SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gasten
Shit! Gemist!?
Aflevering 1
Aflevering 2
Aflevering 3
Gebruik je moeders citaat niet tegen mij aub.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ophoepelen dan, je bent niet gewenst.
Heb wel het idee dat Gertje het verhaal iets mooier maakt dan dat het is.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:40 schreef Karina het volgende:
Verhaaltjes over kermiskoersen moet je Gertje laten vertellen.
quote:Op zondag 7 juli 2013 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Je moet het op Man Bijt Hond-Style aan jezelf vragen, anders is de magie er van af.
Uh, oké?quote:Op zondag 7 juli 2013 20:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gebruik je moeders citaat niet tegen mij aub.
Volgens Gertje is Raas in zijn carrière veertig keer het peloton ingeredenquote:Op zondag 7 juli 2013 20:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heb wel het idee dat Gertje het verhaal iets mooier maakt dan dat het is.
Vroeg ik me ook al af.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:42 schreef marcodej het volgende:
Wat is dat voor ouwe Belkin-hooligan achter LTD?
Ja klopt, dacht even dat er een instragram-staigiair aan het werk was geweest maar dat zal wel niet.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:42 schreef Karina het volgende:
Wat is dit vreemd gefilmd, dat stukje net dan, rare kleuren.
Heb liever dat ze geld sparen om Maijer er uit te flikkeren.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer gaat de ontslagbrief voor Leo Driessen de deur uit bij RTL7?
Ik hoop zo snel mogelijk. Samen met Maijer dan.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is er mis met hem ?quote:Op zondag 7 juli 2013 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Geen zorgen , heeft toch aidsquote:Op zondag 7 juli 2013 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Maijer moeten ze laten gijzelen in Frankrijk. Vind het darten bij RTL7 veel prettiger met Koert Westerman.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heb liever dat ze geld sparen om Maijer er uit te flikkeren.
Kijk maar uit, straks komt nog de anekdote dat Contador van het strand geplukt moest worden voor de Giro, die hij vervolgens won.quote:
Weten we wel meteen dat ze meelezenquote:Op zondag 7 juli 2013 20:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks komt nog de anekdote dat Contador van het strand geplukt moest worden voor de Giro, die hij vervolgens won.
Dat is een goede ja.quote:
Koert zou het volgens mij ook wel goed doen op locatie...allemaal flauwe woordgrappen.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maijer moeten ze laten gijzelen in Frankrijk. Vind het darten bij RTL7 veel prettiger met Koert Westerman.
Vind je ?quote:Op zondag 7 juli 2013 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maijer moeten ze laten gijzelen in Frankrijk. Vind het darten bij RTL7 veel prettiger met Koert Westerman.
Als voice-over doet hij dat bij FOX Sports. Wat minder op locatie.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Koert zou het volgens mij ook wel goed doen op locatie...allemaal flauwe woordgrappen.
Niet zo dik als de balonen van die Afrikaanse prostituee.quote:
-quote:Op zondag 7 juli 2013 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan je niet Maijer vergezellen in dat gesticht waar Maijer ook rondloopt?
I voodoo you!quote:Op zondag 7 juli 2013 20:47 schreef marcodej het volgende:
[..]
Niet zo dik als de balonen van die Afrikaanse prostituee.
Laat Viggo het maar niet horen ! Hij is nogal ijdel.quote:
Doodsbedreiging.quote:
50quote:Op zondag 7 juli 2013 20:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die kerel is bijna 60...dan is het logisch dat het niet meer allemaal super strak is.
Zou je niet zeggen, want dat shirt is ook nogal sjofeltjes.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:48 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Laat Viggo het maar niet horen ! Hij is nogal ijdel.
Maijer is een ongelovelijke misbaksel.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Koert = eindbaas. Maijer = sukkel. Einde discussie.
Ik vind dit een mooie conclusie.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:Op zondag 7 juli 2013 20:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
en Wytse?quote:Op zondag 7 juli 2013 20:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die ontbreekt een beetje in deze discussie jaquote:
Liever plek 30 en 40 jaquote:
Kan het me van één keer herinneren, en zeker niet zo als vandaag Sky had.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:49 schreef marcodej het volgende:
US Postal had ook weleens collectief een slechte dag.
Dat was een minder zware etappe.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:50 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Kan het me van één keer herinneren, en zeker niet zo als vandaag Sky had.
Het is wel een grap dat Maijer op TV mag zijn.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:49 schreef tax_freak het volgende:
Heb je Maijer ooit een goede grap horen vertellen? Westerman 4 president!
Triest altijdquote:
Hele dag Universiadequote:Op zondag 7 juli 2013 20:51 schreef Redefine het volgende:
Ja Viggo kijk morgen maar naar Eurosport. Misschien dat er dan kegelen is.
Het is gewoon nooit goed, en als het wél goed is wordt er wel weer iets anders gevonden om over te janken.quote:
En natuurlijk even WATTSquote:
Hap nou niet steeds he?quote:Op zondag 7 juli 2013 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga nou maar weer terug naar jei nrichting, want je begrijpt er helemaal niets van.
Dan wordt er gezeken dat hij geen twaalf ritten heeft gewonnen.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als Mollema de Tour wint, zit iedereen te zeiken dat ie aan de dope zit.
gaan we persoonlijk wordenquote:Op zondag 7 juli 2013 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga nou maar weer terug naar jei nrichting, want je begrijpt er helemaal niets van.
Ja mij ook we zullen zien hoe geil die kijkt naar de rondemiss dan krijgen we ook meteen de bevestiging.quote:
Stuur jij de Aicar naar Zuidhorn?quote:
quote:
quote:Op zondag 7 juli 2013 20:54 schreef Paxcon het volgende:
Twee opleidingen? mbo dus
Zal allemaal wel meevallen
Theoretische leerweg niveau 3 en 4.quote:
die zijn ook altijd tiener als ze ver in de twintig zijnquote:
Die is vaak ingehaald door Hesjedal.quote:
xd xdquote:Op zondag 7 juli 2013 20:56 schreef marcodej het volgende:
"We gaan ons beste beentje voortzetten."
Ze gaan dus lopen.
Echt hequote:Op zondag 7 juli 2013 20:57 schreef Redefine het volgende:
Oh ja al die bergen die voor Wout zijn valpartij zaten. Oh wacht...
Het was best emotioneel vanmiddag he, toen ze hem interviewden. Kan me best voorstellen dat hij even volschoot.quote:
Hopelijk volgende week ook nog. Zullen na de tijdrit sowieso buiten de top 5 staan.quote:
Idd, zal wel 30 graden in de studio zijn...quote:Op zondag 7 juli 2013 20:58 schreef Karina het volgende:
Harmeling zal het wel warm hebben met dat jasje aan.
Gast, ik bedoelde meer dat ie 13 is.quote:
Er mag daar niet gerookt worden dus geen asbakken.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:00 schreef n00b13 het volgende:
ik snap die astanden niet? ik mag toch hopen dat ze geen 7 km rijden met z'n vijven?
Idd...toch blijft het de vraag of hij ooit zijn oude niveau haalt...quote:Op zondag 7 juli 2013 20:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het was best emotioneel vanmiddag he, toen ze hem interviewden. Kan me best voorstellen dat hij even volschoot.
Zeg dat dan gewoon.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gast, ik bedoelde meer dat ie 13 is.
Ninjaeditquote:Op zondag 7 juli 2013 21:00 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Er mag daar niet gerookt worden dus geen asbakken.
Valt wel mee toch ? Je kunt beter daar vallen dan in een ravijn met rotsen.quote:
Hij valt wel met z'n arm en schouder in het derailleur van Hesjedal. Echt niet fijn.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:02 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Valt wel mee toch ? Je kunt beter daar vallen dan in een ravijn met rotsen.
Zit die vetklep van Gerwen nog in het toernooi ?quote:Op zondag 7 juli 2013 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu begint de eerste halve finale van het dartsen, einde bericht.
ja, na tour du jour de halve finale tegen lewis op tv.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:05 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zit die vetklep van Gerwen nog in het toernooi ?
Klopt, maar dan nog.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:02 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Valt wel mee toch ? Je kunt beter daar vallen dan in een ravijn met rotsen.
Ik kan me lekkerder dingen voorstellen idd.quote:
Die renner van Orica daalde vanmiddag ook wel redelijk, reed bijna De Gendt van zijn fiets.quote:
Simon Clarke.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:10 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Die renner van Orica daalde vanmiddag ook wel redelijk, reed bijna De Gendt van zijn fiets.
Sowieso wel een fijn moment om een reclame met iemand die op een pony zit uit te brengen.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Ga eens weg met die rotreclame van de Marktplaats.
quote:Op zondag 7 juli 2013 21:10 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Die renner van Orica daalde vanmiddag ook wel redelijk, reed bijna De Gendt van zijn fiets.
De Gendt gaat gewoon retetraagquote:
Wim van Est viel best wel diep.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:05 schreef Kun-Aguero het volgende:
Zijn er weleens renners van een berg gevallen die een ravijn van een
kilometer hebben ?
Maar zijn Pontiac liep!quote:
Iets minder maar ze zitten nu op RTL7 ipv RTL4quote:Op zondag 7 juli 2013 21:15 schreef Pedroso het volgende:
Hoe zijn de kijkcijfers tov vorig jaar van Tour du Jour eigenlijk ?
Waarom ben je er niet?quote:Op zondag 7 juli 2013 21:15 schreef Redefine het volgende:
Ik ben er die zondag niet besef ik me net. Dus dan moet ik denken wat ik op ga nemen. De Ventoux of Fish-O-Mania. Duivels dilemma
Hier kun je ze zien.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:15 schreef Pedroso het volgende:
Nu rond de 350.000 en daar iets boven. Ik weet niet wat ze vorig jaar waren.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:15 schreef Pedroso het volgende:
Arbeitquote:Op zondag 7 juli 2013 21:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waarom ben je er niet?
Ventouxetappe missen
quote:
De sponsor wil ook wat he.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jezus wat een kut onderdeel die vrienden van Amstel
Weer zo'n verplicht nummer inderdaad.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jezus wat een kut onderdeel die vrienden van Amstel
Misschien dat Mayer wel gevoel voor humor heeft ja. Maijer is een droplul.quote:
Wat is het verschil tussen Maijer en Mayer?quote:Op zondag 7 juli 2013 21:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Misschien dat Mayer wel gevoel voor humor heeft ja. Maijer is een droplul.
te vaak op zijn bakkes gevallenquote:Op zondag 7 juli 2013 21:20 schreef Caland het volgende:
Laurens ten Dam is echt onvoorstelbaar lelijk.
Mayers zijn vaak Duitstalig. Maijers hebben vaak de uitstraling van een natte windquote:Op zondag 7 juli 2013 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen Maijer en Mayer?
Brammie loopt al weg om hem af te schudden.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:20 schreef marcodej het volgende:
Ga je op je bek, krijg je ook nog Maijer naast je na de finish.
Zout in de wonden.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:20 schreef marcodej het volgende:
Ga je op je bek, krijg je ook nog Maijer naast je na de finish.
In dat grind.quote:
Oh ja dat is de nieuwe versie inderdaad.quote:
Hebben ze daar een zwembad met een pijl?quote:Op zondag 7 juli 2013 21:21 schreef Pino112 het volgende:
Gees in het zwembad en aan het bier
Hoewel ik het wel knap vind als ze een klimmetje daar gaan vinden.
Dat zou wel fantastisch zijn jaquote:Op zondag 7 juli 2013 21:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hebben ze daar een zwembad met een pijl?
quote:
alleen plek 1 teltquote:Op zondag 7 juli 2013 21:22 schreef Marcoss het volgende:
Gesink werd zelf ook gewoon 5de in de Tour..
Gelukkig wel slimquote:Op zondag 7 juli 2013 21:20 schreef Caland het volgende:
Laurens ten Dam is echt onvoorstelbaar lelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |