Wat wil je graag horen?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:15 schreef -niemand- het volgende:
ik wil graag eenmaal gratis aandacht.
gr gr
Je bent een goede paardenliefhebber die ik nog niet vaak heb kunnen betrappen op foute posts. Bijna al je posts herbergen kwaliteit.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:19 schreef -niemand- het volgende:
[..]
het beeld wat je van me hebt als user.
Jij bent de speelse mod.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:22 schreef Fopje het volgende:
En wat vind je van mij? Ik verwacht een uitgebreid verslag.
Een positieve user met een voorliefde voor petten. Een blij gezicht waar een computerziel achter schuilt.quote:
Dat was je inderdaad nog niet duidelijk na onder andere dit topic he? Aandachtshoer.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:39 schreef Braddie het volgende:
ja, goedenavond
Ik ben benieuwd wat gij van mij vind, graag wil ik 27 a4tjes vol met jouw prachtige leuzen over het persoon wat zich "braddie"noemt
Vrij vreemd. Ik heb een paar filmpjes van je gezien en best veel topics van je gelezen. Het komt er in mijn opinie op neer dat jij je hier prima verstaanbaar kan maken en kan uiten en tegelijkertijd zegt dat je dat niet kan.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:39 schreef Braddie het volgende:
ja, goedenavond
Ik ben benieuwd wat gij van mij vind, graag wil ik 27 a4tjes vol met jouw prachtige leuzen over het persoon wat zich "braddie"noemt
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:04 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Vrij vreemd. Ik heb een paar filmpjes van je gezien en best veel topics van je gelezen. Het komt er in mijn opinie op neer dat jij je hier prima verstaanbaar kan maken en kan uiten en tegelijkertijd zegt dat je dat niet kan.
Alsof een vogel die ontkent dat ie vleugels heeft.
Verder wel grappig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |