jeweetquote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:09 schreef maagdelijke vrijgezel het volgende:
wow vrijgezel zijn is best wel chill
wordt altijd wel misselijk als mensen cadeautjes gaan kopen voor vriend(in)lief ! en al dat geklef en agenda plannen samen verplichte bezoekjes hè bah
Kloon van fas gespot.quote:
Que?quote:
Tu madre, mi cabo la madre que te pario. Geme mierda e muerte, vila de puta!quote:
filha de puta in Portugees, hijo in Spaans.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:17 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Tu madre, mi cabo la madre que te pario. Geme mierda e muerte, vila de puta!
Nee. Moodswing.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:18 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
tumbleweeds hier
Trek je broek eens uit
Dat ik chagrijnig begin te worden. Bedtijd.quote:
Kijk dit: insta fixquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat ik chagrijnig begin te worden. Bedtijd.
Nee dankje; doeiquote:
Mode flikker weer aan het woordquote:Op zondag 7 juli 2013 00:48 schreef zwartemarktplaat het volgende:
Mooie rok, dat zeker. Toch is het ensemble qua kleur en vorm niet geheel optimaal. Bij zo'n zwaar draperende rok zou ik kiezen voor een klassiekere top, denk aan een oversized overhemd. Het is nu zo'n clash aan stijlen en kleuren dat het geheel niet helemaal uit de verf komt.
Ik ben het met je eens, maar laat die quote dan intact zodat hij het zelf ook leest.quote:
Modeflikkerquote:Op zondag 7 juli 2013 00:48 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Mooie rok, dat zeker. Toch is het ensemble qua kleur en vorm niet geheel optimaal. Bij zo'n zwaar draperende rok zou ik kiezen voor een klassiekere top, denk aan een oversized overhemd. Het is nu zo'n clash aan stijlen en kleuren dat het geheel niet helemaal uit de verf komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |