalen. Hij stond onder Advocaat in de pikorde nog onder Marcelo, je weet nooit wat Cocu van plan is maar bij Utrecht komt hij in ieder geval veel aan spelen toe. Wellicht zit er dan wat minder druk op en kan hij groeienContract tot 2016, is daarna nog steeds wat waard.
Is goed HMF.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:54 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 9 juli 2013 16:53 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Misschien ook geen slechte optie om te verhuren waarbij PSV licht blijft betalen.
Ik blijf lachen om die Bakkaldeal die Feijenoord en PSV sloten.
quote:
Kan HMF niet zijn, die gunt PSV niks.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:34 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
Hij komt iedere keer op een andere manier terug. Nu doet ie net alsof ie PSV niet zo'n erge club vindt. 100% dat het HMF is.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
Kan HMF niet zijn, die gunt PSV niks.
O die HMF is dus een persoon... Duidelijk. Snapte er al niets van.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
Kan HMF niet zijn, die gunt PSV niks.
Laat ze maar kletsen, er is een beperkt aantal users dat nog netjes blijft hier.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:00 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
O die HMF is dus een persoon... Duidelijk. Snapte er al niets van.
Waar is je Ajax UI?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:00 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hij komt iedere keer op een andere manier terug. Nu doet ie net alsof ie PSV niet zo'n erge club vindt. 100% dat het HMF is.
Ga je nog aan je weddenschap doen?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:00 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hij komt iedere keer op een andere manier terug. Nu doet ie net alsof ie PSV niet zo'n erge club vindt. 100% dat het HMF is.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:00 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
3/10quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:00 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee. Daar heb ik wel een dis voor overquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:51 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik hoop nu echt zoooo erg dat het om Marcelo gaat die naar Anzhi vertrekt voor 12,5 miljoen. Alleen om jou te dissen.
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 09-07-2013 om 17:07:06#PSV wil om 19.00 beginnen met: Tyton; Manolev, Marcelo, Hendrix, Willems; Van Ooijen, Hiljemark, Toivonen; Locadia, Matavz, Bakkali #psvein reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |