Ginds is men te achterlijk om zeer kwetsende grappen te fabriceren inderdaad.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Verschil is vaak wel dat het in NWS gemeend is hier sarcastisch.
Zeker waar. Ik krijg voor mijn sarcastische en provocerende uitlatingen echter een ban, terwijl men in NWS vrolijk doorgaat met stigmatiseren en beledigen.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Verschil is vaak wel dat het in NWS gemeend is hier sarcastisch.
Goed idee.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zeker waar. Ik krijg voor mijn sarcastische en provocerende uitlatingen echter een ban, terwijl men in NWS vrolijk doorgaat met stigmatiseren en beledigen.
Maar goed, tijd voor het terras.
Zit je nog in fietsiestan?quote:Op maandag 8 juli 2013 12:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zeker waar. Ik krijg voor mijn sarcastische en provocerende uitlatingen echter een ban, terwijl men in NWS vrolijk doorgaat met stigmatiseren en beledigen.
Nu krijgt u weer een note.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:35 schreef waht het volgende:
[..]
Ginds is men te achterlijk om zeer kwetsende grappen te fabriceren inderdaad.
Gronk wordt hier op handen gedragen. Ik wens jullie Gronk toe!quote:Op maandag 8 juli 2013 12:34 schreef Reya het volgende:
[..]
Denkt u dit nou serieus? We hebben nou net juist remlof weg weten te werken.
Ik weet niet wat sp3c ineens heeft... Ik snap eigenlijk niet meer waar dat topic over gaat of waarom het hem zo dwarszit. Na 1 topic vond hij ook al dat Voorschrift wel genoeg was bedankt als NWS-mod. Beetje raar allemaal.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:35 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik mag van Ryan3 geen NWS-mod zijn, maar die opmerking is dan weer door spec weggehaald.
Ik vind niet dat jij een ban zou moeten hebben om in NWS te posten. Je zou er juist vaker moeten komen. Het zou goed zijn voor de ontwikkeling van je realiteitsbesef.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, weer terug in het pittoreske Harderwijk.quote:
Wellicht dat jij eens wat minder moet posten in NWS en wat vaker de deur uit moet gaan.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind niet dat jij een ban zou moeten hebben om in NWS te posten. Je zou er juist vaker moeten komen. Het zou goed zijn voor de ontwikkeling van je realiteitsbesef.
Gronk had als handelsmerk het uitvechten van persoonlijk vetes. Dat wordt hier niet echt gesmaakt.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gronk wordt hier op handen gedragen. Ik wens jullie Gronk toe!
Ik heb de specifieke locatie nog expres verzwegen.quote:
Ook liefdesverdriet is hier niet gewenst.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:39 schreef Reya het volgende:
[..]
Gronk had als handelsmerk het uitvechten van persoonlijk vetes. Dat wordt hier niet echt gesmaakt.
Niet? Goh.... laat ik nou een heel andere indruk hebben.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:39 schreef Reya het volgende:
[..]
Gronk had als handelsmerk het uitvechten van persoonlijk vetes. Dat wordt hier niet echt gesmaakt.
Ik denk dat je indruk best verkeerd is of anders in ieder geval nooit op een POL-meet bent geweest.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niet? Goh.... laat ik nou een heel andere indruk hebben.
Er is een sc topic in nws. De andere topics werden ook sc topics . Dat is toch niet moeilijk om te begrijpen.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet wat sp3c ineens heeft... Ik snap eigenlijk niet meer waar dat topic over gaat of waarom het hem zo dwarszit. Na 1 topic vond hij ook al dat Voorschrift wel genoeg was bedankt als NWS-mod. Beetje raar allemaal.
maar wat is er nu concreet mis met POL? Wat is de basis voor je lastercampagne?quote:Op maandag 8 juli 2013 12:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind niet dat jij een ban zou moeten hebben om in NWS te posten. Je zou er juist vaker moeten komen. Het zou goed zijn voor de ontwikkeling van je realiteitsbesef.
elfje snapt blijbkaar niet dat ongestoord lastercampagnes voeren niet het doel van FOK! isquote:Op maandag 8 juli 2013 13:03 schreef hexje het volgende:
[..]
Er is een sc topic in nws. De andere topics werden ook sc topics . Dat is toch niet moeilijk om te begrijpen.
Je hebt zijn vriendje VS een ban gegeven. En alleen maar omdat hij (vs) zei dat Mandela een terrorist is.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:04 schreef 99.999 het volgende:
[..]
maar wat is er nu concreet mis met POL? Wat is de basis voor je lastercampagne?
quote:Op maandag 8 juli 2013 13:06 schreef hexje het volgende:
[..]
Je hebt zijn vriendje VS een ban gegeven. En alleen maar omdat hij (vs) zei dat Mandela een terrorist is.
Dat klopt alvast niet. Maar ik wil het graag van elfje horen. Hij moet zijn gehuil toch ergens op baseren?quote:Op maandag 8 juli 2013 13:06 schreef hexje het volgende:
[..]
Je hebt zijn vriendje VS een ban gegeven. En alleen maar omdat hij (vs) zei dat Mandela een terrorist is.
Dat lijkt mij inderdaad een adequate beschrijving van NWS gezien het feit dat het een vergelijkbare vorm van ramptoerisme betreft.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In dit topic posten geen kloons van mij, kan ik je verzekeren. Ik zelf ook bijna niet. Ik zit namelijk liever in de aula van een crematorium dan in dit café.
Dezelfde vraag kwam in de NWS-SC. Het is niet al te ingewikkeld om de werkelijke reden te verzinnen. Maarja wanneer mensen hun eigen invulling willen blijven zien.quote:
Aha, daar kom ik eigenlijk nooit. Maar zal eens kijken of daar wel een toelichting op de laster staat..quote:Op maandag 8 juli 2013 13:11 schreef Tem het volgende:
[..]
Dezelfde vraag kwam in de NWS-SC. Het is niet al te ingewikkeld om de werkelijke reden te verzinnen. Maarja wanneer mensen hun eigen invulling willen blijven zien.
Bans worden niet door mods gegeven. En VS is mijn vriendje niet. Zijn mening is de mijne zeker niet, maar waarom zou hij die mening niet mogen hebben?quote:Op maandag 8 juli 2013 13:06 schreef hexje het volgende:
[..]
Het zit je wel diep hè, die "laster"...quote:Op maandag 8 juli 2013 13:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Aha, daar kom ik eigenlijk nooit. Maar zal eens kijken of daar wel een toelichting op de laster staat..
Jij gaf daar inderdaad al de enige verklaring voor het verbannen van die figuren.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:11 schreef Tem het volgende:
[..]
Dezelfde vraag kwam in de NWS-SC. Het is niet al te ingewikkeld om de werkelijke reden te verzinnen.
Ja, aangezien jij een hoop bagger uit blijft storten maar het niet toe wilt lichten. Dan kan ik er helaas weinig anders van maken dan laster...quote:Op maandag 8 juli 2013 13:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het zit je wel diep hè, die "laster"...
Je beseft dat de ban van VS nu niet bepaald op zich stond? Er is een viertal mensen verbannen vanwege continue gekut, gekloot, gezuig en gezeik. Vele malen is vriendelijk en minder vriendelijk verzocht om dat gedrag aan te passen. Dat bleek geen optie, dan resteert ons helaas weinig andere maatregelen...quote:Op maandag 8 juli 2013 13:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bans worden niet door mods gegeven. En VS is mijn vriendje niet. Zijn mening is de mijne zeker niet, maar waarom zou hij die mening niet mogen hebben?
VS is iemand die tot voor kort NWS-mod was en die nu ineens als oud vuil wordt behandeld. Met name tegen die combinatie (mod & afdanken) ageer ik.
Ik had je allang gelijk gegeven. Pure, ongefundeerde laster aan jouw adres. Ga maar aankaarten.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:16 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ja, aangezien jij een hoop bagger uit blijft storten maar het niet toe wilt lichten. Dan kan ik er helaas weinig anders van maken dan laster...
Specularium gaf daar ook een correcte samenvatting van de gang van zaken.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:14 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Jij gaf daar inderdaad al de enige verklaring voor het verbannen van die figuren.
Wat is nu precies je probleem?quote:Op maandag 8 juli 2013 13:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik had je allang gelijk gegeven. Pure, ongefundeerde laster aan jouw adres. Ga maar aankaarten.
Zie in dat NWS-topic ook dat hij, ondanks duidelijke uitleg van de stand van zaken, alles op blijft hangen aan die mening over Mandela. hij wil dus gewoon niet snappen wat er aan de hand wasquote:Op maandag 8 juli 2013 13:19 schreef Monolith het volgende:
Voor iemand die hier niet wil zijn is elfje vrij hardnekkig.
En hij is een 'tikje' aan het radicaliseren/ verzuren, dat helpt ook niet echt mee...quote:Op maandag 8 juli 2013 13:25 schreef KoosVogels het volgende:
Probleem met Elf dat hij een ingenomen standpunt nooit zal wijzigen. Zelfs als bijvooorbeeld op juridisch vlak weer eens de vloer met hem wordt aangeveegd door DS4.
DS4 moet dan wel weer zijn teringharses houden.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:25 schreef KoosVogels het volgende:
Probleem met Elf dat hij een ingenomen standpunt nooit zal wijzigen. Zelfs als bijvooorbeeld op juridisch vlak weer eens de vloer met hem wordt aangeveegd door DS4.
Hoho, dat is nu ook weer niet nodig.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
DS4 moet dan wel weer zijn teringharses houden.
Ik discussieer niet meer met DS4. Het probleem is dat ik denk in wenselijke situaties en dat types als hij en DonJames zich altijd achter bestaande wetgeving verschuilen. Leuk, formeel juist, maar dodelijk vermoeiend.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:25 schreef KoosVogels het volgende:
Je hebt gelijk. Ik ben hier inderdaad al veel te lang.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:19 schreef Monolith het volgende:
Voor iemand die hier niet wil zijn is elfje vrij hardnekkig.
Nee, een term als 'teringharses' bevalt me niet zo.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ah, weer een mening die je niet welgevallig is?
het wettelijke kader ontkennen om je gal maar te kunnen spuwen voegt wel veel toe?quote:Op maandag 8 juli 2013 13:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik discussieer niet meer met DS4. Het probleem is dat ik denk in wenselijke situaties en dat types als hij en DonJames zich altijd achter bestaande wetgeving verschuilen. Leuk, formeel juist, maar dodelijk vermoeiend.
Zo hebben we dat gewoon met elkaar afgesproken.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:40 schreef Friek_ het volgende:
Hoe heb je eigenlijk een politieke discussie wanneer je jezelf achter bestaande wetgeving schuilt?
Wil natuurlijk niet zeggen dat elke afspraak automatisch een goede afspraak is.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zo hebben we dat gewoon met elkaar afgesproken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |