Run boy, RUN! Een moslim die je pakt op je valse argumenten en je zwart-wit visie aan de kaak stelt. NOOOO!!!quote:Op maandag 8 juli 2013 20:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Met die laatste paar zinnen ben ik het volledig eens. Moslimextremisten zijn niet te vertrouwen. Dat mensen moslim zijn, is geen punt. Maar zo gauw ze gaan handelen vanuit hun moslim-zijn (steevast extremistisch) gaat het mis. Voortdurend en overal.
Maar ik heb wel weer genoeg Mutant01 voor juli 2013 gehad. Doei.
Tja, hij zal er toch ooit eens weg moeten en proberen een nieuw leven op te bouwen.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als het waar is. Op zo'n vliegveld vast zitten lijkt me ook niks.
Vervelend hè, andere meningen?quote:Op maandag 8 juli 2013 20:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Godsamme, je bent echt een simpele zwart/wit kijker. Nogmaals, ga een keer het land uit.
quote:Op maandag 8 juli 2013 19:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ach, je ziet overal hetzelfde beeld, tot scholen in Rotterdam aan toe: extremisten regelen de zaakjes zo dat zij het voor het zeggen hebben. En voor je het weet, moet iedereen zich aan hun regels houden.
btw elfletterig .... door je ruzie met DS4 was er een debatje in fb nws op 31 mei .quote:Op maandag 8 juli 2013 01:53 schreef Bluesdude het volgende:
Ben jij niet een beetje sick religieus intolerant ?
Ja, en ik vind het goed dat diverse landen hem die mogelijkheid bieden.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Tja, hij zal er toch ooit eens weg moeten en proberen een nieuw leven op te bouwen.
quote:Op maandag 8 juli 2013 20:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Run boy, RUN! Een moslim die je pakt op je valse argumenten en je zwart-wit visie aan de kaak stelt. NOOOO!!!
Zeker, maar wetende dat Amerika er alles aan zal doen om je te pakken te krijgen lijkt mij ook lastig leven. Ben wel benieuwd hoe dat allemaal nog gaat aflopen en wat hij nog openbaar gaat maken voor de wereld.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, en ik vind het goed dat diverse landen hem die mogelijkheid bieden.
Joh, dat is wel spannendquote:Op maandag 8 juli 2013 20:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nope. De bedoeling is zelfs dat ik er volgende maand heenga.
Wat denk je, gaat hij een nieuw uiterlijk en een andere identiteit krijgen?quote:Op maandag 8 juli 2013 20:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zeker, maar wetende dat Amerika er alles aan zal doen om je te pakken te krijgen lijkt mij ook lastig leven. Ben wel benieuwd hoe dat allemaal nog gaat aflopen en wat hij nog openbaar gaat maken voor de wereld.
Ach, valt ook wel mee. In Sharm is goed toeven.quote:
Je zou af en toe eens een krant moeten lezen. Bijvoorbeeld dit artikel waarin nu ook al oud-leraren een boekje open doen over de vele misstanden op Ibn Ghaldoun: NWS / Examenfraude Ibn Ghaldoun #5 Fraude ging verder dan tot nu toe gedachtquote:
Andere meningen vind ik prima. Echter, bij jou bekruipt mij het gevoel dat je nooit verder bent gekomen dan België.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vervelend hè, andere meningen?Meteen de ander verbannen... dat zal een boel oplossen.
Ik voel mij altijd al als winnaar. No worries about that son! Verder is er slechts sprake van een constatering, niets meer niets minder. Ik ben heilig boontje niet en pretendeer ook niet zo te zijn. Daar waar jij doet alsof je heel fatsoenlijk en neutraal bent in discussies, maar iedereen met een beetje hersenen zo door je posts heen prikt. En dat je het vermoeiend vindt dat ik telkens je neus in je eigen verbale drolletjes (met name over moslims) druk - dat kan ik begrijpen.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Joh, als jij je "winnaar" voelt, vind ik dat prima. Ik vind je gewoon dodelijk vermoeiend, met je rare aantijgingen. Iemand mag niks over moslims vinden, maar jij mag natuurlijk Specularium en Tem wél bilmaatjes noemen.
Daar hebben moslims wel vaker last van, valt me op. Altijd de rechten voor zichzelf opeisen en dan gaan stijgeren als anderen ook dergelijke rechten opeisen en benutten.
Ik heb werkelijk geen flauw idee, hij zal zelf natuurlijk zijn uiterste best doen om ondergedoken te blijven.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat denk je, gaat hij een nieuw uiterlijk en een andere identiteit krijgen?
Weer jammer ditquote:Op maandag 8 juli 2013 20:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Andere meningen vind ik prima. Echter, bij jou bekruipt mij het gevoel dat je nooit verder bent gekomen dan België.
Je vindt andere meningen helemaal niet prima, want je bent erop uit om ze te verbannen. Ik moet maar ophoepelen uit Nederland; zo is het toch? Ik begrijp steeds beter waarom je niet meer in NWS mag posten. Ik was eerder vandaag nog van plan om daar tegen te gaan ageren, maar nee... dat ben je niet waard. Je voegt totaal niks zinnigs toe.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Andere meningen vind ik prima. Echter, bij jou bekruipt mij het gevoel dat je nooit verder bent gekomen dan België.
Het verschil is slechts dat jij niet ziet hoe moslimextremisten heel bedreven zijn in het inpakken en onderdrukken van de wat gematigde moslims, terwijl ik dat wél zie. Daar waar de islam het instituut wordt, zijn extremisten uit op de macht. Dat zijn ze - in het klein - op Ibn Ghaldoun, dat zijn ze nu in Syrië, dat zijn ze in Egypte, ach... eigenlijk zo'n beetje overal.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:10 schreef Mutant01 het volgende:
Ik voel mij altijd al als winnaar. No worries about that son! Verder is er slechts sprake van een constatering, niets meer niets minder. Ik ben heilig boontje niet en pretendeer ook niet zo te zijn. Daar waar jij doet alsof je heel fatsoenlijk en neutraal bent in discussies, maar iedereen met een beetje hersenen zo door je posts heen prikt. En dat je het vermoeiend vindt dat ik telkens je neus in je eigen verbale drolletjes (met name over moslims) druk - dat kan ik begrijpen.
quote:Op maandag 8 juli 2013 20:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vervelend hè, andere meningen?Meteen de ander verbannen... dat zal een boel oplossen.
quote:Op maandag 8 juli 2013 19:42 schreef Elfletterig het volgende:
Ze moesten de Ramadan zo aanpassen dat moslims van zonsopgang tot zonsondergang niet mogen Fok!ken. Lijkt me een prima maatregel..
Even om te testen of je je eigen woestijnreligie nog snapt: is de islam (en de Ramadan) iets dat Fok! aan je oplegt, of iets waar je als moslim met je eigen volle (al dan niet gehersenspoelde) verstand voor kiest?quote:
Hebt u geen afspraak met uw jobcoach?quote:Op maandag 8 juli 2013 20:22 schreef Friek_ het volgende:
Eindelijk wordt die dekselse moslim ook hier eens aangepakt.
Als Muttie als "religieuze minderheid" niet gediscrimineerd wil worden, moet -ie maar eens leren om opmerkingen over homo's (of suggesties in die richting) voor zich te houden. Wie kaatst, kan de bal verwachten.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:20 schreef Reya het volgende:
Muttie is ondertussen wel weer genoeg aangesproken op zijn religie.
Het verschil is dat ik een onderscheid durf te maken tussen gematigde moslims en moslimextremisten. Daar waar jij dat onderscheid in 9 van de 10 verbale uitwerpselen niet wil maken. Tenzij je er weer door een moslim op gewezen wordt. En dan ga jij weer gillen. Daarnaast zie je ook hier weer een raar soort constructie van argumenten. De fraude op de Ibn Ghaldoun heeft een weinig religieuze inslag. Sterker nog, helemaal geen religieuze inslag.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:17 schreef Elfletterig het volgende:
Het verschil is slechts dat jij niet ziet hoe moslimextremisten heel bedreven zijn in het inpakken en onderdrukken van de wat gematigde moslims, terwijl ik dat wél zie. Daar waar de islam het instituut wordt, zijn extremisten uit op de macht. Dat zijn ze - in het klein - op Ibn Ghaldoun, dat zijn ze nu in Syrië, dat zijn ze in Egypte, ach... eigenlijk zo'n beetje overal.
Een weerwoord heb jij anders nimmer kunnen geven. Zodra een moslim wat terug zegt, haak je af.quote:Wat ik vermoeiend vind, is dat het verspilde tijd is om jou daarop te wijzen. Je bent heilig overtuigd van je eigen wijsheid en je eigen gelijk. Prima, vind het dan niet raar dat ik liever afhaak. Niet omdat ik me afgetroefd voel, maar omdat het totale tijdsverspilling is.
Kom jij wel eens buiten? Zo nee, dan begrijp ik deze reactie. Zo ja, dan is dit slechts een belabberde subtiele poging om mij ergens van te beschuldigen.quote:Maar zeg eens: waar komt je obsessie voor homo's vandaan? Toen Tem voor Specularium in de bres sprong (of was het net omgekeerd?), was hij het bilmaatje. Waarom vond je die woordkeuze nodig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |