Voorwoord van Jean-Marie Pfaff.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:47 schreef Reya het volgende:
[..]
Wellicht kunt u de liquidatietour steppen.
Die homo en die mof zijn geband.quote:
Nu al? Ik gunde hem wel een lange ban.quote:
Maar je kunt er wel goed vreten.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:54 schreef waht het volgende:
Caïro is gewoon een schijtstad vol zedendelinquenten.
Schijnt dat er ook al een Starbucks zit, hetgeen iedereen hier kan waarderen.quote:
ho hoquote:Op maandag 8 juli 2013 18:01 schreef waht het volgende:
[..]
Schijnt dat er ook al een Starbucks zit, hetgeen iedereen hier kan waarderen.
Oh ja, ik ben zeker de enige die te dure en te hete koffie waardeert?quote:
Als je koffie waardeert drink je geen melk met koffiesmaak.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:05 schreef waht het volgende:
[..]
Oh ja, ik ben zeker de enige die te dure en te hete koffie waardeert?
Nee, wel Cilantro.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:01 schreef waht het volgende:
[..]
Schijnt dat er ook al een Starbucks zit, hetgeen iedereen hier kan waarderen.
Ah. Dat is dus koffiesmaak.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als je koffie waardeert drink je geen melk met koffiesmaak.
Toch ook echt Starbucks volgens hun website.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, wel Cilantro.
http://www.cilantro-cafe.com/
Was me nooit opgevallen. Heb er echt al tig keer gezeten en hun smerige ijscappucino gezopen.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:18 schreef waht het volgende:
[..]
Toch ook echt Starbucks volgens hun website.
Niet persé. Ik heb zo mijn mening over de gang van zaken in POL, de afgelopen jaren. Die mening ga ik wijselijk voor me houden. Laten we het erop houden dat het er hier niet bepaald levendiger op geworden is.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En je post tegen je zin in POL.
Tsja.
Met die rare krabbels is het soms wat onduidelijk.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Was me nooit opgevallen. Heb er echt al tig keer gezeten en hun smerige ijscappucino gezopen.
Dit zag ik. In Sharm althans.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:23 schreef waht het volgende:
[..]
Met die rare krabbels is het soms wat onduidelijk.
[ afbeelding ]
Je kent de stad erg goed ?quote:Op maandag 8 juli 2013 17:54 schreef waht het volgende:
Caïro is gewoon een schijtstad vol zedendelinquenten.
Neuh, we waren het gedrag van een aantal figuren na 100 keer waarschuwen en vragen gewoon even goed zat. Wie niet horen wil moet maar voelen.quote:
Neen, ik heb enkel vermoedens.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:31 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je kent de stad erg goed ?
Jarenlang gewoond ? Jarenlang in het uitgaansleven gezworven ?
Je hebt de politie gesproken over zedendelinquenten enzo ?
De laatste zin was voor de uitleg richting Mutant01 totaal onnodig. Zoals al gezegd, weiger ik er verder op in te gaan. Leer ermee leven of ga bij de Forum Admins klagen dat je onheus bejegend bent. Lukt je vast. Stop in elk geval met het steeds opnieuw noemen.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:32 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Neuh, we waren het gedrag van een aantal figuren na 100 keer waarschuwen en vragen gewoon even goed zat. Wie niet horen wil moet maar voelen.
Elfletterig maakt daar vervolgens een compleet drama van maar weigert uit te leggen waarom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |