Het is net rubber.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:00 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit havermout op, toevallig laatst een pak gekocht.
Askim nog welquote:Op maandag 8 juli 2013 13:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat zeg ik, askim. Krijg dat niet weg, en ik eet echt bijna alles
.
Heb je echt van die hele haverkorrels? Ik heb die van Quaker gekocht, nog niet opengemaakt maar op de foto op het pak ziet het er net zo uit als brinta eik, gebroken korrels neem ik aan.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:11 schreef Modus het volgende:
[..]
Het is net rubber.. Luistert nogal nauw hoe lang het op staat, te kort dan is het gewoon melk, te lang dan is het een blok beton.
Nee is veel groffer dan Brinta.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Heb je echt van die hele haverkorrels? Ik heb die van Quaker gekocht, nog niet opengemaakt maar op de foto op het pak ziet het er net zo uit als brinta eik, gebroken korrels neem ik aan.
Ik weet wel wat jij leuk vindtquote:
Brinta is fijner (en veel lekkerder) dan havermoutquote:Op maandag 8 juli 2013 13:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Heb je echt van die hele haverkorrels? Ik heb die van Quaker gekocht, nog niet opengemaakt maar op de foto op het pak ziet het er net zo uit als brinta eik, gebroken korrels neem ik aan.
quote:
Oh, dan denk ik dat ik havermout ook niet lekker ga vinden.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Brinta is fijner (en veel lekkerder) dan havermout.
Je moet Havertong hebben.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:25 schreef krioro het volgende:
Oh, dan denk ik dat ik havermout ook niet lekker ga vinden.
Uiteraard heb ik gelijkquote:Op maandag 8 juli 2013 12:35 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ze is trouwens helemaal niet zo knap zoals ik mij herinner
Misschien had 2Nutz toch gelijk dat mijn norm van wat een mooie vrouw is toch wat onrealistisch is geworden
Ja, maar niet tegen.quote:
Nou nou nou nou, ingewikkeld allemaal hoor. Bij de AH en C1000 hadden ze maar 2 merken(/soorten?).quote:Oatmeal can also be ground oats, steel-cut oats, crushed oats, or rolled oats.
Als een malle?quote:
Ja zoiets?quote:
Er kwam een keer een downie binnen bij de cafetaria waar ik ook op mijn raspatat stond te wachten..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |