OKE OKE IK GEEF JULLIE GELIJK HET KAN WAARSCH NIET OP DE BBQ, OKEquote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 12:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
OKE OKE IK GEEF JULLIE GELIJK HET KAN WAARSCH NIET OP DE BBQ, OKE
Gaar ben je al, dat scheelt huehuehuehuequote:Op maandag 8 juli 2013 12:17 schreef VeerEli het volgende:
En nu ga ik mezelf bakken, in de zon HUEHUEHEUHEHEUHE
hoaxquote:Op maandag 8 juli 2013 12:20 schreef StraatSoldaat het volgende:
Wat is er met die sma gebeurd dat professioneel poker speelde? Zij was echt nice mattie
Inb4 plaatje van Chai.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:17 schreef VeerEli het volgende:
En nu ga ik mezelf bakken, in de zon HUEHUEHEUHEHEUHE
Dus hoax.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:23 schreef Chloroform het volgende:
Monkeyyy was wel echt alleen ze gebruikte foto's van zo'n Zweedse chick ofzo.
Ik bedoel echt als in, ze pokerde wel enzo alleen haar foto's waren nep, huhuh. Dus ja oké hoax.quote:
Oh ja, dat wel ja. Maar dat ze zo nice was was hoax.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik bedoel echt als in, ze pokerde wel enzo alleen haar foto's waren nep, huhuh. Dus ja oké hoax.
Ja, volgens mij wel.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oh ja, dat wel ja. Maar dat ze zo nice was was hoax.
Is er ooit een echte foto van haar verschenen eigenlijk?
Ja, ze was zelf ook wel nicequote:Op maandag 8 juli 2013 12:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oh ja, dat wel ja. Maar dat ze zo nice was was hoax.
Is er ooit een echte foto van haar verschenen eigenlijk?
quote:Op maandag 8 juli 2013 12:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik bedoel echt als in, ze pokerde wel enzo alleen haar foto's waren nep, huhuh. Dus ja oké hoax.
Ze is trouwens helemaal niet zo knap zoals ik mij herinnerquote:Op maandag 8 juli 2013 12:32 schreef StraatSoldaat het volgende:
http://alexwentpro.blogspot.nl/2011/11/hello-foknl.html
In your pants.quote:
Gisteren voor het eerst sinds 8 jaar ofzo havermout gegeten.quote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 12:58 schreef Modus het volgende:
[..]
Gisteren voor het eerst sinds 8 jaar ofzo havermout gegeten.
..
..
...
Toch maar weer aan de Brinta.
Havermout in smoothiequote:Op maandag 8 juli 2013 12:58 schreef Modus het volgende:
[..]
..
..
...
Ik heb nog nooit havermout op, toevallig laatst een pak gekocht.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:58 schreef Modus het volgende:
[..]
..
..
...
Komt omdat ik aan het werk benquote:Op maandag 8 juli 2013 13:01 schreef Salatrel het volgende:
Vas is net Walder Frey... pas een kant kiezen als de slag al gestreden is
Het is net rubber.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:00 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit havermout op, toevallig laatst een pak gekocht.
Askim nog welquote:Op maandag 8 juli 2013 13:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat zeg ik, askim. Krijg dat niet weg, en ik eet echt bijna alles
.
Heb je echt van die hele haverkorrels? Ik heb die van Quaker gekocht, nog niet opengemaakt maar op de foto op het pak ziet het er net zo uit als brinta eik, gebroken korrels neem ik aan.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:11 schreef Modus het volgende:
[..]
Het is net rubber.. Luistert nogal nauw hoe lang het op staat, te kort dan is het gewoon melk, te lang dan is het een blok beton.
Nee is veel groffer dan Brinta.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Heb je echt van die hele haverkorrels? Ik heb die van Quaker gekocht, nog niet opengemaakt maar op de foto op het pak ziet het er net zo uit als brinta eik, gebroken korrels neem ik aan.
Ik weet wel wat jij leuk vindtquote:
Brinta is fijner (en veel lekkerder) dan havermoutquote:Op maandag 8 juli 2013 13:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Heb je echt van die hele haverkorrels? Ik heb die van Quaker gekocht, nog niet opengemaakt maar op de foto op het pak ziet het er net zo uit als brinta eik, gebroken korrels neem ik aan.
quote:
Oh, dan denk ik dat ik havermout ook niet lekker ga vinden.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Brinta is fijner (en veel lekkerder) dan havermout.
Je moet Havertong hebben.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:25 schreef krioro het volgende:
Oh, dan denk ik dat ik havermout ook niet lekker ga vinden.
Uiteraard heb ik gelijkquote:Op maandag 8 juli 2013 12:35 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ze is trouwens helemaal niet zo knap zoals ik mij herinner
Misschien had 2Nutz toch gelijk dat mijn norm van wat een mooie vrouw is toch wat onrealistisch is geworden
Ja, maar niet tegen.quote:
Nou nou nou nou, ingewikkeld allemaal hoor. Bij de AH en C1000 hadden ze maar 2 merken(/soorten?).quote:Oatmeal can also be ground oats, steel-cut oats, crushed oats, or rolled oats.
Als een malle?quote:
Ja zoiets?quote:
Er kwam een keer een downie binnen bij de cafetaria waar ik ook op mijn raspatat stond te wachten..quote:
Caught a fishquote:
Gvdquote:
Ik las 'ras tapet' als in tapen op z'n Engels enzo en ja oké goed verhaal.quote:
Waarom moest je lachen?quote:Op maandag 8 juli 2013 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er kwam een keer een downie binnen bij de cafetaria waar ik ook op mijn raspatat stond te wachten..
Weet je wat hij bestelde?
Een brodje HAMBOM
Ja, 'hambom'... dat bleek achteraf hamburger
Moest lachen toen
Lach 9 vd 10x om downies.quote:
Ja man lekker vertederend, die zelfde kutkop constant met die tong uit de bek... echt welquote:
Beter dan jouw smoelwerk.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja man lekker vertederend, die zelfde kutkop constant met die tong uit de bek... echt wel
Het zij zoquote:
Wat betekent dit?quote:
het is hier te warm voor nu, fatty. Als het afkoelt doen we wel weer even een rondje, ok?quote:
Aha.quote:
Witjes die het warm hebbenquote:Op maandag 8 juli 2013 13:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
het is hier te warm voor nu, fatty. Als het afkoelt doen we wel weer even een rondje, ok?
[..]
Aha.
Ik niet, ik zeg alleen dat het buiten te warm is. Heb hier airco sowieso.quote:
Vind ik goedquote:Op maandag 8 juli 2013 13:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik niet, ik zeg alleen dat het buiten te warm is. Heb hier airco sowieso.
Maar ik ben nu dus witje voor jou? dan noem ik jou wel 'snorrie'.
Als dat geen neuken wordt.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:56 schreef 2NutZ het volgende:
Maar ik ben nu dus witje voor jou? dan noem ik jou wel 'snorrie'.
Done, snorriequote:
Nee, wij zijn beiden heel lastig daarmeequote:Op maandag 8 juli 2013 13:57 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Als dat geen neuken wordt.
quote:Op maandag 8 juli 2013 13:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, wij zijn beiden heel lastig daarmee
Nee.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:57 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Als dat geen neuken wordt.
Eindelijk een post van jou zonder 'Adriaan' erin.quote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 13:59 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Eindelijk een post van jou zonder 'Adriaan' erin.
last night i screamed his fucking namequote:
welke neger heet nou adriaanquote:Op maandag 8 juli 2013 14:03 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
last night i screamed his fucking name
Wat ben je toch ook een lekker zuur wijf.quote:
Het is 'snorrie'quote:
Echt hequote:Op maandag 8 juli 2013 14:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een lekker zuur wijf.
Heb je mij geproefd dan, habibti?quote:Op maandag 8 juli 2013 14:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een lekker zuur wijf.
Wat is 'Che_' dan?quote:Op maandag 8 juli 2013 14:11 schreef 2NutZ het volgende:
Besef me nu pas dat ik de enige blanke hier ben.
Eerste de wereld, nu internet
Nee, ben hetero.quote:
Beseffen is geen wederkerend werkwoord.quote:Op maandag 8 juli 2013 14:11 schreef 2NutZ het volgende:
Koelie.quote:
daarom stem pvvquote:Op maandag 8 juli 2013 14:11 schreef 2NutZ het volgende:
Jij wel helaas.quote:Op maandag 8 juli 2013 14:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, ben hetero.
[..]
Beseffen is geen wederkerend werkwoord.
[..]
Koelie.
Een bruine.quote:
Straf me.quote:Op maandag 8 juli 2013 14:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Er is een grens wat betreft beledigingen. Je bent bijna bij de finish
Ik voel jequote:Op maandag 8 juli 2013 14:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dit, behalve bij projectgroepen.
Jij bent nog meer verkaast dan ali bquote:Op maandag 8 juli 2013 14:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dit, behalve bij projectgroepen.
watquote:Op maandag 8 juli 2013 14:11 schreef 2NutZ het volgende:
Op dat moment.quote:
Dat voelt heel fijnquote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 14:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij bent geen witje te noemen gast. Met je rasta en geur.
quote:
quote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 14:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij bent geen witje te noemen gast. Met je rasta en geur.
Wij minorities moeten elkaar bijstaan toch.quote:
Toen conducteur nog geen Melkertbaan was.quote:Op maandag 8 juli 2013 14:18 schreef Salatrel het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat negers internet niet snapten en alleen maar mtv keken
Echt zo slecht, ditquote:Op maandag 8 juli 2013 14:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Schatje, negers stinken. Niet allemaal.
Dit, jaquote:Op maandag 8 juli 2013 14:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haten op mensen zonder knoflookwalm.
[..]
Wij minorities moeten elkaar bijstaan toch.
quote:Op maandag 8 juli 2013 14:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wow.quote:Op maandag 8 juli 2013 14:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
skattigquote:Op maandag 8 juli 2013 14:19 schreef Murdera het volgende:
Wij minorities moeten elkaar bijstaan toch.
quote:Op maandag 8 juli 2013 14:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
je moest eens wetenquote:Op maandag 8 juli 2013 14:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Toen conducteur nog geen Melkertbaan was.
Ik doel niet op Surinamers, Antilianen en zo. Die ruiken frisquote:
M'n haar ruikt naar Herbal Essences, m'n gezicht naar Shelley's bodylotion, m'n oksels naar Odorex, m'n hals naar Gucci en m'n voeten naar Schollquote:Op maandag 8 juli 2013 14:21 schreef Ambipur het volgende:
Ja, whatever. Toen ik laatst bij RnB legends in de escape was, stonken ze.
Props voor de edit.quote:Op maandag 8 juli 2013 14:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
m'n gezicht naar Shelley's bodylotion
En alles tussen je hals en voeten naar knoflook dollo.quote:Op maandag 8 juli 2013 14:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
M'n haar ruikt naar Herbal Essences. m'n gezicht naar Shelley's bodylotion, m'n oksels naar Odorex, m'n hals naar Gucci en m'n voeten naar Scholl.
Dat ruikt naar pussy en rosé.quote:Op maandag 8 juli 2013 14:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
En alles tussen je hals en voeten naar knoflook dollo.
quote:Op maandag 8 juli 2013 14:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
M'n haar ruikt naar Herbal Essences, m'n gezicht naar Shelley's bodylotion, m'n oksels naar Odorex, m'n hals naar Gucci en m'n voeten naar Scholl.
swag of de geur van compost?quote:Op maandag 8 juli 2013 14:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
You can smell the swag from a block away.
fixedquote:Op maandag 8 juli 2013 14:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
M'n haar ruikt naar Murra's, m'n gezicht naar kokosolie, m'n oksels naar kokosolie, m'n hals naar kokosolie en m'n voeten naar kokosolie.
quote:
quote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 14:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
2NutZ ruikt naar hotdog water, hamster cage & frog pussy.
quote:
Ja lekker dierlijkquote:Op maandag 8 juli 2013 14:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
2NutZ ruikt naar hotdog water, hamster cage & frog pussy.
Zag laatst een foto van ze en schrok er gewoon van hoe oud ze eruitzien tegenwoordig. Voel me ook opeens oud.quote:
Meteen weer indirect gerelateerd aan iemand die Adriaan genoemd wordt, obsessed much?quote:
Maakt niet uit voor mij blijf je altijd jong.quote:Op maandag 8 juli 2013 14:38 schreef Chloroform het volgende:
KLB / Band uit elkaar
Ahw.
[..]
Zag laatst een foto van ze en schrok er gewoon van hoe oud ze eruitzien tegenwoordig. Voel me ook opeens oud.
Niks indirect..gewoon direct direct in je fissyquote:Op maandag 8 juli 2013 14:39 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Meteen weer indirect gerelateerd aan iemand die Adriaan genoemd wordt, obsessed much?
38 ja?quote:Op maandag 8 juli 2013 14:40 schreef Murdera het volgende:
Pfff.
38 graden hier, en dan Post moeten doen, en dan nog namaken wat iemand eerder heeft gedaan, terwijl ik geen flauw idee heb wat dat was.
Young Money Entertainment wil Braddie wel in hun team.quote:
Verdiend*quote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 14:41 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Young Money Entertainment wil Braddie wel in hun team.
hehe mjah had ik ook niet vermeld.quote:Op maandag 8 juli 2013 14:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh dat had ik er niet uit begrepen.Sterkte.
ik had erger verwachtquote:Op maandag 8 juli 2013 14:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij woont in het buitenland.
[ afbeelding ]
lkr bakkenquote:Op maandag 8 juli 2013 14:46 schreef Murdera het volgende:
En in mijn huis zal het als ik thuis kom ook wel rond de 32 graden zitten.Fucking enorme dakramen.
Ja dat probleem heb ik hier ook. Wonen in het bovenste gedeelte van een herenhuis dus eigenlijk de zolder, niet uit te houden met dit weer.quote:Op maandag 8 juli 2013 14:46 schreef Murdera het volgende:
En in mijn huis zal het als ik thuis kom ook wel rond de 32 graden zitten.Fucking enorme dakramen.
Trainen.quote:
Echt kut. hoe krijg jij het nog een beetje afgekoeld voor je gaat slapen?quote:Op maandag 8 juli 2013 14:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dat probleem heb ik hier ook. Wonen in het bovenste gedeelte van een herenhuis dus eigenlijk de zolder, niet uit te houden met dit weer.
Ja niet.quote:Op maandag 8 juli 2013 14:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Trainen.Vanavond gaat drama worden weer.
[..]
Echt kut. hoe krijg jij het nog een beetje afgekoeld voor je gaat slapen?
Alles openzetten en ventilator aanzetten.quote:Op maandag 8 juli 2013 14:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Trainen.Vanavond gaat drama worden weer.
[..]
Echt kut. hoe krijg jij het nog een beetje afgekoeld voor je gaat slapen?
Zuur.quote:Op maandag 8 juli 2013 14:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja niet.Balkondeur open met de waaier naar binnen gericht, we kunnen hier ook geen ramen tegenover elkaar open zetten dus echt doorwaaien doet het niet.
Zoiets heb ik ook ooit een keer gespeeld ja, kan je helaas niet verder helpen.quote:Op maandag 8 juli 2013 14:49 schreef Chloroform het volgende:
Oké, help me eens. Ik heb een jaar geleden ofzo zo'n link gekregen naar zo'n spel waarbij je met drie anderen in een team zit (wordt willekeurig samengesteld, maar je kon ook zelf een soort room maken zodat je met bekenden kon spelen). Je hebt alle drie een kleur (rood, blauw, geel en groen) en dan moet je zo lang mogelijk zien te overleven. Wat je nou precies moest doen, ben ik vergeten. Het was een Deense of Noorse site ofzo. Klinkt dit iemand bekend in de oren?
quote:Op maandag 8 juli 2013 14:49 schreef Chloroform het volgende:
Oké, help me eens. Ik heb een jaar geleden ofzo zo'n link gekregen naar zo'n spel waarbij je met drie anderen in een team zit (wordt willekeurig samengesteld, maar je kon ook zelf een soort room maken zodat je met bekenden kon spelen). Je hebt alle drie een kleur (rood, blauw, geel en groen) en dan moet je zo lang mogelijk zien te overleven. Wat je nou precies moest doen, ben ik vergeten. Het was een Deense of Noorse site ofzo. Klinkt dit iemand bekend in de oren?
Meh.quote:Op maandag 8 juli 2013 14:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja niet.Balkondeur open met de waaier naar binnen gericht, we kunnen hier ook geen ramen tegenover elkaar open zetten dus echt doorwaaien doet het niet.
Jij bent kk schattig.quote:Op maandag 8 juli 2013 14:49 schreef Chloroform het volgende:
Eh.quote:
Nee, geen monsters. Met blokjes ofzo, of dat je opdrachten moest uitvoeren als in, klik op alle rode stippen ofzo. Zoiets. Weet het niet precies meer.quote:Op maandag 8 juli 2013 14:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
overleven dus. hoe? schieten op monsters of wat.
wow.quote:Op maandag 8 juli 2013 14:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, geen monsters. Met blokjes ofzo, of dat je opdrachten moest uitvoeren als in, klik op alle rode stippen ofzo. Zoiets. Weet het niet precies meer.
Volgens mij is 'poedelvriend2152' de code.quote:Op maandag 8 juli 2013 14:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, geen monsters. Met blokjes ofzo, of dat je opdrachten moest uitvoeren als in, klik op alle rode stippen ofzo. Zoiets. Weet het niet precies meer.
Wasda?quote:Op maandag 8 juli 2013 14:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
wow.![]()
Ga gewoon Transformice spelen. dat vind ik wel wat voor jou.
Oh wel mooi uitzicht!quote:Op maandag 8 juli 2013 14:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Meh.
Ik zit ook nog aan het water, wat ontzettend leuk is, bootjes kijken enzo, maar fucking tijgermuggen.
Nu wel improvisatorisch horren voor 2 ramen gefixed, dus dat scheelt wel al
Gvd.quote:
Wat er naar binnen word geblazen is geen warme lucht hoor? Althans zo voelt het niet, het is ook echt een extreem grote waaier. Mijn vriend zijn idee, weet ik veel of het werkt of niet.quote:Op maandag 8 juli 2013 14:57 schreef Salatrel het volgende:
waarom zet je een balkondeur open met een naar binnen gerichte ventilator? dan blaas je toch juist de warme lucht van buiten naar binnenik had juist vannacht alle ramen open en toen ik vanochtend wakker werd heb ik alles dicht gedaan
heerlijk koel in huis
wat jij latijd voor gekke dingenquote:Op maandag 8 juli 2013 14:55 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Volgens mij is 'poedelvriend2152' de code.
quote:Op maandag 8 juli 2013 14:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat er naar binnen word geblazen is geen warme lucht hoor? Althans zo voelt het niet, het is ook echt een extreem grote waaier. Mijn vriend zijn idee, weet ik veel of het werkt of niet.![]()
Ik kan hier maar 2 ramen open zetten die een speciaal hor hebben zodat de kat er niet doorheen kan. Rest kan dus niet open zonder toezicht.quote:
De rest ook horren of gewoon die rotkat wegpleuren.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik kan hier maar 2 ramen open zetten die een speciaal hor hebben zodat de kat er niet doorheen kan. Rest kan dus niet open zonder toezicht.
Nou als het de hele dag binnen 32 graden is, dan is de lucht binnen wel een stuk warmer dan die van buiten.quote:
Gordijnen dicht doen en na 6 uur s'avonds sowieso alles goed open zetten.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nou als het de hele dag binnen 32 graden is, dan is de lucht binnen wel een stuk warmer dan die van buiten.
In de andere ramen kunnen geen horren gemaakt worden, en nee die pleur ik niet weg ook al weet ik hoe graag jij dat beest op een stokje rijgt.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De rest ook horren of gewoon die rotkat wegpleuren.
En dat ja.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nou als het de hele dag binnen 32 graden is, dan is de lucht binnen wel een stuk warmer dan die van buiten.
Ik heb enorme dakramen die ik niet zelf kan blinderen. Dat is het hele probleem.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gordijnen dicht doen en na 6 uur s'avonds sowieso alles goed open zetten.
Overal kunnen horren gemaakt worden.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
In de andere ramen kunnen geen horren gemaakt worden, en nee die pleur ik niet weg ook al weet ik hoe graag jij dat beest op een stokje rijgt.
Kun je geen handdoek of iets anders er aan vast maken met klittenband of haakjes ofzo?quote:Op maandag 8 juli 2013 15:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb enorme dakramen die ik niet zelf kan blinderen. Dat is het hele probleem.
Dan laat je dat doen?quote:Op maandag 8 juli 2013 15:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb enorme dakramen die ik niet zelf kan blinderen. Dat is het hele probleem.
Nee bij deze ramen lukt het niet vanwege bepaalde haakjes en andere dingen die er tegen aan zitten.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Overal kunnen horren gemaakt worden.
Dat valt wel mee hoor, geen specifieke haat tegen reiko
Lees dan terug.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan laat je dat doen?
En wtf waar wonen jullie allemaal met die rare specificatiesdit kan niet dat kan niet
lekker dan.
Dan haal je die haakjes weg of hang je er een stuk stof voor met klitteband ofso.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee bij deze ramen lukt het niet vanwege bepaalde haakjes en andere dingen die er tegen aan zitten.
Alles al geprobeerd, werkt niet.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan haal je die haakjes weg of hang je er een stuk stof voor met klitteband ofso.
Mischien zou ik het redden met 6 grote badlakens, maar ik kan er niet bij. ik kan wel een trap neerzetten op de overloop, maar dan boven het trapgat hangen, nouja, ik denk dat dat gewoon door een prof gedaan zou moeten worden.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kun je geen handdoek of iets anders er aan vast maken met klittenband of haakjes ofzo?
Een opgever hierquote:
quote:Handsome and mega fit Russian daredevil Pavel Kashin has killed himself in a brave jump from the roof of a 16-stoery building in St. Petersburg.
Friends took photos of his last stunt and uploaded them to the internet.
Witnesses told police that he couldn't keep his balance and plummeted straight down to the pavement below.
His parents have seen the last alive photographs of their son and have issued a statement saying that they hope the photos will deter other daredevils from risky jumps.
The dead athlete was autopsied in the forensic morgue in Peter and was buried yesterday.
Vanochtend al tegen gekomen ja, wat een sukkel. Jammer dat het niet is gefilmd.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Alert Mega Fit Russian Daredevil Pavel Kashin Falls to his Death in St. Petersburg
[ afbeelding ]
[..]
Ligt eerder aan jouw incompetentie.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:13 schreef Salatrel het volgende:
2nutz deed het onmogelijke... hij won een discussie met een vrouw
Nee maar meneer denkt te weten hoe mijn huis er van binnen uit ziet.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:13 schreef Salatrel het volgende:
misschien is 2nutz wel die glazenwazzer van jequote:Op maandag 8 juli 2013 15:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee maar meneer denkt te weten hoe mijn huis er van binnen uit ziet.
Dan had hij allang een move gemaakt.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:15 schreef Salatrel het volgende:
[..]
misschien is 2nutz wel die glazenwazzer van je
Misschien na een kaakoperatiequote:
Eerder niet verliezen.. 'winnen' mag je nooit gebruiken in deze situatiesquote:Op maandag 8 juli 2013 15:13 schreef Salatrel het volgende:
Hoe moet ik dat nou weten?quote:Op maandag 8 juli 2013 15:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee maar meneer denkt te weten hoe mijn huis er van binnen uit ziet.
fayaquote:Op maandag 8 juli 2013 15:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Alert Mega Fit Russian Daredevil Pavel Kashin Falls to his Death in St. Petersburg
[ afbeelding ]
[..]
Dwc ben jij dat?quote:Op maandag 8 juli 2013 15:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Misschien na een kaakoperatie
[..]
Eerder niet verliezen.. 'winnen' mag je nooit gebruiken in deze situaties
[..]
Hoe moet ik dat nou weten?gaat er om dat er altijd een mogelijkheid is, en ik zie aan de manier van hoe je alles brengt dat je gewoon lui bent en niet wil
thats all.
dwc is niet altijd onrealistischquote:
Als je er na een discussie nog overheen mag, mag je officieel zeggen dat je gewonnen hebt.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:16 schreef 2NutZ het volgende:
Eerder niet verliezen.. 'winnen' mag je nooit gebruiken in deze situaties
U jelly, randstedelingen? En LOL @ Friesland/Groningen.quote:Op maandag 8 juli 2013 14:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij woont in het buitenland.
[ afbeelding ]
Ja, postte ik een tijd terug nog. Zal straks even zoeken voor je.quote:Op maandag 8 juli 2013 14:49 schreef Chloroform het volgende:
Soms hoef je dat niet en wil je gewoon genieten van je winstquote:Op maandag 8 juli 2013 15:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als je er na een discussie nog overheen mag, mag je officieel zeggen dat je gewonnen hebt.
quote:Op maandag 8 juli 2013 15:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als je er na een discussie nog overheen mag, mag je officieel zeggen dat je gewonnen hebt.
Als het nou weed was..quote:Op maandag 8 juli 2013 13:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dit is Vas d'r ontbijt.
[ afbeelding ]
"Puffed wheat".
Dat doe je ook maar 1 keer foutquote:Op maandag 8 juli 2013 15:27 schreef Salatrel het volgende:
whehehehehe bij iemand die ik op facebook heb zijn ze in de straat bezig geweest met het riool te reinigen dmv hoge druk spuit enzo en ze had de deksel van de pot niet omlaag gedaan..
rookie mistake
Whut. Hebben ze hier ook wel eens gedaan, specifiek voor mijn huis omdat het niet goed doorstroomde allemaal, deksels niet dicht, niks aan de hand.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:27 schreef Salatrel het volgende:
whehehehehe bij iemand die ik op facebook heb zijn ze in de straat bezig geweest met het riool te reinigen dmv hoge druk spuit enzo en ze had de deksel van de pot niet omlaag gedaan..
rookie mistake
quote:Op maandag 8 juli 2013 15:15 schreef Salatrel het volgende:
[..]
misschien is 2nutz wel die glazenwazzer van je
1. wazzerquote:
Wa?\quote:
Gvdquote:Op maandag 8 juli 2013 15:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
1. wazzer
Wazzer is a word you can use to decribe a complete dipstick
1. Hey! Did you see that idiot on the dance floor? What a total wazzer!
2. Footnote on the bottom of job interview notes. "Complete wazzer. Do not employ"
quote:Op maandag 8 juli 2013 15:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
1. wazzer
Wazzer is a word you can use to decribe a complete dipstick
1. Hey! Did you see that idiot on the dance floor? What a total wazzer!
2. Footnote on the bottom of job interview notes. "Complete wazzer. Do not employ"
quote:Op maandag 8 juli 2013 15:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wa?\
[..]
GvdKlinkt idioot. Dan liever wanker
Wow, da's hier dichtbij (die straat Althans). Mijn tandarts is de andere kant opquote:Op maandag 8 juli 2013 15:48 schreef 2NutZ het volgende:
dwc zijn tandarts
dwc heeft hepatitis b
Vieze tandarts moet dicht
On 23 January 2012 it was reported that Socha had been charged with racially aggravated assault in connection with an incident involving a Derby taxi driver, Sakandar Iqbal, the previous October.[9] Iqbal stated that "She called me a Paki, a dirty bastard and said, 'You're Asian, fuck off back to where you came from'. She said, 'Do you know who I am? I'll have your family lifted'."[10] On 2 May 2012 Socha was sentenced to four months in prison, suspended for 12 months, for the racially aggravated assault.[10]quote:
Dat dere bulk.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:30 schreef krioro het volgende:
[..]
Whut. Hebben ze hier ook wel eens gedaan, specifiek voor mijn huis omdat het niet goed doorstroomde allemaal, deksels niet dicht, niks aan de hand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |