abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128748791
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 09:15 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[ afbeelding ]

We shall not be moved!
Mooie compositie, dat de selectie zo iets rechts van het spandoek is opgesteld, is over nagedacht zeker
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_128748804
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 09:12 schreef TC03 het volgende:

[..]

Bron? Ik zie het nergens terug. Met namen dat 'eensgezind' is belangrijk, want als er 4 van de 14 voor stemmen is het al genoeg. Of zelfs maar twee als de PvdA volledig voor is.
Nu lees ik weer dat D'66 tegen is.. Weet niet wat het is met die politici, maar ik vind het allemaal maar prutsers..

Zou overigens wel zonde zijn als het jongere broertje Kongolo vertrekt.. Waar leiden we dan nog voor op, alleen maar voor die Engelse veelvraten.. ;(
  dinsdag 9 juli 2013 @ 09:25:29 #203
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_128748874
D66 is de enige die ik serieus kritisch heb horen zijn over dat nieuwe stadion. Hadden ook vraagtekens bij de manier waarop veel verliep. Zochten ook meer dialoog met de achterban. Dat mis ik een beetje bij de andere partijen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 09:09 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Het stadion waar de club aan gaat verdienen idd. (Althans dat zou de bedoeling moeten zijn.)
Dan nog zou het niet zo moeten zijn dat de gemeente invloed krijgt binnen een voetbalclub, puur om te controleren of hun investering/garantiestelling wel behouden blijft. Voor mij al een teken dat er veel niet klopt aan deze plannen. Blijf erbij dat wij als club er slechter van worden. Tikkeltje erger nog dan het VvF gebeuren.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_128748883
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 09:21 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Nu lees ik weer dat D'66 tegen is.. Weet niet wat het is met die politici, maar ik vind het allemaal maar prutsers..

Zou overigens wel zonde zijn als het jongere broertje Kongolo vertrekt.. Waar leiden we dan nog voor op, alleen maar voor die Engelse veelvraten.. ;(
Zou zeer zonde zijn inderdaad. Het moet eens klaar zijn met die onzin, maar die clubs komen met zo'n grote zak geld aanzetten dat er nauwelijks nee tegen te zeggen valt. :N
Abracadabra, tapate guarra!
pi_128748933
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 09:26 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Zou zeer zonde zijn inderdaad. Het moet eens klaar zijn met die onzin, maar die clubs komen met zo'n grote zak geld aanzetten dat er nauwelijks nee tegen te zeggen valt. :N
Nederlandse clubs hebben altijd talenten gehaald uit Scandinavië.. Dat vond ik heel normaal. Nu Engelse clubs onze grootste talenten weg roven, heb ik er toch wat meer moeite mee..
  dinsdag 9 juli 2013 @ 09:35:10 #206
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_128749061
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 09:25 schreef Happel het volgende:
D66 is de enige die ik serieus kritisch heb horen zijn over dat nieuwe stadion. Hadden ook vraagtekens bij de manier waarop veel verliep. Zochten ook meer dialoog met de achterban. Dat mis ik een beetje bij de andere partijen.

[..]

Dan nog zou het niet zo moeten zijn dat de gemeente invloed krijgt binnen een voetbalclub, puur om te controleren of hun investering/garantiestelling wel behouden blijft. Voor mij al een teken dat er veel niet klopt aan deze plannen. Blijf erbij dat wij als club er slechter van worden. Tikkeltje erger nog dan het VvF gebeuren.
Het is moeilijk in te schatten, hetgeen ik wijt aan de slechte campagne die Feyenoord heeft gevoerd. Weinig transparantie en openheid is de ideale voedingsbodem voor (on)gefundeerde kritiek.

Echter, het grootste probleem vind ik dat 'nee' betekent dat er niks gebeurt. Ik denk dat het wel een feit is dat De Kuip qua winstgevendheid achterloopt op andere stadions, daar moet wat aan gedaan worden. Als de raad tegenstemt, zal er de komende jaren niks gebeuren en zullen we sportief en financieel geen stap vooruit komen. :N
Ten percent faster with a sturdier frame
  dinsdag 9 juli 2013 @ 09:45:16 #207
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_128749221
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 09:35 schreef TC03 het volgende:

[..]

Het is moeilijk in te schatten, hetgeen ik wijt aan de slechte campagne die Feyenoord heeft gevoerd. Weinig transparantie en openheid is de ideale voedingsbodem voor (on)gefundeerde kritiek.

Echter, het grootste probleem vind ik dat 'nee' betekent dat er niks gebeurt. Ik denk dat het wel een feit is dat De Kuip qua winstgevendheid achterloopt op andere stadions, daar moet wat aan gedaan worden. Als de raad tegenstemt, zal er de komende jaren niks gebeuren en zullen we sportief en financieel geen stap vooruit komen. :N
Plus het feit dat het wellicht toekomstige en huidige sponsoren gaat wegjagen. Zoals ik al zei eerder: welke beslissing er ook valt, het lijkt alsof het altijd negatief gaat uitvallen voor Feyenoord :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 9 juli 2013 @ 09:50:57 #208
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_128749322
D66 komt naar mijn mening met flauwekul argumenten. Het is heel simpel: of je vindt het risico te groot, of niet. Heeft niks te maken met hoeveel er in onderwijs wordt gestoken o.i.d. aangezien het slechts om een garantstelling gaat. Alleen als zowel Feyenoord als VolkerWessels failliet gaan, zal de gemeente moeten bloeden. Hoe groot is dat risico? Op basis van de berekeningen die er nu zijn, is dat risico heel klein. Dat is overigens een hele andere berekening dan hoeveel Feyenoord er op vooruit zou gaan (en daar moet de gemeente zich ook helemaal niet mee bemoeien).

D66 laat zich verleiden tot provinciaal, kortzichtig gedrag. Exemplarisch voorbeeld van droevige politiek op gemeentelijk niveau.
Ten percent faster with a sturdier frame
  dinsdag 9 juli 2013 @ 10:16:54 #209
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_128749873
Overigens wel grappig dat men op LN een stuk van die kale gek plaatst en daar geen vraagtekens bij zet :D
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_128749929
Aparte gang van zaken.
Wat nu als er geen nieuw stadion komt? Dat betekend toch een ramp voor feijenoord zelf?
Zonder wrijving geen glans
pi_128749986
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 10:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Aparte gang van zaken.
Wat nu als er geen nieuw stadion komt? Dat betekend toch een ramp voor feijenoord zelf?
Een ramp? Het is maar hoe je het bekijkt natuurlijk. Speelt de club wel voorlopig nog een hele tijd in de Kuip. Nadeel is natuurlijk wel dat we geen warme kroketten hebben dan :r
pi_128750012
quote:
Aparte gang van zaken.
Dat wil men doen geloven ja. Onzin natuurlijk, we gaan gewoon op deze voet verder, en worden kerngezond met eigen jeugd en top beleid. Overigens wel zonder Gudde en van Merwijk, hopelijk.

Ik hoop dat er iemand aan de top van de Kuip komt die wel verstand van zaken heeft, en de huidige Kuip inzet als winstgevend.
pi_128750017
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 10:16 schreef Caland het volgende:
Overigens wel grappig dat men op LN een stuk van die kale gek plaatst en daar geen vraagtekens bij zet :D
Alsof de GKL ooit niet in het belang van Feyenoord gehandeld heeft, hoe kom je erbij
  dinsdag 9 juli 2013 @ 10:24:19 #214
357045 Grifte
Feijenoord
pi_128750035
quote:
Aparte gang van zaken.
Hopelijk tyft het bestuur dan op.

Nieuw bestuur met beter supportersbeleid + commercieel beleid, en dan maar eens transparant over een nieuw stadion / renovatie discussiëren, zonder belangenverstrengeling.

Al acht ik de kans hierop vrijwel nihil.
pi_128750076
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 10:24 schreef Grifte het volgende:

[..]

Nieuw bestuur met beter supportersbeleid + commercieel beleid, en dan maar eens transparant over een nieuw stadion / renovatie discussiëren, zonder belangenverstrengeling.

Vrees alleen dat Van Geel ook opstapt en dat zou ik dan weer zonde vinden. Sinds jaren eindelijk eens een technisch directeur waar ik wat vertrouwen in heb
  dinsdag 9 juli 2013 @ 10:26:28 #216
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_128750080
Renovatie is allang uitgesloten, ook door de gemeente. Dus bij een nee gebeurt er helemaal niks. Zelfs niet de broodnodige renovatie van varkenoord.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 9 juli 2013 @ 10:26:56 #217
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_128750091
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 10:16 schreef Caland het volgende:
Je weet hoe dat gaat, hè.

quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 09:45 schreef Caland het volgende:

[..]

Plus het feit dat het wellicht toekomstige en huidige sponsoren gaat wegjagen. Zoals ik al zei eerder: welke beslissing er ook valt, het lijkt alsof het altijd negatief gaat uitvallen voor Feyenoord :')
Die lopen nu ook al niet warm voor de club, dat is dus geen garantie dat het dan wel gebeurd.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_128750104
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 07:28 schreef Happel het volgende:
Dat hier ook mee ingestemd wordt. :')

[..]

Een gemeente die een plek in de RvC krijgt. The fuck. :')
Zullen ze vast erg fijn vinden met oog op 'risicobestrijding' in de toekomst. Nog 10 jaar dat zitten we ook met klappers 'hup Feyenoord, doe je best!' te zingen en is het schelden en rellen compleet uitgebannen. ;(

Wat een tyfusbericht trouwens van Kongolo naar City, dat doet me meer dan dat gezeik rond die poppenkast over dat stadion dat er toch wel gaat komen. -O-
blablablabla
pi_128750239
Zei Kongolo niet een paar weken terug nog dat hij helemaal niet naar het buitenland wilde gaan op deze leeftijd? Of was dat weer iemand anders?

Sta met verbazing te kijken naar dit bericht.
Feyenoord Rotterdam
pi_128750292
quote:
19s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 10:33 schreef Fuszy het volgende:
Zei Kongolo niet een paar weken terug nog dat hij helemaal niet naar het buitenland wilde gaan op deze leeftijd? Of was dat weer iemand anders?

Sta met verbazing te kijken naar dit bericht.
Was inderdaad R. Kongolo. Betwijfel dus ook of het klopt, enige bron is goal.com, dus misschien is het niet waar
  dinsdag 9 juli 2013 @ 10:38:35 #221
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_128750368
Zou het ook erg raar vinden. Moeten die ouders hun zoontje achterna gaan terwijl de oudste gewoon bij Feyenoord speelt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_128750613
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 10:38 schreef Caland het volgende:
Zou het ook erg raar vinden. Moeten die ouders hun zoontje achterna gaan terwijl de oudste gewoon bij Feyenoord speelt.
Bron is Goal.com dus die blijft gewoon bij Feyenoord.
pi_128750652
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)tje-Kongolo-15.dhtml

quote:
Technisch directeur Martin van Geel zegt dat de interesse voor de zeer talentvolle zoon van Congolese ouders bij hem onbekend is. 'Onze jeugdspelers worden gevolgd, dat weten wij wel. Maar van serieuze interesse in Rodney is ons op dit moment niets bekend. Maar Rodney is vijftien jaar en officieel mag ook niemand zich melden voor hem', zegt Van Geel.
Dus zo'n City mag hem wel benaderen, maar buiten de club om of zo?
blablablabla
  dinsdag 9 juli 2013 @ 10:55:18 #224
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_128750809
Hoorde ergens dat hij niet blij is dat hij in de B2 moet spelen volgend seizoen.
City mag hem natuurlijk gewoon uitnodigen om even te komen kijken, en hem zo in te palmen.
pi_128750985
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 10:49 schreef Elan het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)tje-Kongolo-15.dhtml

[..]

Dus zo'n City mag hem wel benaderen, maar buiten de club om of zo?
Je gunt de ouders een goedbetaalde baan, daardoor moeten ze verhuizen en ach, dan kan Kongolo meteen wel even bij ons komen voetballen hè. City geeft hem nu geen contract (officieel tenminste), maar mag wel zeggen van 'goh, heb je zin om eens bij ons op het complex te komen kijken, misschien balletje trappen, lekker thee drinken met Vieira' etc.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 11:04:13 #226
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_128751067
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 11:01 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Je gunt de ouders een goedbetaalde baan, daardoor moeten ze verhuizen en ach, dan kan Kongolo meteen wel even bij ons komen voetballen hè. City geeft hem nu geen contract (officieel tenminste), maar mag wel zeggen van 'goh, heb je zin om eens bij ons op het complex te komen kijken, misschien balletje trappen, lekker thee drinken met Vieira' etc.
"Binnen een paar jaar in het eerste van psv of twente schitteren?"
pi_128751137
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 11:01 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Lekker :')
Dan heb je aan zo'n regel dat ze niet mogen tekenen ook niets als Feyenoord zijnde.
blablablabla
pi_128751253
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 10:55 schreef elCholo het volgende:
Hoorde ergens dat hij niet blij is dat hij in de B2 moet spelen volgend seizoen.
City mag hem natuurlijk gewoon uitnodigen om even te komen kijken, en hem zo in te palmen.
Apart is dat ja, die moet gewoon gelijk in de B1 zitten.
pi_128751434
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 10:24 schreef Grifte het volgende:

[..]

Bestuur wordt aangesteld door RvC, RvC wordt aangesteld door aandeelhouders. Alle 2 zijn doorspekt met mensen met VW affiliaties.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 11:21:33 #230
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_128751615
Het enige wat Feyenoord kan doen om Kongolo te behouden is hem een contract en een plek bij het eerste beloven.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_128751674
Als hij zo'n talent is, waarom zit hij dan nog bij de B2. Ik snap wel dat het een veelbelovende lichting is als ik het goed heb gehoord, maar is b -> A niet al een stap hoger qua niveau. Hell, laat hem meedoen met jong feyenoord als het nodig is.
Feyenoord Rotterdam
pi_128751818
quote:
19s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 11:23 schreef Fuszy het volgende:
Als hij zo'n talent is, waarom zit hij dan nog bij de B2. Ik snap wel dat het een veelbelovende lichting is als ik het goed heb gehoord, maar is b -> A niet al een stap hoger qua niveau. Hell, laat hem meedoen met jong feyenoord als het nodig is.
De Vrij heeft ook een hele tijd in de B2 en de C2 gezeten geen idee waarom. De 1e elftallen hoeven niet perse de meest talentvolle te zijn. De B2 is veel talentvoller dan de B1, als die er al is er is ook een boek over geschreven onder redactie van Hard Gras, .
blablablabla
  dinsdag 9 juli 2013 @ 11:28:37 #233
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_128751863
B2 is toch gewoon één leeftijdsniveau lager dan B1 en niet een kwaliteitsniveau?
pi_128751869
quote:
19s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 11:23 schreef Fuszy het volgende:
Ik denk dat het door de 2de jaars B1 spelers komt.
pi_128751919
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 11:28 schreef CasselerRIP het volgende:
B2 is toch gewoon één leeftijdsniveau lager dan B1 en niet een kwaliteitsniveau?
Ja.

Slabbekoorn bijvoorbeeld is van de C1 naar de B1 gegaan, dat had ik bij Kongolo ook wel verwacht.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 11:30:30 #236
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_128751924
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 11:28 schreef CasselerRIP het volgende:
Klopt. Maar in zijn geval wel raar omdat hij fysiek boven zijn leeftijdsgenoten uitstijgt. Dan zou je hem eerder in de onder 17 plaatsen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_128751933
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 11:27 schreef Elan het volgende:

[..]

De Vrij heeft ook een hele tijd in de B2 en de C2 gezeten geen idee waarom. De 1e elftallen hoeven niet perse de meest talentvolle te zijn. De B2 is veel talentvoller dan de B1, als die er al is er is ook een boek over geschreven onder redactie van Hard Gras, .
Ah vandaar. Ik had altijd het gevoel dat de beste spelers in de eerste elftallen zaten. Zo was het bij mijn verenigingen wel. Ik weet van hard gras en dat de B2 een talentvolle lichting is, maar ik snapte het niet helemaal :P
Feyenoord Rotterdam
  dinsdag 9 juli 2013 @ 11:30:59 #238
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_128751939
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2013 23:23 schreef Gert het volgende:

[..]

Die vent van D66 noemt ook Arsenal:

[..]

Zij hebben het inderdaad een paar jaar lastig gehad, maar ook weer niet dramatisch. Arsenal heeft een aantal jaren enorm veel afgelost op de leningen en ze verwachten dat vanaf dit jaar en zeker de komende jaren Arsenal tot de rijkere clubs van Europa zal horen. Ze hebben het juist enorm goed gedaan en gaan daar vanaf nu de vruchten plukken.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_128752032
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 11:30 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

Zij hebben het inderdaad een paar jaar lastig gehad, maar ook weer niet dramatisch. Arsenal heeft een aantal jaren enorm veel afgelost op de leningen en ze verwachten dat vanaf dit jaar en zeker de komende jaren Arsenal tot de rijkere clubs van Europa zal horen. Ze hebben het juist enorm goed gedaan en gaan daar vanaf nu de vruchten plukken.
Om hier even op in te haken. Arsenal gaat toch vanaf dit seizoen flink investeren. Iets wat ze voorheen niet hebben gedaan. Althans als ik die geruchten mag geloven dan hebben ze daar flink geld zitten om uit te geven.
Feyenoord Rotterdam
pi_128752075
quote:
19s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 11:33 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Om hier even op in te haken. Arsenal gaat toch vanaf dit seizoen flink investeren. Iets wat ze voorheen niet hebben gedaan. Althans als ik die geruchten mag geloven dan hebben ze daar flink geld zitten om uit te geven.
Inmiddels wel ja. Punt is, Arsenal is eigenaar van het stadion dacht ik. Wij zouden geen eigenaar worden van HNS worden. WIj krijgen een content fee, dat gerelateerd is aan de winst van HNS. Gaat het daar goed, gaat het ietsje beter bij ons. Met nadruk op ietsje. De echte winst is voor HNS en hun bestuurders.
pi_128752114
quote:
19s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 11:33 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Het probleem is dat echte top spelers niet naar Arsenal willen.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 11:36:12 #242
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_128752118
Ik zou er niet teveel achter zoeken allemaal, Feyenoord verwacht waarschijnlijk dat hij zich individueel makkelijker/sneller ontwikkelt in de B2 als de B1, het is echt geen kwestie van gebrek aan kwaliteit als je in de B2 komt. En wie weet is het een mentale kwestie, weet de club al dat ie vertrekt, doet ie er gewoon niet genoeg voor en moet ie geprikkeld worden etc.

Dat had Bruno trouwens ook toen ie in de B2 geplaatst werd, die besefte toen pas dat ie echt voor de sport moest gaan leven en dingen opzij moest zetten.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 11:36:38 #243
131800 Tarado
capô de fusca
pi_128752136
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 11:30 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

Bayern Munchen heeft hun stadion ook eerder afbetaald dan gepland, maar je kan clubs met een begroting en inkomsten die vele malen hoger liggen dan Feyenoord toch niet als maatstaf nemen.
pi_128752527
Bij Hellas Verona staat trouwens Luca Toni in de spits.
pi_128752793
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 11:48 schreef SjaakBauer het volgende:
Bij Hellas Verona staat trouwens Luca Toni in de spits.
Gaaf! Ik ga trouwens naar die wedstrijd. Wie nog meer?
Abracadabra, tapate guarra!
  Moderator dinsdag 9 juli 2013 @ 12:14:43 #246
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_128753377
Goed stuk van vd Herik.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  dinsdag 9 juli 2013 @ 12:21:57 #247
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_128753617
D66 nu onder vuur van CDA en VVD door hun beslissing gister :') stelletje kinderen zijn het ook.
pi_128753682
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 12:21 schreef Dekatria het volgende:
D66 nu onder vuur van CDA en VVD door hun beslissing gister :') stelletje kinderen zijn het ook.
Lekker neutrale bron ook weer :')
blablablabla
  dinsdag 9 juli 2013 @ 12:25:49 #249
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_128753747
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 12:23 schreef Elan het volgende:

[..]

Lekker neutrale bron ook weer :')
Zo goed? :*
pi_128753806
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 12:25 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Zo goed? :*
Geloof wel dat er onrusten zijn maar ze beginnen al met stellen dat D'66 afgestraft werd vanwege rationeel denken.
Er was trouwens van de week ook gezeik over de deelgemeente dus gaat sowieso lekker daar.
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')