Alles al geprobeerd, werkt niet.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan haal je die haakjes weg of hang je er een stuk stof voor met klitteband ofso.
Mischien zou ik het redden met 6 grote badlakens, maar ik kan er niet bij. ik kan wel een trap neerzetten op de overloop, maar dan boven het trapgat hangen, nouja, ik denk dat dat gewoon door een prof gedaan zou moeten worden.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kun je geen handdoek of iets anders er aan vast maken met klittenband of haakjes ofzo?
Een opgever hierquote:
quote:Handsome and mega fit Russian daredevil Pavel Kashin has killed himself in a brave jump from the roof of a 16-stoery building in St. Petersburg.
Friends took photos of his last stunt and uploaded them to the internet.
Witnesses told police that he couldn't keep his balance and plummeted straight down to the pavement below.
His parents have seen the last alive photographs of their son and have issued a statement saying that they hope the photos will deter other daredevils from risky jumps.
The dead athlete was autopsied in the forensic morgue in Peter and was buried yesterday.
Vanochtend al tegen gekomen ja, wat een sukkel. Jammer dat het niet is gefilmd.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Alert Mega Fit Russian Daredevil Pavel Kashin Falls to his Death in St. Petersburg
[ afbeelding ]
[..]
Ligt eerder aan jouw incompetentie.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:13 schreef Salatrel het volgende:
2nutz deed het onmogelijke... hij won een discussie met een vrouw
Nee maar meneer denkt te weten hoe mijn huis er van binnen uit ziet.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:13 schreef Salatrel het volgende:
misschien is 2nutz wel die glazenwazzer van jequote:Op maandag 8 juli 2013 15:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee maar meneer denkt te weten hoe mijn huis er van binnen uit ziet.
Dan had hij allang een move gemaakt.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:15 schreef Salatrel het volgende:
[..]
misschien is 2nutz wel die glazenwazzer van je
Misschien na een kaakoperatiequote:
Eerder niet verliezen.. 'winnen' mag je nooit gebruiken in deze situatiesquote:Op maandag 8 juli 2013 15:13 schreef Salatrel het volgende:
Hoe moet ik dat nou weten?quote:Op maandag 8 juli 2013 15:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee maar meneer denkt te weten hoe mijn huis er van binnen uit ziet.
fayaquote:Op maandag 8 juli 2013 15:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Alert Mega Fit Russian Daredevil Pavel Kashin Falls to his Death in St. Petersburg
[ afbeelding ]
[..]
Dwc ben jij dat?quote:Op maandag 8 juli 2013 15:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Misschien na een kaakoperatie
[..]
Eerder niet verliezen.. 'winnen' mag je nooit gebruiken in deze situaties
[..]
Hoe moet ik dat nou weten?gaat er om dat er altijd een mogelijkheid is, en ik zie aan de manier van hoe je alles brengt dat je gewoon lui bent en niet wil
thats all.
dwc is niet altijd onrealistischquote:
Als je er na een discussie nog overheen mag, mag je officieel zeggen dat je gewonnen hebt.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:16 schreef 2NutZ het volgende:
Eerder niet verliezen.. 'winnen' mag je nooit gebruiken in deze situaties
U jelly, randstedelingen? En LOL @ Friesland/Groningen.quote:Op maandag 8 juli 2013 14:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij woont in het buitenland.
[ afbeelding ]
Ja, postte ik een tijd terug nog. Zal straks even zoeken voor je.quote:Op maandag 8 juli 2013 14:49 schreef Chloroform het volgende:
Oké, help me eens. Ik heb een jaar geleden ofzo zo'n link gekregen naar zo'n spel waarbij je met drie anderen in een team zit (wordt willekeurig samengesteld, maar je kon ook zelf een soort room maken zodat je met bekenden kon spelen). Je hebt alle drie een kleur (rood, blauw, geel en groen) en dan moet je zo lang mogelijk zien te overleven. Wat je nou precies moest doen, ben ik vergeten. Het was een Deense of Noorse site ofzo. Klinkt dit iemand bekend in de oren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |