fixedquote:Op maandag 8 juli 2013 14:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
M'n haar ruikt naar Murra's, m'n gezicht naar kokosolie, m'n oksels naar kokosolie, m'n hals naar kokosolie en m'n voeten naar kokosolie.
quote:
quote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 14:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
2NutZ ruikt naar hotdog water, hamster cage & frog pussy.
quote:
Ja lekker dierlijkquote:Op maandag 8 juli 2013 14:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
2NutZ ruikt naar hotdog water, hamster cage & frog pussy.
Zag laatst een foto van ze en schrok er gewoon van hoe oud ze eruitzien tegenwoordig. Voel me ook opeens oud.quote:
Meteen weer indirect gerelateerd aan iemand die Adriaan genoemd wordt, obsessed much?quote:
Maakt niet uit voor mij blijf je altijd jong.quote:Op maandag 8 juli 2013 14:38 schreef Chloroform het volgende:
KLB / Band uit elkaar
Ahw.
[..]
Zag laatst een foto van ze en schrok er gewoon van hoe oud ze eruitzien tegenwoordig. Voel me ook opeens oud.
Niks indirect..gewoon direct direct in je fissyquote:Op maandag 8 juli 2013 14:39 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Meteen weer indirect gerelateerd aan iemand die Adriaan genoemd wordt, obsessed much?
38 ja?quote:Op maandag 8 juli 2013 14:40 schreef Murdera het volgende:
Pfff.
38 graden hier, en dan Post moeten doen, en dan nog namaken wat iemand eerder heeft gedaan, terwijl ik geen flauw idee heb wat dat was.
Young Money Entertainment wil Braddie wel in hun team.quote:
Verdiend*quote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 14:41 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Young Money Entertainment wil Braddie wel in hun team.
hehe mjah had ik ook niet vermeld.quote:Op maandag 8 juli 2013 14:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh dat had ik er niet uit begrepen.Sterkte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |