Allen voor bier, bier voor allen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
Dat werkt dus gedeeltelijk en alleen als er mods online zijnquote:Op maandag 8 juli 2013 14:18 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Het is prima tegen te gaan dus door het bij de moderatoren te houden.
Scherp opgemerkt.quote:Op maandag 8 juli 2013 14:21 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dat werkt dus gedeeltelijk en alleen als er mods online zijn
En dat met deze temperaturenquote:
Amen broeder, amen.quote:
Gelukkig ga jij daar niet overquote:
Ah. Excuseer mij dan dat ik het verkeerd heb begrepen n.a.v. deze postsquote:Op maandag 8 juli 2013 18:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kan niet automatisch, doen we met de hand.
quote:Op maandag 8 juli 2013 14:14 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dat dus. Technisch echt wel mogelijk maar niet geïmplementeerd om geklooi met centrale topics tegen te gaan.
Er is echt wel een grapjurk die dit bedenkt en ermee aan de haal gaat.
Mja, veel succes dan met handmatig doen, whehequote:Op maandag 8 juli 2013 14:14 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dat kan ik niet, maar het is technisch gezien zeker wel mogelijk. Als een topic zowel een reeks als een centraal topic is dan zouden deze waarden gewoon gehandhaafd kunnen worden, is al vaker aangekaart.
Nou, dat eigenlijk. Mij zit het totaal niet in de weg, wat mij betreft maakt het me geen kut uit of ze in de open topic lijst of centraal staan (ondanks dat het lastiger te vinden is voor users die niet bekend zijn met de reeksen, maar boeiuh)quote:Op maandag 8 juli 2013 18:33 schreef Snakey het volgende:
Lekker belangrijk dat een paar topics effe los zwerven. Alsof het allemaal vreselijk in de weg zit.
Waar bemoei je je dan mee? Of ben vreselijk begaan bij het lot van de polsen van onze mods voor die paar klikken die ze er voor moeten doen?quote:Op maandag 8 juli 2013 18:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nou, dat eigenlijk. Mij zit het totaal niet in de weg, wat mij betreft maakt het me geen kut uit of ze in de open topic lijst of centraal staan
Waarom moeten ze dan opeens allemaal centraal ?quote:Op maandag 8 juli 2013 18:33 schreef Snakey het volgende:
Lekker belangrijk dat een paar topics effe los zwerven. Alsof het allemaal vreselijk in de weg zit.
Oh sorry, ik dacht dat dit een feedback topic was waar users in mochten posten en om feedback vragen/feedback geven.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:38 schreef Snakey het volgende:
[..]
Waar bemoei je je dan mee? Of ben vreselijk begaan bij het lot van de polsen van onze mods voor die paar klikken die ze er voor moeten doen?
quote:Op maandag 8 juli 2013 18:36 schreef smegmanus het volgende:
Deze topics zouden aangelijnd moeten worden
Wat jij doet is geen feedback heur, dat is een mislukte poging tot modje spelen.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh sorry, ik dacht dat dit een feedback topic was waar users in mochten posten en om feedback vragen/feedback geven.
Ik was onder de indruk dat users mochten meedenken enzo.
Je hoeft niet gelijk zo te happen, hoor.
Kusje
Dan moet je mijn post maar even wat beter lezen mopje, en ook in een andere toon lezen.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:54 schreef Snakey het volgende:
[..]
Wat jij doet is geen feedback heur, dat is een mislukte poging tot modje spelen.
De enige toon die ik erbij hoor is die van een obese iemand op de wc met zware diarree. Dat klopt niet?quote:Op maandag 8 juli 2013 18:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan moet je mijn post maar even wat beter lezen mopje, en ook in een andere toon lezen.
Want de toon die jij erbij bedenkt is de verkeerde.
Neequote:Op maandag 8 juli 2013 18:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
De enige toon die ik erbij hoor is die van een obese iemand op de wc met zware diarree. Dat klopt niet?
AIDS bijvoorbeeld. Doen jullie daar collectief iets aan ???quote:Op maandag 8 juli 2013 19:05 schreef Fopje het volgende:
Hi ha ho.
Mij maakt het niet zo veel uit die paar extra klikjes, alleen bij reeksen die heel snel gaan heeft het niet zo veel nut lijkt me.
Verder zal het wel goedkomen, er zijn ergere dingen.
Ja, we zamelen oude naalden in bij junks, die dumpen we dan in de Noordzee bij de zeehondjes.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
AIDS bijvoorbeeld. Doen jullie daar collectief iets aan ???
Bedankt voor deze normale post die mij tevreden stelt en inspeelt op wat ik bedoelde te zeggenquote:Op maandag 8 juli 2013 19:05 schreef Fopje het volgende:
Hi ha ho.
Mij maakt het niet zo veel uit die paar extra klikjes, alleen bij reeksen die heel snel gaan heeft het niet zo veel nut lijkt me.
Verder zal het wel goedkomen, er zijn ergere dingen.
Ja, we zijn druk bezig met een campagne tegen veilig vrijen.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
AIDS bijvoorbeeld. Doen jullie daar collectief iets aan ???
Ideeën zijn natuurlijk altijd welkom. Selecte groepjes wat mij betreft wat minder. Maar iedereen is vrij om ideeën te verzinnen met elkaar of in je eentje.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:18 schreef Monopoly het volgende:
Goed, feedback dan maar.
Zou het wat zijn om een userpanel op te zetten om zo als select groepje (zie het als de OR binnen bedrijf) eens te evalueren wat wij als users kunnen om het weer leuker te maken, in samenwerking met mods ?
Wat ideeën uitwisselen en dergelijke?
Trouwens, dat ga ik soberso doen. De bevindingen komen jullie kant op zodra die er zijn.
Van de tweede topic begreep ik het wel, maar de eerste zou denk ik na een tijdje toch wel vervallen ofzo. Waarom dan na de derde dag dan al slotje?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
M'n moeder ook toen ze mij ter wereld hielp, leer er mee leven.
Omdat Paul moet leren om niet-grappige topics niet elke dag te kicken. Zitten we niet op te wachten.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:53 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Van de tweede topic begreep ik het wel, maar de eerste zou denk ik na een tijdje toch wel vervallen ofzo. Waarom dan na de derde dag dan al slotje?
okquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Omdat Paul moet leren om niet-grappige topics niet elke dag te kicken. Zitten we niet op te wachten.
Flikker eens op dikke.quote:
Klap die lul op zijn snorharen, ik voel mij niet aangesproken overigens al ben ik een paar kilo aangekomen het laatste jaar door mijn gezonde levensstijlquote:
Frikandel dieet?quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:53 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Klap die lul op zijn snorharen, ik voel mij niet aangesproken overigens al ben ik een paar kilo aangekomen het laatste jaar door mijn gezonde levensstijl
Jij weet broeder. Veel gele rakkers erbij.quote:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jij weet broeder. Veel gele rakkers erbij.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:50 schreef CarbonC het volgende:
ONZ / [DE GYM #144] To skate-date or not to skate-date : 145 --> 144 b.v.d.
Het hoort in [BAGGER] thuis en dat (sub)forum is helaas gesloten. Jammer, want daar zou dit een kwaliteitstopic zijn geweest!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:10 schreef TomAdorson het volgende:
Waarom is die hardcore topic vanochtend gesloten? Past toch bij onzin? Kunnen mensen grappige voorbeelden verzinnen over hoe hardcore ze zijn.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:10 schreef TomAdorson het volgende:
Waarom is die hardcore topic vanochtend gesloten? Past toch bij onzin? Kunnen mensen grappige voorbeelden verzinnen over hoe hardcore ze zijn.
Wat SwJ zegt. Geen idee ook waarom je het nog een keer opent dan trouwens.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:11 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het hoort in [BAGGER] thuis en dat (sub)forum is helaas gesloten. Jammer, want daar zou dit een kwaliteitstopic zijn geweest!
Nee.quote:
quote:Ik heb hem niet nog een keer geopend?
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:10 schreef TomAdorson het volgende:
Was grapje toch die naamquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:56 schreef LompeHork het volgende:
Nee dank je, zit niet te wachten op bukkake.jpg
ik doe m wel open, kanje zien wat voor pareltje het wordtquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:05 schreef Tropanzia het volgende:
ONZ / Gratis aandacht!
Waarom een slotje? Ik vind het leuk om te doen en alle lieve FOK!kertjes krijgen gratis aandacht, wat ze zo begeren allemaal.
What's the problem meen?!
Dank u voor deze kans. Ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:09 schreef murp het volgende:
[..]
ik doe m wel open, kanje zien wat voor pareltje het wordt
Nee, topic blijft dicht en stop met huilen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik eis dat mijn topic ''ik ben boos'' onmiddelijk weer wordt geopend want anders vrees ik dat ik een klacht zal moeten indien bij de fa
Godmiljaarquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
ONZ / Gedraag je hier als een Belg
Deze mag ook dicht want dat brengt de belgen hier in het belachelijke
Onmiddellijkquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik eis dat mijn topic ''ik ben boos'' onmiddelijk weer wordt geopend want anders vrees ik dat ik een klacht zal moeten indien bij de fa
quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:23 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Nee, topic blijft dicht en stop met huilen.
En het einde van je audioboodschap slaat al helemaal nergens op!
Ok sorryquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:27 schreef Fopje het volgende:
Vooral eisen gaan stellen, je bent een lieverd en ik hou van je... Maar het was gewoon een graftopic. De volgende wordt weer een pareltje, ik weet het nu al.
Laat ons nu allen dansen en bier drinken op deze warme dagquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:11 schreef Fopje het volgende:
We ( ik spreek gewoon lekker voor iedereen, jullie doen het er maar mee ) zijn ook blij dat ie weer terug is
Puik ideequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Laat ons nu allen dansen en bier drinken op deze warme dag
Hulde aan Smeg en de beslissing om hem weer blauw te maken
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:08 schreef tong80 het volgende:
Vanwaar dit slotje. Er zijn ergere topics. Gun dat meisje haar plezier. Is een positief topic voor een leuke en lief modje. Die haar best heeft gedaan in een mislukt forum.
ONZ / LittleBrownie bedankt
Dat is de OP.quote:
Laat maar.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:12 schreef smegmanus het volgende:
[..]
[..]
Dat is de OP.
Nou, wat een positief topic?
Cool ik begreep het slotje echt niet. Ik zeg wel eens kuthoer tegen m'n beste vriend. De balle is hetzelfde genre.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:29 schreef murp het volgende:
Ik zie dat het een deeltje 2 was van een afscheidstopic? en weer open!
een afscheidstopic dus!
dus open!
Grrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:04 schreef smegmanus het volgende:
Ow, ik zie het al... normaal heb ik alle 3 post op één pagina.
Vandaar.
Ik hoop het voor je.quote:
Nee joh, is toch vies manquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:43 schreef richolio het volgende:
Waarom is mijn help me topic net gesloten? Ik vond wel leuk.
Hmm okequote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:48 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Nee joh, is toch vies man![]()
Ga samen lekker douchen, lekker fris
Bagger hebben we al genoeg, kon ook best in het topic waar je de quotes uit haalde.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:41 schreef MuffMuncher het volgende:
Man man man, een slotje om het slotje.
Ah dus het is beter om een SC te starten in een FB topic ipv een maandelijk Yvonne topic te openen, wat al jaren af en toe gedaan wordt en oogluikend word toegestaan.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bagger hebben we al genoeg, kon ook best in het topic waar je de quotes uit haalde.
Bekijk je TT en bedenk je dan of dat een beetje logisch was. Meteen in de feedback gaan hangen, dat zal ze leren!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:42 schreef MuffMuncher het volgende:
[..]
Ah dus het is beter om een SC te starten in een FB topic ipv een maandelijk Yvonne topic te openen, wat al jaren af en toe gedaan wordt en oogluikend word toegestaan.
Maar goed kusje op heur.
Mjah ik heb misschien wel 30 topics geopend met zo'n TT, ik vond het gewoon een beetje willekeur. Geen zin om hier nu 30 posts over door te emmeren maar he, ik vond t jammer.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bekijk je TT en bedenk je dan of dat een beetje logisch was. Meteen in de feedback gaan hangen, dat zal ze leren!
Nee, beter kies je de volgende keer direct het goede forum.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:12 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Kan dit topic naar ONZ verplaatst worden? DIG / Welke tablet kiezen?
Hij wordt in DIG niet gewaardeerd.
Akkoord.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:02 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Nee, beter kies je de volgende keer direct het goede forum.
Daar bracht ik mezelf op het geniale idee.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:22 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Het is ook nog eens een slechte lemming van:
ONZ / Zoek een nieuwe tablet
Die ging op slot dacht ik, maar ik selecteerde per ongeluk deletequote:Op zondag 11 augustus 2013 11:29 schreef Spaghettivreter het volgende:
Waar is de avondbagger van vannacht gebleven?
RIPquote:Op zondag 11 augustus 2013 11:36 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Die ging op slot dacht ik, maar ik selecteerde per ongeluk delete
RIP topic, moge het rusten in vrede.
Jij, toch?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:50 schreef HeatWave het volgende:
Maar wie is nou de lekkerste babe van FOK!?.
Zo slecht gesteld is het nou ook weer niet met de FOK!sters hoorquote:
Zal je vaker een compliment gevenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo slecht gesteld is het nou ook weer niet met de FOK!sters hoor.
het was lief hoorquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zal je vaker een compliment geven
Kore.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:50 schreef HeatWave het volgende:
Maar wie is nou de lekkerste babe van FOK!?.
Dit is geen subforum.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 07:26 schreef sig000 het volgende:
Als een topic gesloten wordt in dit subforum dan is dat normaal want grootste deel is bagger
Oké. Voelt het nu goed?quote:maar een Mod die gaat sluiten met reactie zonder dat de gequote persoon daar geen enkel zinloos antwoord op kan geven dat vind ik eigenlijk niet door de beugel kunnen.
Dat wilde ik even kwijt.
Ik reageerde om dezelfde redenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 07:37 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik gaf wat feedback gewoon omdat het kan.
Dan zitten we op dezelfde golflengte met gelijk trillingsgetal.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 07:37 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik reageerde om dezelfde reden
Vooruit dan maar. Ik wens je een hele goede morgen en een sublieme vrijdag toe!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 06:41 schreef smegmanus het volgende:
Nou het is ochtend, mensen moeten naar het werk.
De vogeltjes fluiten.
Uit de veren.
En dan weer kuieren.
En de stad in.
Deze wil ik graag even quoten voor het nageslacht in het geval dat Klavots ooit nog een kaktopic maakt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:02 schreef smegmanus het volgende:
Beter open je dit soort topics niet TS anders kom ik eens bij je thuis door de brievenbus schijten.
Fixedquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 02:15 schreef ATan het volgende:
ONZ / [paint] Gaylympics
Topictag staat niet goed.. moest natuurlijk [paint] aan het begin zijn net als de rest, zie ik nu.
Sorry sorry sorry!
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 07:21 schreef smegmanus het volgende:
Te slecht
Doe eens je best man tamme kanarie.
Of laat een joegoslaaf komen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:00 schreef LompeHork het volgende:
Omdat ONZ geen plek is om je uit te laten razen. Koop een boksbal ofzo.
Dat het topic dichtgaat okee, maar wat is dezen? Een doodsbedreiging van smegmanus?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:35 schreef smegmanus het volgende:
Krijg een exotische ziekte in je hersenpan TS.
Nee, ik hoop alleen dat je gedeeltelijk verlamd raakt en de rest van je leven door het leven gaat als kwijlende rolstoeljosti.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:47 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Dat het topic dichtgaat okee, maar wat is dezen? Een doodsbedreiging van smegmanus?
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:48 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Nee, ik hoop alleen dat je gedeeltelijk verlamd raakt en de rest van je leven door het leven gaat als kwijlende rolstoeljosti.
En dan weer kuieren ... en de stad in...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:15 schreef Knevelt het volgende:
Ja ga maar weg. Beetje als een vrije konijnenvogel een goulashkroket uit de automaat halen en met 25 kilo aubergines op de SS Mariska Veres stappen.
Okquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:15 schreef smegmanus het volgende:
Doe maar per DM, of spreek ergens samen af en ga vloeistoffen wisselen ofzo
In je dagboek.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:10 schreef _NZT_ het volgende:
Waar mag ik wel mijn bedank topic openen?
En dan duid ik op deze: ONZ / 2Happy4U _O_
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |