Oh wel mooi uitzicht!quote:Op maandag 8 juli 2013 14:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Meh.
Ik zit ook nog aan het water, wat ontzettend leuk is, bootjes kijken enzo, maar fucking tijgermuggen.
Nu wel improvisatorisch horren voor 2 ramen gefixed, dus dat scheelt wel al
Gvd.quote:
Wat er naar binnen word geblazen is geen warme lucht hoor? Althans zo voelt het niet, het is ook echt een extreem grote waaier. Mijn vriend zijn idee, weet ik veel of het werkt of niet.quote:Op maandag 8 juli 2013 14:57 schreef Salatrel het volgende:
waarom zet je een balkondeur open met een naar binnen gerichte ventilator? dan blaas je toch juist de warme lucht van buiten naar binnenik had juist vannacht alle ramen open en toen ik vanochtend wakker werd heb ik alles dicht gedaan
heerlijk koel in huis
wat jij latijd voor gekke dingenquote:Op maandag 8 juli 2013 14:55 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Volgens mij is 'poedelvriend2152' de code.
quote:Op maandag 8 juli 2013 14:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat er naar binnen word geblazen is geen warme lucht hoor? Althans zo voelt het niet, het is ook echt een extreem grote waaier. Mijn vriend zijn idee, weet ik veel of het werkt of niet.![]()
Ik kan hier maar 2 ramen open zetten die een speciaal hor hebben zodat de kat er niet doorheen kan. Rest kan dus niet open zonder toezicht.quote:
De rest ook horren of gewoon die rotkat wegpleuren.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik kan hier maar 2 ramen open zetten die een speciaal hor hebben zodat de kat er niet doorheen kan. Rest kan dus niet open zonder toezicht.
Nou als het de hele dag binnen 32 graden is, dan is de lucht binnen wel een stuk warmer dan die van buiten.quote:
Gordijnen dicht doen en na 6 uur s'avonds sowieso alles goed open zetten.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nou als het de hele dag binnen 32 graden is, dan is de lucht binnen wel een stuk warmer dan die van buiten.
In de andere ramen kunnen geen horren gemaakt worden, en nee die pleur ik niet weg ook al weet ik hoe graag jij dat beest op een stokje rijgt.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De rest ook horren of gewoon die rotkat wegpleuren.
En dat ja.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nou als het de hele dag binnen 32 graden is, dan is de lucht binnen wel een stuk warmer dan die van buiten.
Ik heb enorme dakramen die ik niet zelf kan blinderen. Dat is het hele probleem.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gordijnen dicht doen en na 6 uur s'avonds sowieso alles goed open zetten.
Overal kunnen horren gemaakt worden.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
In de andere ramen kunnen geen horren gemaakt worden, en nee die pleur ik niet weg ook al weet ik hoe graag jij dat beest op een stokje rijgt.
Kun je geen handdoek of iets anders er aan vast maken met klittenband of haakjes ofzo?quote:Op maandag 8 juli 2013 15:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb enorme dakramen die ik niet zelf kan blinderen. Dat is het hele probleem.
Dan laat je dat doen?quote:Op maandag 8 juli 2013 15:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb enorme dakramen die ik niet zelf kan blinderen. Dat is het hele probleem.
Nee bij deze ramen lukt het niet vanwege bepaalde haakjes en andere dingen die er tegen aan zitten.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Overal kunnen horren gemaakt worden.
Dat valt wel mee hoor, geen specifieke haat tegen reiko
Lees dan terug.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan laat je dat doen?
En wtf waar wonen jullie allemaal met die rare specificatiesdit kan niet dat kan niet
lekker dan.
Dan haal je die haakjes weg of hang je er een stuk stof voor met klitteband ofso.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee bij deze ramen lukt het niet vanwege bepaalde haakjes en andere dingen die er tegen aan zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |