Oh shit!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:01 schreef Muto het volgende:
[..]
Omdat Kapo vindt dat ik een beter mattie ben dan jij.
Ik vind het prima zo.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:05 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM is opvallend stil in de SC na zijn ban. Het lijkt hem beter af te gaan als afgezonderde huistroll van VBL.
Dit zit alleen maar te irriteren in het Feyenoordtopic.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:05 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM is opvallend stil in de SC na zijn ban. Het lijkt hem beter af te gaan als afgezonderde huistroll van VBL.
Wordt tijd ook zo tegen je 30e he. Je kunt niet voor eeuwig bij de MacDonalds blijven werken.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Opdat hij het beste uit zijn leven en studie haalt, hé.
Niet?quote:
Als ik zo lees schijnt hij het zelf normaal te vinden wat hij post, maar dat vinden veel trolls van zijn eigen posts. Al sluit ik niet uit dat GGMM serieus denkt dat zijn posts van goede kwaliteit zijn.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Dit zit alleen maar te irriteren in het Feyenoordtopic.
Ach, maar dat proef je toch ook als je die troep eet. Er blijft altijd nog zeker een half uur zo'n melige, kunstmatige soort laag over je tong zitten na het eten van die dingen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:08 schreef Happel het volgende:
Lekkah Lekkah
[ afbeelding ]
[..]
Dit zit alleen maar te irriteren in het Feyenoordtopic.
Ik vind Stijn ook een leuke jongen, alleen heeft hij in het verleden al eens aan m'n stoelpoten lopen zagen.quote:
En moderator zijn op dit forum? Soort peuterspeelzaal waar je mee te maken krijgt. GGMM onthoudt zijn kleinkinderen van deze fantastische avonturen als moderator.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wordt tijd ook zo tegen je 30e he. Je kunt niet voor eeuwig bij de MacDonalds blijven werken.
Eens op een ander niveau posten kan ook een positief effect hebben.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind Stijn ook een leuke jongen, alleen heeft hij in het verleden al eens aan m'n stoelpoten lopen zagen.
Ik zal niet gaan mierenneuken over een foutje in jouw post.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eens op een ander niveau posten kan ook een positief effect hebben.
Ik zit standaard op de 10 hoog te posten.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eens op een ander niveau posten kan ook een positief effect hebben.
Happie patat.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:14 schreef kapiteintje het volgende:
Bedankt Happie, nu heb ik zin in patat.
Volgens mij is Opel hoofdsponsor.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Lamprou is een 'beetje' klein.
Ik wou zeggen: Laat Happel eens in z'n waarde. Maar sinds hij gisteren met me wou vechten denk ik dat hij prima voor zichzelf op kan komen.quote:
Happel heeft een kort lontje.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wou zeggen: Laat Happel eens in z'n waarde. Maar sinds hij gisteren met me wou vechten denk ik dat hij prima voor zichzelf op kan komen.
Die kat zal vast wel van de computer houden...quote:
Ga koffie zetten ofzo.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die kat zal vast wel van de computer houden...
dan kan de kat met de muis spelen.
Zie hier het voorbeeld van een slechte grap. Ik hoop niet dat mensen de slechtheid van deze grap in diskrediet brengen.
En die kutkop van Kuijt nog op de achtergrond, ook weer origineel zoals ze die bewerkt hebben voor de seizoenkaart? Wat een amateursquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Lamprou is een 'beetje' klein.
Het is niet anders. Veranderd allemaal met dat nieuwe stadion, joh.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
En die kutkop van Kuijt nog op de achtergrond, ook weer origineel zoals ze die bewerkt hebben voor de seizoenkaart? Wat een amateurs
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Het is niet anders. Veranderd allemaal met dat nieuwe stadion, joh.
probeerde hij met jou ook af te spreken om station amersfoort? niet doen, hij komt toch niet opdagenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wou zeggen: Laat Happel eens in z'n waarde. Maar sinds hij gisteren met me wou vechten denk ik dat hij prima voor zichzelf op kan komen.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
probeerde hij met jou ook af te spreken om station amersfoort? niet doen, hij komt toch niet opdagen
Hoe laat begint tdf?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Die kutengelsen met hun saaie cricket.
Jij zit wel erg veel te haten de laatste tijd, Stijn.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Die kutengelsen met hun saaie cricket.
En hij is de laatste tijd aardig tegen mij, er is duidelijk wat aan de hand.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij zit wel erg veel te haten de laatste tijd, Stijn.
Die Kutengelsen vertellen dat de loting van het dartsen om 10:45 Nederlandse tijd is. Stellen ze het constant uit omdat ze saaie kutreportages hebben over ''the ashes''.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij zit wel erg veel te haten de laatste tijd, Stijn.
Teletekstpagina 862.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |