Zo werkt de politiek toch? De kans bestaat gewoon dat bij een nee de boel gaat klappen in de coalitie.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:21 schreef Dekatria het volgende:
D66 nu onder vuur van CDA en VVD door hun beslissing gisterstelletje kinderen zijn het ook.
Als LR voor stemt is er een meerderheid ja, maar dan is die partij wel al haar geloofwaardigheid kwijt.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:31 schreef onlogisch het volgende:
Ik ken de zetelverdeling niet, maar PVDA & VVD zijn voor. Hebben zij een meerderheid wanneer Leefbaar Rotterdam het plan steunt?
Nee.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laten we De Kuip nu maar lekker renoveren, iedereen blij.
Ja, dan is er een meerderheid.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:31 schreef onlogisch het volgende:
Ik ken de zetelverdeling niet, maar PVDA & VVD zijn voor. Hebben zij een meerderheid wanneer Leefbaar Rotterdam het plan steunt?
Kan prima. Dan kan je weer 40 jaar vooruit en tegen die tijd alsnog gaan voor nieuwbouw.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Komt denk ik op de stream van de gemeente. Geen idee hoelaat het begint.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:39 schreef onlogisch het volgende:
En zal dat live door Rijnmond worden uitgezonden?
Renovatie is niet exploitabel.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dat zijn van die standaardclichés dat je perse beter zou worden van exploitatie. Business-seats is ook een een veelgehoord argument van de voorstanders.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Renovatie is niet exploitabel.
Bij een 'nee' voor HNS zal er dus voorlopig helemaal niets gebeuren. Of dat goed is of niet moet iedereen maar voor zich beslissen, maar ik vrees dat Feyenoord in dat geval de komende jaren alleen maar meer financiële achterstand oploopt op de concurrentie aangezien we nu tegen de grenzen lopen van de exploitatiemogelijkheden binnen De Kuip.
Tegen de tijd dat er dan opnieuw gepoogd wordt een nieuw stadion te betrekken zijn we weer minimaal 5 tot 10 jaar verder en is ook de achterstand in financieel opzicht al die jaren opgelopen, al valt er veel te compenseren met goed beleid - zoals dat nu gebeurd - in financieel en sportief opzicht. Maar dat is - zoals ik gisteren al aangaf - slechts een druppel op de gloeiende plaat en biedt geen structurele oplossing om te blijven aanhaken in de top, waar Feyenoord thuishoort.
Ik vind dat Jorien van den Herik wel de laatste is die er een mening over mag hebben of de club er wel of niet beter van wordt.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zijn van die standaardclichés dat je perse beter zou worden van exploitatie. Business-seats is ook een een veelgehoord argument van de voorstanders.
Maar zoals Jorien ook terecht opmerkte zijn nergens feitelijk cijfers neergezet waaruit blijkt dat de club er echt financieel wijzer van gaat worden als er een nieuw stadion komt.
Dat hele "Het is nu eenmaal goed voor Feyenoord" kent geen enkele onderbouwing als het gaat om cijfers en feiten.
Jorien heeft de club jarenlang prima geleid alleen aan het einde de zaak laten versloffen door teveel uit handen te geven en te weinig aanwezig te zijn op de club.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind dat Jorien van den Herik wel de laatste is die er een mening over mag hebben of de club er wel of niet beter van wordt.
Dan moet je je eens inlezen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zijn van die standaardclichés dat je perse beter zou worden van exploitatie. Business-seats is ook een een veelgehoord argument van de voorstanders.
Maar zoals Jorien ook terecht opmerkte zijn nergens feitelijk cijfers neergezet waaruit blijkt dat de club er echt financieel wijzer van gaat worden als er een nieuw stadion komt.
Dat hele "Het is nu eenmaal goed voor Feyenoord" kent geen enkele onderbouwing als het gaat om cijfers en feiten.
En Feyenoord te naaien met leningen met woekerrentes, belastingfraude en zo kan ik nog wel even door gaan. Klein detail slechts hoor.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Jorien heeft de club jarenlang prima geleid alleen aan het einde de zaak laten versloffen door teveel uit handen te geven en te weinig aanwezig te zijn op de club.
Link eens wat van die optimistische scenario's van mensen die er belangeloos in staan maar wel gaan over de besluitvoering wil je?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:51 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dan moet je je eens inlezen.
Genoeg onderzoeken online gestaan, met weliswaar inschattingen. Maar meer dan onderbouwde inschattingen kan men nu niet maken hé.
Deze zijn bovendien getoetst en door onafhankelijke onderzoekbureaus nogmaals bekeken en deze kwamen, zij het met bepaalde kanttekeningen, tot dezelfde conclusie, De cijfers zijn bovendien onderbouwd en gemotiveerd.
Dan nog kun je het daar uiteraard niet mee eens zijn, de inschattingen te optimistisch vinden of wat dan ook, maar dat het nooit met cijfers is onderbouwd is echt gelul van de bovenste plank.
Bovendien zou ik eerst eens leren wat het woordje 'exploitatie' betekent als ik jou was.
Tja, die woekerrentes... Hij heeft een plan opgesteld, maar er zijn toch andere die daar een handtekening onder hebben gezet of wat?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:52 schreef Caland het volgende:
[..]
En Feyenoord te naaien met leningen met woekerrentes, belastingfraude en zo kan ik nog wel even door gaan. Klein detail slechts hoor.
Zo kun je het ook verwoorden. Mede daardoor is hij jaren terug met pek en veren het stadion uitgejaagd door dezelfde fanatiekelingen die hem nu aanvoeren als medestander. Ik vind dat toch opmerkelijk.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tja, die woekerrentes... Hij heeft een plan opgesteld, maar er zijn toch andere die daar een handtekening onder hebben gezet of wat?
Hij heeft de club anders wel vele successen gebracht. Vergeet ff niet na het hele HCS-verhaal en de problemen eind jaren 80 was de club op sterven na dood.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:52 schreef Caland het volgende:
[..]
En Feyenoord te naaien met leningen met woekerrentes, belastingfraude en zo kan ik nog wel even door gaan. Klein detail slechts hoor.
Voor die problemen was Van den Herik dan ook gewoon voor een groot deel verantwoordelijkquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij heeft de club anders wel vele successen gebracht. Vergeet ff niet na het hele HCS-verhaal en de problemen eind jaren 80 was de club op sterven na dood.
Vergelijkbaar of erger met de problemen van 2010-2011.
Is het opmerkelijk dat 2 partijen over een totaal andere zaak als destijds eenzelfde mening hebben? Ik vind dat niet opmerkelijk. Normaal eigenlijk.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zo kun je het ook verwoorden. Mede daardoor is hij jaren terug met pek en veren het stadion uitgejaagd door dezelfde fanatiekelingen die hem nu aanvoeren als medestander. Ik vind dat toch opmerkelijk.
Dat is mooi natuuurlijk, maar waarom kan er nou nooit iemand vanuit de club die uitleg komen geven? Waarom treed Raymond Salomon nooit naar buiten met dit soort dingen, waarom hoor je hem sowieso nooit over het stadion? Ja, er is een hetze tegen stadion en elke tegenstander heeft het fout, maar waar de fouten zitten ho maar.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:51 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dan moet je je eens inlezen.
Genoeg onderzoeken online gestaan, met weliswaar inschattingen. Maar meer dan onderbouwde inschattingen kan men nu niet maken hé.
Deze zijn bovendien getoetst en door onafhankelijke onderzoekbureaus nogmaals bekeken en deze kwamen, zij het met bepaalde kanttekeningen, tot dezelfde conclusie, De cijfers zijn bovendien onderbouwd en gemotiveerd.
Dan nog kun je het daar uiteraard niet mee eens zijn, de inschattingen te optimistisch vinden of wat dan ook, maar dat het nooit met cijfers is onderbouwd is echt gelul van de bovenste plank.
Ik vind het sowieso onzin dat hij reageert. Heeft sinds zijn vertrek altijd geroepen nooit meer iets met Feyenoord of überhaupt met voetbal te maken willen hebben. Waarom ga je je dan nu ineens met de stadiondiscussie bemoeien?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zo kun je het ook verwoorden. Mede daardoor is hij jaren terug met pek en veren het stadion uitgejaagd (waar ik destijds overigens volledig achterstond) door dezelfde fanatiekelingen die hem nu aanvoeren als medestander. Ik vind dat toch opmerkelijk.
Die heeft nog wat vijanden in het Maasgebouw zitten.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:59 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso onzin dat hij reageert. Heeft sinds zijn vertrek altijd geroepen nooit meer iets met Feyenoord of überhaupt met voetbal te maken willen hebben. Waarom ga je je dan nu ineens met de stadiondiscussie bemoeien?
Ah, natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Die heeft nog wat vijanden in het Maasgebouw zitten.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:59 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso onzin dat hij reageert. Heeft sinds zijn vertrek altijd geroepen nooit meer iets met Feyenoord of überhaupt met voetbal te maken willen hebben. Waarom ga je je dan nu ineens met de stadiondiscussie bemoeien?
Moet ik nu je gebrek aan interesse compenseren door allerlei linkjes te gaan dumpen? Als het je iets interesseerde had je je allang verdiept in de businnesscase en de second opinions en kunnen zien dat daar weldegelijk een heldere onderbouwing in staat.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Link eens wat van die optimistische scenario's van mensen die er belangeloos in staan maar wel gaan over de besluitvoering wil je?
Exploitatie kan niet veel slechter dan dat het nu is.
Maar in veel van die superplannen komt exploitatie slecht ten dele ten bate van de club.
Maak jezelf alsjeblieft niet zo belachelijk Aldo.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Als er iemand inzichtelijk heeft hoe de financieel zaken rondom De Kuip er voor staan is hij het wel.
Dat juist hij nu reageert zou je op zn minst aan het denken moeten zetten.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Maak jezelf alsjeblieft niet zo belachelijk Aldo.
Weerleg het danquote:Ik heb verder nergens een cijfermatige onderbouwing gezien waaruit blijkt dat de voetbaltak door de nieuwbouwplannen een interessante financiële injectie krijgt. Ook in 1994, bij de renovatie van De Kuip, is dat niet het geval geweest. De Stichting Betaald Voetbal kreeg 19 van de 40 business units ter beschikking gesteld, maar werd vervolgens door de N.V. Stadion in een huurverhogingspositie gedwongen die gelijkwaardig was aan 21 verhuurde units. Tel uit je winst. Is mijn actuele vrees ongegrond? Betracht dan openheid en laat het zien!
Die man is weggegaan en heeft altijd gezegd dat hij niks meer met Feyenoord te maken wil hebben, hij wou niet eens over de club praten toen hij een keer bij VI zat. Nogal hypocriet dat hij nu wel reageert, en tevens heeft hij helemaal geen inzicht in de financiën van De Kuip.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Als er iemand inzichtelijk heeft hoe de financieel zaken rondom De Kuip er voor staan is hij het wel.
Dat juist hij nu reageert zou je op zn minst aan het denken moeten zetten.
De communicatie vanuit Feyenoord is inderdaad rampzalig.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:59 schreef Bombvis het volgende:
http://www.defeijenoorder(...)gen-geen-antwoorden/
Denk dat de meesten er hier zo instaan, het beste voor de club, maar vanuit de club is het ongelofelijk kut
[..]
Dat is mooi natuuurlijk, maar waarom kan er nou nooit iemand vanuit de club die uitleg komen geven? Waarom treed Raymond Salomon nooit naar buiten met dit soort dingen, waarom hoor je hem sowieso nooit over het stadion? Ja, er is een hetze tegen stadion en elke tegenstander heeft het fout, maar waar de fouten zitten ho maar.
Alsof die kale weet hoe de zaken er financieel voor staan. Daar gaat het omquote:
Dat is ook zijn punt niet. Hij stelt een vraag. Erica Terpstra had net zo goed die vraag kunnen stellen. Of Michael van Praag. Desnoods clown Bassiequote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsof die kale weet hoe de zaken er financieel voor staan. Daar gaat het om
Dat wist hij niet eens toen hij voorzitter was.
Klopt. Ik heb het stuk ook niet gelezen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is ook zijn punt niet. Hij stelt een vraag. Erica Terpstra had net zo goed die vraag kunnen stellen. Of Michael van Praag. Desnoods clown Bassie
Je laat je weer eens verblinden door allerlei vooroordelen en luistert niet eens naar wat hij stelt. Of liever gezegd wat hij vraagt.
Boeien. Doei.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:07 schreef GotenSSJ het volgende:
Ake zou bij Vitesse gaan spelen op huurbasis. Toch best sneu voor jullie dat die 2 (Rekik en Ake) zo nodig naar het buitenland wilden, en nu bij de concurrenten gaan spelen
Edit: Geen troll overigens, vind het serieus sneu. Ook enigszins van die gasten, al zullen die niet heel veel inspraak erin hebben.
Ik vind het juist prima lesmateriaal voor de huidige jeugd. Ben er dus wel blij mee.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:07 schreef GotenSSJ het volgende:
Ake zou bij Vitesse gaan spelen op huurbasis. Toch best sneu voor jullie dat die 2 (Rekik en Ake) zo nodig naar het buitenland wilden, en nu bij de concurrenten gaan spelen
Edit: Geen troll overigens, vind het serieus sneu. Ook enigszins van die gasten, al zullen die niet heel veel inspraak erin hebben.
quote:
Doe eens normaal manquote:
Hm, heb je een punt. Kan zeker in de toekomst een waardevolle les zijn voor de huidige jeugd. Al heb ik het idee dat die het langzaam aan al beginnen te leren (Kongolo enz). Goede trendquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het juist prima lesmateriaal voor de huidige jeugd. Ben er dus wel blij mee.
En dan stellen dat ik me belachelijk maak. Moet soms hard om je lachen maar af en toe heb je echt van die schizofrene kronkelsquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Die man zou telkens een paar goede stompen op zijn muil moeten krijgen als hij ook maar het woord Feyenoord durft uit te spreken.
Het boeit mij niet echt waar die lui gaan spelen. Zijn juist een mooi voorbeeld voor de huidige jeugd dat ze gewoon falen als ze zo vroeg naar het buitenland gaan.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:09 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
[..]
Doe eens normaal manMag je hier niet posten als je niet voor Feyenoord bent? Gewoon een serieus gerucht, ben wel benieuwd wat jullie er van vinden. Blijkbaar teveel gevraagd.
les materiaal op zich wel.. maar blijft doodzonde dat ze geen seconde in feyenoord 1 hebben gespeeld en nu wel als gast van een Eredivisie club in de kuip komen ballen...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het juist prima lesmateriaal voor de huidige jeugd. Ben er dus wel blij mee.
En, wat doe je er aan?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:07 schreef GotenSSJ het volgende:
Gelukkig zeg jij louter verstandige dingen hier.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:10 schreef Elan het volgende:
[..]
En dan stellen dat ik me belachelijk maak. Moet soms hard om je lachen maar af en toe heb je echt van die schizofrene kronkels
Uiteraard maar dat moet ook wel als hoofdscout moet je natuurlijk wel weten waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Gelukkig zeg jij louter verstandige dingen hier.
Ze zitten alleen maar te janken dat er een hetze gevoerd wordt. Geen moment is er nog geprobeerd om anderen te overtuigen van het nut van een nieuw stadion. Dat zegt mij genoeg, het is er niet.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:04 schreef Tomatenboer het volgende:
Deze hele consternatie heeft Feyenoord dan ook - deels - aan zichzelf te wijten, betere, meer heldere en open communicatie had een deel van de tegenstanders absoluut kunnen overtuigen en de publieke opinie wellicht positief (vanuit Feyenoord oogpunt) kunnen beinvloeden, wat uiteraard vervolgens weer effect heeft op de politieke besluitvorming.
Van den Herik was de verstrekker en de ontvanger tegelijkertijdquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tja, die woekerrentes... Hij heeft een plan opgesteld, maar er zijn toch andere die daar een handtekening onder hebben gezet of wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |