Froome, ook zo'n druktemaker.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:10 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
veel te rustig om eeen topper te zijn
kijk naar armstrong die was geowoon alphamale
quote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 23:06 schreef TUFKAL het volgende:
Users die die kankerkachel SBS plaatjes nog steeds grappig vinden
enn......quote:Op maandag 8 juli 2013 23:10 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Relaxte gast inderdaad.
Echt een verademing om te zien dat er nog wel enigszins intelligente sporters zijn.
Voetballers
Straks effe B&A kijken.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:08 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Als je in de put zit, dan vind je het pakje.
Robben was al 3 keer van zijn stoel gevallenquote:Op maandag 8 juli 2013 23:10 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Relaxte gast inderdaad.
Echt een verademing om te zien dat er nog wel enigszins intelligente sporters zijn.
Voetballers
Enige etappe die ik me zo snel kan herinneren de langs de kust ging en waaiers opleverde was ergens in 2004 (Dekker was NL kampioen). Maar dat kwam meer door de vele regen. Die beroemde Contador-waaier etappe was niet langs de kust, en ook alweer een tijdje geleden.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:10 schreef Redefine het volgende:
Het mooie is dat er altijd gesproken wordt over waaiers, zodra ze ook maar in de buurt van de kust komen of dat er meer dan een zuchtje wind staat. Maar uiteindelijk zijn waaier etappes bijzonder schaars.
Neymar was spontaan het zwembad in gevlogen.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:11 schreef pennyfarthing het volgende:
[..]
Robben was al 3 keer van zijn stoel gevallen
Gisteren had je wat anders gezegdquote:Op maandag 8 juli 2013 23:10 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Relaxte gast inderdaad.
Voetballers
Als je Ziggo hebt, zender 312.quote:
Na zich eerst drie keer huilend te hebben laten vallen.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Neymar was spontaan het zwembad in gevlogen.
De meeste waaier etappes ontstaan ook meer spontaan. Het van te voren verwachten, is meestal meer hopen op spanning.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:12 schreef Sautor het volgende:
[..]
Enige etappe die ik me zo snel kan herinneren de langs de kust ging en waaiers opleverde was ergens in 2004 (Dekker was NL kampioen). Maar dat kwam meer door de vele regen. Die beroemde Contador-waaier etappe was niet langs de kust, en ook alweer een tijdje geleden.
De geheimzinnige opdracht?quote:Op maandag 8 juli 2013 23:13 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Als je Ziggo hebt, zender 312.
Dat ik dit weet, gvd...
Dat is de aflevering van Saint Malo ja.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De geheimzinnige opdracht?
Dat Bassie pannenkoeken met alcohol gaat eten en dronken wordt. Mooi is die.
Dos calvadosquote:Op maandag 8 juli 2013 23:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De geheimzinnige opdracht?
Dat Bassie pannenkoeken met alcohol gaat eten en dronken wordt. Mooi is die.
Jij denkt dat zijn team daar blij mee is?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:03 schreef Szura het volgende:
Nounounou wat een schokkende woorden waren dat zeg van Porte
Wie wel dan?quote:Op maandag 8 juli 2013 23:11 schreef Fides het volgende:
Ten Dam kan de Mart niet echt waarderen volgens mij.
Kreuzinger toch?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb trouwens vernomen dat Indurain het juiste antwoord was van de rebus. Kan iemand dit bevestigen?
Toch wel jaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:03 schreef Szura het volgende:
Nounounou wat een schokkende woorden waren dat zeg van Porte
quote:Een tegenvaller voor de Argos-Shimano-ploeg in de Tour de France. De ploegwagen van het Nederlandse team is zondagavond leeggeroofd.
Roy Curvers was tijdens de uitzending van de Avondetappe terug naar de auto gelopen om een lange broek aan te trekken. De renner vergat echter de auto weer op slot te doen.
De dieven stalen daarna tablets, smartphones en een portemonnee, zo meldt de ploegleiding.
Zal wel over sprinten gaan danquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:20 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hilario dan net weer niet![]()
Tweede gast is Kenny van Hummel.
Mart gaat nu wél Duits praten?twitter:NOSavondetappe twitterde op dinsdag 09-07-2013 om 21:33:54Straks zitten Kenny van Hummel en Churandy Martina aan tafel. En we praten met Marcel Kittel via satelliet. 22.15u, NL1. reageer retweet
In 2008 en 2012 in de Olympische finale van zowel de 100 als de 200 meter.quote:
Dan gaat Marcel Mart uitleggen dat het Kittel is en geen Kietelquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:37 schreef Pino112 het volgende:
Mart gaat nu wél Duits praten?twitter:NOSavondetappe twitterde op dinsdag 09-07-2013 om 21:33:54Straks zitten Kenny van Hummel en Churandy Martina aan tafel. En we praten met Marcel Kittel via satelliet. 22.15u, NL1. reageer retweet
das niet die met 1 kilo coke is gepakt,he?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:50 schreef Aguero het volgende:
[..]
In 2008 en 2012 in de Olympische finale van zowel de 100 als de 200 meter.
Nee, dat was een van zijn ploeggenoten in de 4x100 meter estafette waar hij Europees kampioen mee is geworden.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:51 schreef THEFXR het volgende:
[..]
das niet die met 1 kilo coke is gepakt,he?
Zou dat ook werken met fietsen?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:04 schreef sig000 het volgende:
Martina is gewoon blij en daarom loopt ie zo hard.
Ah, ik dacht dat Tom Egbers losging.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:13 schreef pennyfarthing het volgende:
Avond allemaal. Nog eventjes en dan gaat Mart los.
Er Arashiroquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan gaat Marcel Mart uitleggen dat het Kittel is en geen Kietel![]()
Volgende week Taaramae en Kreuziger aan de lijn
Ik denk eerder dat Mart Marcel gaat uitleggen dat het Kietel is en geen Kittel.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan gaat Marcel Mart uitleggen dat het Kittel is en geen Kietel![]()
Volgende week Taaramae en Kreuziger aan de lijn
Kuifje hoor.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:18 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Marcel Kittel, die kent u niet.
Hij lijkt op Vettelquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:18 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Marcel Kittel, die kent u niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |