SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2). Een mooie vorm en lovende reviews. Is voorzien van het nieuwste OS. Iets duurder dan de rest en ook geen apt-x. Wel het grootste scherm van alle drie en de
accu schijnt het ook het langst uit te houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3). Verreweg de goedkoopste van het stel. Heeft alleen wifi en wederom geen apt-x. Afwerking komt ook wat goedkoop over en is wel behoorlijk hoekig, schijnt daarom niet fijn in de hand te liggen. Voordeel is de mooie hoes die is bijgeleverd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie heeft ervaring met een van bovenstaande modellen? Alle hulp en tips zijn welkom. Alvast bedankt.![]()
Ik trakteerquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:01 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Ik ben al over m'n kater heen hoor. Geen pilletjes voor nodig.![]()
Je word er heel lief van.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:03 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Wat voor pillen zijn het?![]()
wat een grafding manquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:06 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Ook een mooie trouwens, met docking station. Maarja, die kleur he.
[ afbeelding ]just give a second thought
what if we don't get caught...![]()
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zij zijn geen zuurpruimen. Jij bent gewoon niet grappig.Ze zijn zuurpruimen, jij bent bitter.
![]()
![]()
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |