Mode flikker weer aan het woordquote:Op zondag 7 juli 2013 00:48 schreef zwartemarktplaat het volgende:
Mooie rok, dat zeker. Toch is het ensemble qua kleur en vorm niet geheel optimaal. Bij zo'n zwaar draperende rok zou ik kiezen voor een klassiekere top, denk aan een oversized overhemd. Het is nu zo'n clash aan stijlen en kleuren dat het geheel niet helemaal uit de verf komt.
Ik ben het met je eens, maar laat die quote dan intact zodat hij het zelf ook leest.quote:
Modeflikkerquote:Op zondag 7 juli 2013 00:48 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Mooie rok, dat zeker. Toch is het ensemble qua kleur en vorm niet geheel optimaal. Bij zo'n zwaar draperende rok zou ik kiezen voor een klassiekere top, denk aan een oversized overhemd. Het is nu zo'n clash aan stijlen en kleuren dat het geheel niet helemaal uit de verf komt.
kom maarquote:Op zondag 7 juli 2013 11:36 schreef 2NutZ het volgende:
Ja dankje maar ik deed dat juist niet, hoeven niet nog meer kneusjes in deze sc.
Donnie ook, je krijgt de groetjes.quote:
Mooi zo. Boomer al ingeslapen?quote:Op zondag 7 juli 2013 12:20 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Donnie ook, je krijgt de groetjes.
Nope, hij gaat de de Crooswijksesingel wel missen.quote:
quote:Op zondag 7 juli 2013 11:34 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, maar laat die quote dan intact zodat hij het zelf ook leest.
[..]
Modeflikker
quote:Op zondag 7 juli 2013 11:34 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, maar laat die quote dan intact zodat hij het zelf ook leest.
[..]
Modeflikker
op. Nee. Ben moe, laat naar bed gegaan. Op het strand liggen doe ik wel in Turkije.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:00 schreef Dimachaerus het volgende:
moeten jullie niet in het strand gaan liggen ;s
Ben altijd blij hier te komenquote:Op zondag 7 juli 2013 13:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hoi Mortaxx,
Wat fijn jouw verschijning hier te zien.
Helemaal naar zo'n ver land gaan en dan niks doen op het strand.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
op. Nee. Ben moe, laat naar bed gegaan. Op het strand liggen doe ik wel in Turkije.
Ik ga in NL niet naar het strand..quote:Op zondag 7 juli 2013 13:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Helemaal naar zo'n ver land gaan en dan niks doen op het strand.
Je woont 30 min fietsen van strand gek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |