Wat wil je graag horen?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:15 schreef -niemand- het volgende:
ik wil graag eenmaal gratis aandacht.
gr gr
Je bent een goede paardenliefhebber die ik nog niet vaak heb kunnen betrappen op foute posts. Bijna al je posts herbergen kwaliteit.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:19 schreef -niemand- het volgende:
[..]
het beeld wat je van me hebt als user.
Jij bent de speelse mod.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:22 schreef Fopje het volgende:
En wat vind je van mij? Ik verwacht een uitgebreid verslag.
Een positieve user met een voorliefde voor petten. Een blij gezicht waar een computerziel achter schuilt.quote:
Dat was je inderdaad nog niet duidelijk na onder andere dit topic he? Aandachtshoer.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:39 schreef Braddie het volgende:
ja, goedenavond
Ik ben benieuwd wat gij van mij vind, graag wil ik 27 a4tjes vol met jouw prachtige leuzen over het persoon wat zich "braddie"noemt
Vrij vreemd. Ik heb een paar filmpjes van je gezien en best veel topics van je gelezen. Het komt er in mijn opinie op neer dat jij je hier prima verstaanbaar kan maken en kan uiten en tegelijkertijd zegt dat je dat niet kan.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:39 schreef Braddie het volgende:
ja, goedenavond
Ik ben benieuwd wat gij van mij vind, graag wil ik 27 a4tjes vol met jouw prachtige leuzen over het persoon wat zich "braddie"noemt
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:04 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Vrij vreemd. Ik heb een paar filmpjes van je gezien en best veel topics van je gelezen. Het komt er in mijn opinie op neer dat jij je hier prima verstaanbaar kan maken en kan uiten en tegelijkertijd zegt dat je dat niet kan.
Alsof een vogel die ontkent dat ie vleugels heeft.
Verder wel grappig.
Totaal verkeerd.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:04 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Vrij vreemd. Ik heb een paar filmpjes van je gezien en best veel topics van je gelezen. Het komt er in mijn opinie op neer dat jij je hier prima verstaanbaar kan maken en kan uiten en tegelijkertijd zegt dat je dat niet kan.
Alsof een vogel die ontkent dat ie vleugels heeft.
Verder wel grappig.
Een FOK!-fenomeen maar dat mocht al duidelijk zijn. Spetterende random-verhalen. Monopoly maakt random leuk. Monopoly rookt wiet en Monopoly doet stoer met een grote zonnebril achter zijn webcam. Verder ben je al eens verhuisd van Rotterdam naar Lelystad of weet ik veel en ben je een machinist. Tjah, dit zijn meer feitjes dan een beeld van jou.quote:
Jij bent mega-worstje. Vrij nieuw op het forum. Je bent lief, je krijgt een aai over je bol omdat je zo'n beweeglijke UI hebt.quote:
Iemand die toch voor mijn topic is gevallen maar dit voor zichzelf nog niet echt durft te bevestigen. Jij bent vast een pittige tante. Maar daar kan ik wel mee leven hoor, vooral in bed.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:59 schreef Chowi het volgende:
Toe, alsjeblieft, vertel me wat je van me vindt, want ik snak naar de mening van een totaal nietszeggende en oninteressante user.
2011 is nog steeds nieuwquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:08 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Jij bent mega-worstje. Vrij nieuw op het forum. Je bent lief, je krijgt een aai over je bol omdat je zo'n beweeglijke UI hebt.
GODVERDOMME!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:10 schreef mega-worstje het volgende:
Sterker nog, ik ben hier langer dan jij
Jij bent Scuidward. Een slimme user, want jij was de eerste die ooit eens opmerkte dat ik slimmer was dan ik mij eigenlijk voordoe... Neen, deze lovende tekst heb ik nooit vergeten.quote:
Ha. Ik vind je nog steeds een held. Die anekdote was ik overigens vergeten.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:11 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Jij bent Scuidward. Een slimme user, want jij was de eerste die ooit eens opmerkte dat ik slimmer was dan ik mij eigenlijk voordoe... Neen, deze lovende tekst heb ik nooit vergeten.
Verder post je hier zonder te veel na te denken op een manier vol compassie, dit uit zich vaak in goede onderschriften in het onderschriften-topic. Je bent geen zeur-user en dat is belangrijk.
Bedankt ik voel mij vereerd dat er zoveel mensen zijn die mij aanbidden.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:11 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ha. Ik vind je nog steeds een held. Die anekdote was ik overigens vergeten.
Bedankt. Kroon op mijn dag.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik jou nog niet zo heel vaak heb zien posten. Alhoewel ik je username vreemd vindt overkomen.quote:
hehehehe, ja klopt, ik post niet veel.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:21 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik jou nog niet zo heel vaak heb zien posten. Alhoewel ik je username vreemd vindt overkomen.
Waarschijnlijk ben je dus óf een Lord of The Rings-fan óf een WoW-fan. En dat is echt heel erg cool.
Je weet niet wie ik ben. Ooit was ik een rolmodel voor users op dit forum. Zij waren mijn volgelingen. Ik plaveide hun weg naar een hogere vorm van geluk en succes. Men aanbad mij.quote:
Hoezo noem jij mij trouwens oninteressant? Wie ben jij om mij oninteressant te noemen?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:59 schreef Chowi het volgende:
Toe, alsjeblieft, vertel me wat je van me vindt, want ik snak naar de mening van een totaal nietszeggende en oninteressante user.
Ja precies en dat was dan alweer in 2011 (WOW). The times they are changing. Chowi is in die zin wel een 'bekende user'. Maar leef van dag tot dag en alle stress verdwijnt.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je weet niet wie ik ben. Ooit was ik een rolmodel voor users op dit forum. Zij waren mijn volgelingen. Ik plaveide hun weg naar een hogere vorm van geluk en succes. Men aanbad mij.
Ik heb een status hoog te houden. En tegelijkertijd is het vergane glorie. Diepe zucht... de vergankelijkheid van het leven...
Waarheid. Ik ga je uitnodigen voor de mega ONZ BBQ ergens eind augustus begin september. Dat gaat baas wordenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:08 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Een FOK!-fenomeen maar dat mocht al duidelijk zijn. Spetterende random-verhalen. Monopoly maakt random leuk. Monopoly rookt wiet en Monopoly doet stoer met een grote zonnebril achter zijn webcam. Verder ben je al eens verhuisd van Rotterdam naar Lelystad of weet ik veel en ben je een machinist. Tjah, dit zijn meer feitjes dan een beeld van jou.
Volgens mij ben je wel stoer en heb je een goed lomp gevoel voor humor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |