Hoe laat begint tdf?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Die kutengelsen met hun saaie cricket.
Jij zit wel erg veel te haten de laatste tijd, Stijn.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Die kutengelsen met hun saaie cricket.
En hij is de laatste tijd aardig tegen mij, er is duidelijk wat aan de hand.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij zit wel erg veel te haten de laatste tijd, Stijn.
Die Kutengelsen vertellen dat de loting van het dartsen om 10:45 Nederlandse tijd is. Stellen ze het constant uit omdat ze saaie kutreportages hebben over ''the ashes''.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij zit wel erg veel te haten de laatste tijd, Stijn.
Teletekstpagina 862.quote:
puberteitquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
En hij is de laatste tijd aardig tegen mij, er is duidelijk wat aan de hand.
Cricket is voor de posh upper class.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Kutengelsen vertellen dat de loting van het dartsen om 10:45 Nederlandse tijd is. Stellen ze het constant uit omdat ze saaie kutreportages hebben over ''the ashes''.
voor die rijke niggersquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Cricket is voor de posh upper class.
Darts voor de de dronken paupers.
Verklaart een boel.
ik ben blankquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:28 schreef Tyron het volgende:
op de johan cruijf schaal van 1 tot 10
hoeveel lijk je op eriksen
leukquote:
toch snap ik niet zo goed wat je hiervan de bedoeling is. wil je een discussie uitlokken? wil je dat wij alleen leuk zeggen of niet?quote:
Krijg aids. Pisvlek.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
toch snap ik niet zo goed wat je hiervan de bedoeling is. wil je een discussie uitlokken? wil je dat wij alleen leuk zeggen of niet?
Leuk man.quote:
Ik bak mijn banaan als ode.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:19 schreef Muto het volgende:
Branden jullie ook een kaarsje voor Kapiteintje momenteel? Hij heeft nu een schriftelijke overhoring tentamen.
okquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Morgen, zo een serie vage dromen gehad.
wat gaat er gebeurenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.youtube.com/user/RockstarGames/videos
Om 3 uur hier even kijken
Alle kuttopics zijn dicht, met uitzondering van het PSV-topic.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
Als ze allemaal zo zitten te trollen wel ja
Straks vangen ze nog 20 miljoen voor hemquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Strootman binnen een paar dagen weg uit de Eredivisie.
HET WORDT BETER
Marcel Brands doet er vast wel iets goeds mee.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
Straks vangen ze nog 20 miljoen voor hem
quote:Naast Gaël Kakuta en Patrick van Aanholt krijgt Vitesse komend seizoen de beschikking over nog een talent van Chelsea. Britse media weten dat José Mourinho ook Nathan Aké een jaar ervaring wil laten opdoen in de Eredivisie. De achttienjarige defensieve middenvelder, die werd geboren in Den Haag, geniet nog wel altijd het volste vertrouwen van de technische leiding op Stamford Bridge.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |