SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 juli 2013 13:04 schreef Salatrel het volgende:
lekker naar egypte en dan het resort niet uitkomen terwijl er zoveel moois te zien isAlsof je hier iets van mee krijgt in sharm nog iets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik denk het niet want dit is in Caïroquote:Op zondag 7 juli 2013 13:05 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Alsof je hier iets van mee krijgt in sharm nog iets.
Ja, ik ben 1x in het strand geweest toen ik nog op de middelbaar zat, met de knappe populaire jongens en meisjes.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ga in NL niet naar het strand..Heb je dat water gezien?
Dit jaar trouwens geen strand in Turkije. We gaan dit jaar naar Karadeniz
In NL niet, dat kwartiertje fietsen klopt niet. En ik heb het er op zulke dagen niet voor over om in de file te staan.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:07 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja, ik ben 1x in het strand geweest toen ik nog op de middelbaar zat, met de knappe populaire jongens en meisjes.
Ik zag toen opeens zo'n enorme kwal achter me drijven en ben toen gelijk het water uit gevlucht om er niet meer in te komen ook.
Dus je gaat wel naar het strand?
Je kan toch naar jongens kijken.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
In NL niet, dat kwartiertje fietsen klopt niet. En ik heb het er op zulke dagen niet voor over om in de file te staan.
Ik ging vroeger wel, maar heb nog schaamhaar trauma's van NLse oude vrouwen.
Kom net van de gym.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Als abla bedoelde ik
Hadi, ga naar buiten, wat zit je binnen.
Als je gewoon niet per se naar een heel druk strand wil, kan dat volgens mij best fileloos. Alleen iedereen wil allemaal naar dezelfde plekken.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
In NL niet, dat kwartiertje fietsen klopt niet. En ik heb het er op zulke dagen niet voor over om in de file te staan.
Ik ging vroeger wel, maar heb nog schaamhaar trauma's van NLse oude vrouwen.
Er is hier maar een goede strand in de buurt. De rest negeer ikquote:Op zondag 7 juli 2013 13:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je gewoon niet per se naar een heel druk strand wil, kan dat volgens mij best fileloos. Alleen iedereen wil allemaal naar dezelfde plekken.
quote:Op zondag 7 juli 2013 13:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]Per ongeluk een keer langsgelopen. WTF horror shock
Waarom wil je dit wetenquote:
Klote, zeker op een kunstgras veld. Ik doe daar nooit sliden enzo.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:20 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Yo
Gister ging ik voetballen toch nu overal schaafwonden
Ja op normaal gras kan je vol een sliding zetten maar ik had schijt dus deed ik het gewoon.. Voetbal jij?quote:Op zondag 7 juli 2013 15:21 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Klote, zeker op een kunstgras veld. Ik doe daar nooit sliden enzo.
Ik heb wel gevoetbalt maar uiteindelijk toch gekozen voor vechtsport. Ik voetbal wel nog steeds regelmatig buiten. Rondje om de wereld alles. Doe je hoog voetballen?quote:Op zondag 7 juli 2013 15:23 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ja op normaal gras kan je vol een sliding zetten maar ik had schijt dus deed ik het gewoon.. Voetbal jij?
Ga miss volgend jaar bij de A weer voetballen bij me oude club
Ik deed 3e klasse man.. Ken wel paar jongens zijn gescout voor paar Engelse clubs en Ajaxquote:Op zondag 7 juli 2013 15:25 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik heb wel gevoetbalt maar uiteindelijk toch gekozen voor vechtsport. Ik voetbal wel nog steeds regelmatig buiten. Rondje om de wereld alles. Doe je hoog voetballen?
Vet, voetbal blijft toch een van de mooiste sporten.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:28 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ik deed 3e klasse man.. Ken wel paar jongens zijn gescout voor paar Engelse clubs en Ajax
Ja man alleen moet niewe kicksen halen weet nog niet welke de Tiempo's komen steeds met toffe CW'squote:Op zondag 7 juli 2013 16:25 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Vet, voetbal blijft toch een van de mooiste sporten.
Ja.quote:
Ik kan je daar niet mee helpen Broertje, ben al zo lang niet meer bezig met kicksens.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:28 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ja man alleen moet niewe kicksen halen weet nog niet welke de Tiempo's komen steeds met toffe CW's
Ik zou die zus wel geven maar dit kan je toch niet serieus nemen?quote:
Ik gebruik nu de Predators vind Adidas soieso heel goed... Wil de LZ 2's halen maar zijn 2 barkiquote:Op zondag 7 juli 2013 16:37 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik kan je daar niet mee helpen Broertje, ben al zo lang niet meer bezig met kicksens.
Poepiebruin, verlepte huid, neptieten, je moet wat als je Bert van der Veer bent.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja.Daarvoor wist ik niet wie het was, maar op die foto daar had ze al zo'n ontzettend verlepte huid dat ik nu gelijk aan haar moest denken.
Mijn oma heeft nog een strakker decolleté (tot het begin van de borst dan).quote:Op zondag 7 juli 2013 17:11 schreef Modus het volgende:
[..]
Poepiebruin, verlepte huid, neptieten, je moet wat als je Bert van der Veer bent..
Tja waarom blijven mensen roken terwijl de grote meerderheid echt wel weet dat het niet goed is.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:16 schreef Chai het volgende:
Snap echt niet, dat je jezelf zo kapot bakt dat je op je 50e al op een soort zombie lijkt waar de vellen aan hangen.
Alleen dat dat dan nog gewoon slappe huid is.
Hij is egt goed vindt ik!quote:Op zondag 7 juli 2013 16:54 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ik zou die zus wel geven maar dit kan je toch niet serieus nemen?
Ik duw m'n grote teen in je neus.. En geloof me, die teen stinktquote:
quote:Op zondag 7 juli 2013 18:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik duw m'n grote teen in je neus.. En geloof me, die teen stinkt
CY heeft mijn tenen nog helemaal niet betast hoor, weenie ;s Zieke geest jeeeeeeeezusquote:
quote:Op zondag 7 juli 2013 18:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
CY heeft mijn tenen nog helemaal niet betast hoor, weenie ;s Zieke geest jeeeeeeeezus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 juli 2013 19:05 schreef Modus het volgende:
[..]
[ afbeelding ].Raar mannetje :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |