SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gasten
Shit! Gemist!?
Aflevering 1
Aflevering 2
Aflevering 3
Die heeft zijn transponder waarschijnlijk in de bezemwagen gegooid.quote:
Metsjfiksing.quote:
Ja ik vond het leuk klinkenquote:Op zondag 7 juli 2013 21:27 schreef Redefine het volgende:
Murayev praat als een Russische schurk in een slechte actiefilm.
en iets met een hoenderhokquote:Op zondag 7 juli 2013 21:27 schreef Pino112 het volgende:
Genee snapt het verschil tussen een maaiveld en een maisveld niet.
Je kop boven het hoenderhok uitsteken.quote:
quote:Op zondag 7 juli 2013 21:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je kop boven het hoenderhok uitsteken.
quote:Op zondag 7 juli 2013 21:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Presentators genoeg in Nederland. Een mening, dié heeft niet iedereen.
Dan kan ze maar beter hopen dat er geen dopingtest komt.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:31 schreef Karina het volgende:
Saskia ziet er uit als een kogelstootster uit de DDR.
ik hou wel van stevigquote:Op zondag 7 juli 2013 21:31 schreef Karina het volgende:
Saskia ziet er uit als een kogelstootster uit de DDR.
ah, jij huilt ook nog steeds zie ikquote:Op zondag 7 juli 2013 21:31 schreef Kun-Aguero het volgende:
Genee blijft maar door eikelen over die doping..
Normaal gesproken wel ja. Zeker die in de tweede week moet hem wel liggen.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Mollema heeft een veel betere tijdrit in de benen.
Jij toch ookquote:Op zondag 7 juli 2013 21:33 schreef Karina het volgende:
Genee weet het nummer wel uit zijn hoofd zag ik gisteren.
Je wordt er blijkbaar niet zo vrolijk van?quote:Op zondag 7 juli 2013 21:36 schreef Karina het volgende:
Ik let even niet op en het gaat opeens over bacterien en bbq en wc's? Is dit de smaakpolitie?
Ja misschien moet ik me maar aanmelden als zangerquote:Op zondag 7 juli 2013 21:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Jij toch ook![]()
Ikke welZit nog mee te zingen ook
Genee vond het niveau wat te hoog.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:36 schreef Karina het volgende:
Ik let even niet op en het gaat opeens over bacterien en bbq en wc's? Is dit de smaakpolitie?
Het eerste wat ik dacht was ook, lekker handig als je moet fietsenquote:Op zondag 7 juli 2013 21:36 schreef Karina het volgende:
quote:Op zondag 7 juli 2013 21:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je wordt er blijkbaar niet zo vrolijk van?
Bijna geslaagd deze grapquote:
Samen met Basso de bestequote:
Ik vind dat in mijn Aygo al engquote:Op zondag 7 juli 2013 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is op zo een berg met de auto al eng. Laat staan op een fiets.
quote:Op zondag 7 juli 2013 21:37 schreef Karina het volgende:
Ja misschien moet ik me maar aanmelden als zangerEn dan kan Dries presenteren.
Weet je niks vanquote:Op zondag 7 juli 2013 21:40 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Jij heb helemaal geen gele bikini
quote:
Met de fiets ga je dan ook sneller en makkelijker naar beneden.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is op zo een berg met de auto al eng. Laat staan op een fiets.
maar je bent ook nóg fragieler.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Met de fiets ga je dan ook sneller en makkelijker naar beneden.
Dus welquote:Op zondag 7 juli 2013 21:40 schreef Karina het volgende:
Weet je niks vanMaar ik kan er altijd eentje kopen natuurlijk.
Volgens mij had ik verteld dat ik een gele slip heb en een geel shirt. Maar dat kan ook bestquote:Op zondag 7 juli 2013 21:44 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dus welHad je al een keer verteld
Je hebt nog 10 min om hem aan te trekkenquote:Op zondag 7 juli 2013 21:45 schreef Karina het volgende:
Volgens mij had ik verteld dat ik een gele slip heb en een geel shirt. Maar dat kan ook best
Dan hoort die tweet van Gesink er ook eigenlijk bijquote:
Ik was al bezig en sta klaar met microfoon en alles.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:48 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Je hebt nog 10 min om hem aan te trekken![]()
Dan mag je meezingen voor de tv
Pics or it didnt happenquote:Op zondag 7 juli 2013 21:49 schreef Karina het volgende:
Ik was al bezig en sta klaar met microfoon en alles.
Wel pas na een halve minuut gaan zingen hè, anders ben je geen echte Dries.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik was al bezig en sta klaar met microfoon en alles.
Zingen EN een foto maken gaat niet tegelijkertijd.quote:
Uiteraard.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wel pas na een halve minuut gaan zingen hè, anders ben je geen echte Dries.
Jaja dat zouden ze wel willen. Geloof me maar op mijn woordquote:Op zondag 7 juli 2013 21:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
Foto mag na het zingen gemaakt en gepost worden![]()
Ja echt een topshow man!quote:Op zondag 7 juli 2013 21:53 schreef Redefine het volgende:
Ik zie nu pas dat het de Fish'O'Mania internationaal isIk dacht eerst gewoon Fish'O'Mania, maar nu is het nog grootser
Normale mensen worden weggestuurd gok ikquote:
quote:
Zouden het Fokkers zijn?quote:Op zondag 7 juli 2013 21:54 schreef Heufd het volgende:
Door deze show denk ik dat er alleen maar idioten in Utrecht wonen.
Dm of pm is ook goedquote:Op zondag 7 juli 2013 21:53 schreef Karina het volgende:
Jaja dat zouden ze wel willen. Geloof me maar op mijn woord
Echt he? Er is nog geen normaal persoon voorbijgekomen. Allemaal van die halve garen.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:54 schreef Heufd het volgende:
Door deze show denk ik dat er alleen maar idioten in Utrecht wonen.
Gerard Ekdom? Fred Siebelink?quote:Op zondag 7 juli 2013 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Echt he? Er is nog geen normaal persoon voorbijgekomen. Allemaal van die halve garen.
Dat is leuk om uit te zenden, idioten en 'lekkere wijven'.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Echt he? Er is nog geen normaal persoon voorbijgekomen. Allemaal van die halve garen.
Wel jammer dat alles al vol zit voor de opnames, anders hadden we wel een meet kunnen organiseren bij TdJ en dan in polonaise achter Dries aan.quote:
Nou waarom geen lekkere kerelsquote:Op zondag 7 juli 2013 21:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat is leuk om uit te zenden, idioten en 'lekkere wijven'.
De polonaise lopen mogen anderen best doen. Ik houd jullie niet tegenquote:Op zondag 7 juli 2013 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel jammer dat alles al vol zit voor de opnames, anders hadden we wel een meet kunnen organiseren bij TdJ en dan in polonaise achter Dries aan.
Flauwerikquote:Op zondag 7 juli 2013 21:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
De polonaise lopen mogen anderen best doen. Ik houd jullie niet tegen
De polonaisequote:
196W is ook niet om over naar huis te schrijven.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:57 schreef marcodej het volgende:
Ah, het jongetje heeft de beste tijd. Niet verwonderlijk.
Ik ben een Brabo, carnaval geen probleem, maar bij de eerste de beste poging tot polonaise probeer ik op te gaan in het decorquote:
O ja nu je het zegt. Lekker anoniem als het een Radioshack renner betaamt.quote:
Francesco was goed in zijn jeugd, maar later minder toch?quote:Op zondag 7 juli 2013 21:59 schreef heywoodu het volgende:
Zijn die zonen ook prof? Heb er nog nooit van gehoord
50 punten voor de ritzege. 5 punten voor een top tien plaats. Verder geen idee.quote:
Eerlijk klassement zeg.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
50 punten voor de ritzege. 5 punten voor een top tien plaats. Verder geen idee.
De eindklassering zal wel veel punten opleveren.quote:
Baasquote:Op zondag 7 juli 2013 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, nu ruimen genee en co het veld voor echte kwaliteit.
MVG
Waarom is die vieze oude vent er eigenlijk altijd bij?quote:Op zondag 7 juli 2013 22:03 schreef Redefine het volgende:
Gewoon i.p.v. Eddy moeten ze Günther aan tafel zetten.
Simpel. Ze vielen niet aan waardoor ze geen 1e en 2e staan, ze hebben dus duidelijk geen mentaliteit en hierdoor doen ze slechts mee voor spek en bonen.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch leuk hoe Johan zich er morgen probeert onder uit te lullen.
Hier prikt Genee wel door heen.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Simpel. Ze vielen niet aan waardoor ze geen 1e en 2e staan, ze hebben dus duidelijk geen mentaliteit en hierdoor doen ze slechts mee voor spek en bonen.
Al jaren lang word mij na bijna ieder optreden gevraagd, wie die grijzequote:Op zondag 7 juli 2013 22:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom is die vieze oude vent er eigenlijk altijd bij?
Blijkbaar nog 3 kwartier wachtenquote:
Denk het niet inderdaad.quote:
Juist.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gunter is een gewoon een vriend van mij
Eerste de rijdende sauna Diana.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Blijkbaar nog 3 kwartier wachten
Spelen ze ook niet.quote:Op maandag 8 juli 2013 01:47 schreef j0rdiiii het volgende:
ìs derksen er vanavond weer?
kijk die uitzending met hem nu even met zijn nederlanders spelen geen enkele rol
Nummers 3 en 4 in het GC spelen wel een rol, zeker als je kijkt naar de laatste kilometers van de etappe had Nederland het heft in handen, enkel jammer dat movistar niet op tijd kwam helpen. We weten niet hoe het gaat worden, enkel hoe het nu is, de Nederlanders van Belkin spelen zeker een grote rol en de uitspraak van johan (en die van jou) krijgt een welverdiendequote:Op maandag 8 juli 2013 02:23 schreef dl3b het volgende:
[..]
Spelen ze ook niet.
Het gaat echt niet blijven zoals het nu is.
Na volgend weekend....
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)860-a0a8eb9cbfd0.mp4quote:Op maandag 8 juli 2013 13:30 schreef starbeach het volgende:
Is er al een linkje naar de laatste uitzending?
Volgens mij is Giphart in het verleden ook al eens geweest.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:23 schreef Specularium het volgende:
Giphart,.
Alleen omdat ie zogenaamd iets met Utrecht heeft net als die mooiboy Bijlo.
Weet jij nog wat hij toen gezegd heeft?quote:Op maandag 8 juli 2013 16:30 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Volgens mij is Giphart in het verleden ook al eens geweest.
Dit is wel het ultieme voorbeeld van azijnpissen. Wanner is het dan wel goed? Pas als Mollema eerste had gestaan met 6.5 uur voorsprong?quote:Op maandag 8 juli 2013 02:23 schreef dl3b het volgende:
[..]
Spelen ze ook niet.
Het gaat echt niet blijven zoals het nu is.
Na volgend weekend....
Leo Driessenquote:Op maandag 8 juli 2013 16:18 schreef Zipportal het volgende:
Komende dagen zijn dit hun gasten:
Maandag 8 juli: Johan Derksen en Ronald Giphart
Dinsdag 9 juli: Gert Jakobs en Steven de Jongh
Woensdag 10 juli: Steven Rooks en Leo Driessen
Boem koekoek, zooooooooooooo.
Atletiquote:Op maandag 8 juli 2013 16:18 schreef Zipportal het volgende:
Komende dagen zijn dit hun gasten:
Maandag 8 juli: Johan Derksen en Ronald Giphart
Dinsdag 9 juli: Gert Jakobs en Steven de Jongh
Woensdag 10 juli: Steven Rooks en Leo Driessen
Boem koekoek, zooooooooooooo.
quote:Op maandag 8 juli 2013 17:56 schreef Zipportal het volgende:
Ik zeg toch ook niet iedereen die scheel is lult uit zijn nek?
Iets over zijn rij-examen.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Weet jij nog wat hij toen gezegd heeft?
quote:Op maandag 8 juli 2013 16:41 schreef Buffell het volgende:
[..]
Dit is wel het ultieme voorbeeld van azijnpissen. Wanner is het dan wel goed? Pas als Mollema eerste had gestaan met 6.5 uur voorsprong?![]()
Jezus zeg, Ten Dam en Mollema gaan met de besten ter wereld omhoog en spelen het hartstikke slim. Niet steeds met die aanvallen en dergelijke meegaan.
Maar vertel me eens wanneer je wel tevreden bent?
wat is dat?quote:Op maandag 8 juli 2013 20:24 schreef Karina het volgende:
Ik zit er klaar voor, met Rivella en zometeen deze:
[ afbeelding ]
Wat is dat? Paardenzeik?quote:Op maandag 8 juli 2013 20:24 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel % is dat dan?quote:Op maandag 8 juli 2013 20:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Net zoiets als dat Amstel wat ze drinken volgens mij, maar dan van Grolsch.
Het ziet er uit als een breezer.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:24 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
Rob Stendersquote:Op maandag 8 juli 2013 20:24 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 juli 2013 20:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Teveel bier gedronken.
Oh inderdaad en best wel flinke
Ja de zoon van is wat minder.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:32 schreef Kun-Aguero het volgende:
Beetje jammer dat ze niet gewoon Gert daar zetten..
Concurrent voor Escha ?quote:Op maandag 8 juli 2013 20:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
M'n moeder vindt hem helemaal het einde
'Maar des zo'n vent, die hedde nooit alleen.'
Gelukkig, Gert show is flopshowquote:Op maandag 8 juli 2013 20:32 schreef Kun-Aguero het volgende:
Beetje jammer dat ze niet gewoon Gert daar zetten..
Heejquote:Op maandag 8 juli 2013 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig, Gert show is flopshow
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |