Ginds is men te achterlijk om zeer kwetsende grappen te fabriceren inderdaad.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Verschil is vaak wel dat het in NWS gemeend is hier sarcastisch.
Zeker waar. Ik krijg voor mijn sarcastische en provocerende uitlatingen echter een ban, terwijl men in NWS vrolijk doorgaat met stigmatiseren en beledigen.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Verschil is vaak wel dat het in NWS gemeend is hier sarcastisch.
Goed idee.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zeker waar. Ik krijg voor mijn sarcastische en provocerende uitlatingen echter een ban, terwijl men in NWS vrolijk doorgaat met stigmatiseren en beledigen.
Maar goed, tijd voor het terras.
Zit je nog in fietsiestan?quote:Op maandag 8 juli 2013 12:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zeker waar. Ik krijg voor mijn sarcastische en provocerende uitlatingen echter een ban, terwijl men in NWS vrolijk doorgaat met stigmatiseren en beledigen.
Nu krijgt u weer een note.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:35 schreef waht het volgende:
[..]
Ginds is men te achterlijk om zeer kwetsende grappen te fabriceren inderdaad.
Gronk wordt hier op handen gedragen. Ik wens jullie Gronk toe!quote:Op maandag 8 juli 2013 12:34 schreef Reya het volgende:
[..]
Denkt u dit nou serieus? We hebben nou net juist remlof weg weten te werken.
Ik weet niet wat sp3c ineens heeft... Ik snap eigenlijk niet meer waar dat topic over gaat of waarom het hem zo dwarszit. Na 1 topic vond hij ook al dat Voorschrift wel genoeg was bedankt als NWS-mod. Beetje raar allemaal.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:35 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik mag van Ryan3 geen NWS-mod zijn, maar die opmerking is dan weer door spec weggehaald.
Ik vind niet dat jij een ban zou moeten hebben om in NWS te posten. Je zou er juist vaker moeten komen. Het zou goed zijn voor de ontwikkeling van je realiteitsbesef.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, weer terug in het pittoreske Harderwijk.quote:
Wellicht dat jij eens wat minder moet posten in NWS en wat vaker de deur uit moet gaan.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind niet dat jij een ban zou moeten hebben om in NWS te posten. Je zou er juist vaker moeten komen. Het zou goed zijn voor de ontwikkeling van je realiteitsbesef.
Gronk had als handelsmerk het uitvechten van persoonlijk vetes. Dat wordt hier niet echt gesmaakt.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gronk wordt hier op handen gedragen. Ik wens jullie Gronk toe!
Ik heb de specifieke locatie nog expres verzwegen.quote:
Ook liefdesverdriet is hier niet gewenst.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:39 schreef Reya het volgende:
[..]
Gronk had als handelsmerk het uitvechten van persoonlijk vetes. Dat wordt hier niet echt gesmaakt.
Niet? Goh.... laat ik nou een heel andere indruk hebben.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:39 schreef Reya het volgende:
[..]
Gronk had als handelsmerk het uitvechten van persoonlijk vetes. Dat wordt hier niet echt gesmaakt.
Ik denk dat je indruk best verkeerd is of anders in ieder geval nooit op een POL-meet bent geweest.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niet? Goh.... laat ik nou een heel andere indruk hebben.
Er is een sc topic in nws. De andere topics werden ook sc topics . Dat is toch niet moeilijk om te begrijpen.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet wat sp3c ineens heeft... Ik snap eigenlijk niet meer waar dat topic over gaat of waarom het hem zo dwarszit. Na 1 topic vond hij ook al dat Voorschrift wel genoeg was bedankt als NWS-mod. Beetje raar allemaal.
maar wat is er nu concreet mis met POL? Wat is de basis voor je lastercampagne?quote:Op maandag 8 juli 2013 12:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind niet dat jij een ban zou moeten hebben om in NWS te posten. Je zou er juist vaker moeten komen. Het zou goed zijn voor de ontwikkeling van je realiteitsbesef.
elfje snapt blijbkaar niet dat ongestoord lastercampagnes voeren niet het doel van FOK! isquote:Op maandag 8 juli 2013 13:03 schreef hexje het volgende:
[..]
Er is een sc topic in nws. De andere topics werden ook sc topics . Dat is toch niet moeilijk om te begrijpen.
Je hebt zijn vriendje VS een ban gegeven. En alleen maar omdat hij (vs) zei dat Mandela een terrorist is.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:04 schreef 99.999 het volgende:
[..]
maar wat is er nu concreet mis met POL? Wat is de basis voor je lastercampagne?
quote:Op maandag 8 juli 2013 13:06 schreef hexje het volgende:
[..]
Je hebt zijn vriendje VS een ban gegeven. En alleen maar omdat hij (vs) zei dat Mandela een terrorist is.
Dat klopt alvast niet. Maar ik wil het graag van elfje horen. Hij moet zijn gehuil toch ergens op baseren?quote:Op maandag 8 juli 2013 13:06 schreef hexje het volgende:
[..]
Je hebt zijn vriendje VS een ban gegeven. En alleen maar omdat hij (vs) zei dat Mandela een terrorist is.
Dat lijkt mij inderdaad een adequate beschrijving van NWS gezien het feit dat het een vergelijkbare vorm van ramptoerisme betreft.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In dit topic posten geen kloons van mij, kan ik je verzekeren. Ik zelf ook bijna niet. Ik zit namelijk liever in de aula van een crematorium dan in dit café.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |