SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gasten
Shit! Gemist!?
Aflevering 1
Aflevering 2
Aflevering 3
Gebruik je moeders citaat niet tegen mij aub.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ophoepelen dan, je bent niet gewenst.
Heb wel het idee dat Gertje het verhaal iets mooier maakt dan dat het is.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:40 schreef Karina het volgende:
Verhaaltjes over kermiskoersen moet je Gertje laten vertellen.
quote:Op zondag 7 juli 2013 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Je moet het op Man Bijt Hond-Style aan jezelf vragen, anders is de magie er van af.
Uh, oké?quote:Op zondag 7 juli 2013 20:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gebruik je moeders citaat niet tegen mij aub.
Volgens Gertje is Raas in zijn carrière veertig keer het peloton ingeredenquote:Op zondag 7 juli 2013 20:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heb wel het idee dat Gertje het verhaal iets mooier maakt dan dat het is.
Vroeg ik me ook al af.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:42 schreef marcodej het volgende:
Wat is dat voor ouwe Belkin-hooligan achter LTD?
Ja klopt, dacht even dat er een instragram-staigiair aan het werk was geweest maar dat zal wel niet.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:42 schreef Karina het volgende:
Wat is dit vreemd gefilmd, dat stukje net dan, rare kleuren.
Heb liever dat ze geld sparen om Maijer er uit te flikkeren.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer gaat de ontslagbrief voor Leo Driessen de deur uit bij RTL7?
Ik hoop zo snel mogelijk. Samen met Maijer dan.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is er mis met hem ?quote:Op zondag 7 juli 2013 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Geen zorgen , heeft toch aidsquote:Op zondag 7 juli 2013 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Maijer moeten ze laten gijzelen in Frankrijk. Vind het darten bij RTL7 veel prettiger met Koert Westerman.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heb liever dat ze geld sparen om Maijer er uit te flikkeren.
Kijk maar uit, straks komt nog de anekdote dat Contador van het strand geplukt moest worden voor de Giro, die hij vervolgens won.quote:
Weten we wel meteen dat ze meelezenquote:Op zondag 7 juli 2013 20:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks komt nog de anekdote dat Contador van het strand geplukt moest worden voor de Giro, die hij vervolgens won.
Dat is een goede ja.quote:
Koert zou het volgens mij ook wel goed doen op locatie...allemaal flauwe woordgrappen.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maijer moeten ze laten gijzelen in Frankrijk. Vind het darten bij RTL7 veel prettiger met Koert Westerman.
Vind je ?quote:Op zondag 7 juli 2013 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maijer moeten ze laten gijzelen in Frankrijk. Vind het darten bij RTL7 veel prettiger met Koert Westerman.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |