SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gasten
Shit! Gemist!?
Aflevering 1
Aflevering 2
Aflevering 3
Die heeft zijn transponder waarschijnlijk in de bezemwagen gegooid.quote:
Metsjfiksing.quote:
Ja ik vond het leuk klinkenquote:Op zondag 7 juli 2013 21:27 schreef Redefine het volgende:
Murayev praat als een Russische schurk in een slechte actiefilm.
en iets met een hoenderhokquote:Op zondag 7 juli 2013 21:27 schreef Pino112 het volgende:
Genee snapt het verschil tussen een maaiveld en een maisveld niet.
Je kop boven het hoenderhok uitsteken.quote:
quote:Op zondag 7 juli 2013 21:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je kop boven het hoenderhok uitsteken.
quote:Op zondag 7 juli 2013 21:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Presentators genoeg in Nederland. Een mening, dié heeft niet iedereen.
Dan kan ze maar beter hopen dat er geen dopingtest komt.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:31 schreef Karina het volgende:
Saskia ziet er uit als een kogelstootster uit de DDR.
ik hou wel van stevigquote:Op zondag 7 juli 2013 21:31 schreef Karina het volgende:
Saskia ziet er uit als een kogelstootster uit de DDR.
ah, jij huilt ook nog steeds zie ikquote:Op zondag 7 juli 2013 21:31 schreef Kun-Aguero het volgende:
Genee blijft maar door eikelen over die doping..
Normaal gesproken wel ja. Zeker die in de tweede week moet hem wel liggen.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Mollema heeft een veel betere tijdrit in de benen.
Jij toch ookquote:Op zondag 7 juli 2013 21:33 schreef Karina het volgende:
Genee weet het nummer wel uit zijn hoofd zag ik gisteren.
Je wordt er blijkbaar niet zo vrolijk van?quote:Op zondag 7 juli 2013 21:36 schreef Karina het volgende:
Ik let even niet op en het gaat opeens over bacterien en bbq en wc's? Is dit de smaakpolitie?
Ja misschien moet ik me maar aanmelden als zangerquote:Op zondag 7 juli 2013 21:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Jij toch ook![]()
Ikke welZit nog mee te zingen ook
Genee vond het niveau wat te hoog.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:36 schreef Karina het volgende:
Ik let even niet op en het gaat opeens over bacterien en bbq en wc's? Is dit de smaakpolitie?
Het eerste wat ik dacht was ook, lekker handig als je moet fietsenquote:Op zondag 7 juli 2013 21:36 schreef Karina het volgende:
quote:Op zondag 7 juli 2013 21:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je wordt er blijkbaar niet zo vrolijk van?
Bijna geslaagd deze grapquote:
Samen met Basso de bestequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |