Echt alles wat ze fout konden doen, hebben ze fout gedaanquote:Op zondag 7 juli 2013 17:47 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Wie verzint dit
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 juli 2013 23:10 schreef DUK het volgende:
Morgen officiele release van de nieuwe shirts van de Spurs.
Ben erg benieuwd.
Als ze in het thuisshirt het HP logo dezelfde kleur hadden gegeven als de broek was het al veel beter geweestquote:
Eens. Vind het verder totaal geen verkeerde shirts (laatste jaar bij Under Armour geloof ik voor Spurs).quote:Op maandag 8 juli 2013 17:43 schreef Alrac4 het volgende:
[..]
Als ze in het thuisshirt het HP logo dezelfde kleur hadden gegeven als de broek was het al veel beter geweest
Gelukkig geen Franse club, anders was die sponsor ook zo ongelukkigquote:
Haha, lelijk ja nu je het zegt.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:57 schreef sylvietjoo het volgende:
[..]
Gelukkig geen Franse club, anders was die sponsor ook zo ongelukkig
Die nek van Walker.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:03 schreef DUK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die kop van Llorisquote:Op maandag 8 juli 2013 17:03 schreef DUK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op het bovenste plaatje is Lloris net iets groter dan Bale die dus net zo groot moet zijn als die gast helemaal rechts op het middelste plaatje. Maar opeens blijkt Bale gekrompen te zijn en een halve kop kleiner op het onderste plaatje.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:03 schreef DUK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie liever dat dan die plaatjes van Adidas met juichende spelers.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat staan spelers toch jaarlijks weer belachelijk op dit soort foto'sOf mis ik de stoerheid in dit soort poses?
Wat doet Bale uberhaupt met zijn mond?
Mooi om te zien dat ze het RKC-shirt recyclen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:47 schreef CaptainTrolol het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe away kit van Arsenal 2013-2014
Dat valt nog wel mee vergeleken met ditquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:52 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik zie liever dat dan die plaatjes van Adidas met juichende spelers.
[ afbeelding ]
Overdreven gedoe.
Mooiquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:47 schreef CaptainTrolol het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:15 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee vergeleken met dit
[ afbeelding ]
Vet, goede sokken ook.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:47 schreef CaptainTrolol het volgende:
[ afbeelding ]
Sharp.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:47 schreef CaptainTrolol het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een onzin zeg en wel in je Barça shirtje lopen zeker?quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:10 schreef Monopoly_Man het volgende:
[ afbeelding ]
Damn. Als het nou een shirt van een leukere club was geweest, had ik deze gekocht.
Nee, enige shirts die ik heb zijn clubs die ik wel leuk vind? Koop jij ieder shirt dat je mooi vind ongeacht de club?quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg en wel in je Barça shirtje lopen zeker?
Wow, mooi shirt!quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:44 schreef Janeiros het volgende:
[ afbeelding ]
CSKA Moscow. Heerlijk shirt!
Vergeleken met merken als Masita en Hummel zijn Patrick en Klupp A-merken hoorquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:00 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Wat is dat Patrick toch een lelijk en goedkoop uitziend merk
Ze zijn gestopt met Kappa en het contract met Nike gaat pas vanaf 14/15 in.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is pas mooi!
Volgens mij hebben ze geen sponsor ofzo?
Zonde zeg, hopelijk geen teamwear dan. Kappa maakte voor Roma altijd een van de mooiste shirts van het seizoen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ze zijn gestopt met Kappa en het contract met Nike gaat pas vanaf 14/15 in.
Die zijn wel heel mooi, vooral dat grijze shirtquote:Op donderdag 11 juli 2013 17:58 schreef Ludwig. het volgende:
[..]
Zonde zeg, hopelijk geen teamwear dan. Kappa maakte voor Roma altijd een van de mooiste shirts van het seizoen.
Ander Italiaans nieuws, Chievo Verona door Givova.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wowquote:Op donderdag 11 juli 2013 17:58 schreef Ludwig. het volgende:
[..]
Zonde zeg, hopelijk geen teamwear dan. Kappa maakte voor Roma altijd een van de mooiste shirts van het seizoen.
Ander Italiaans nieuws, Chievo Verona door Givova.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:10 schreef Monopoly_Man het volgende:
[ afbeelding ]
Damn. Als het nou een shirt van een leukere club was geweest, had ik deze gekocht.
Derde Man City shirt.quote:Op zondag 14 juli 2013 11:56 schreef OverRated het volgende:
[..]mooi
Welk shirt is dat dan? Niet thuis of uit geloof ik.
quote:Op maandag 15 juli 2013 14:24 schreef Buffell het volgende:
Zijn er al nieuwe shirts van Schalke '04?
Thanks. Schalke-thuistenue's waren altijd al schitterend, maar dit uit-tenue mag er ook zeker wezen!quote:
Die worden hier niet besprokenquote:Op maandag 15 juli 2013 18:52 schreef PIETR het volgende:
Heeft er iemand nog een goede site voor nepshirtjes? Moet er nog een zooi inslaan voor tijdens de trainingen.
The Big Bad Wolfquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:30 schreef Monopoly_Man het volgende:
Norwich is altijd mooi, en Errea is toch weer eens wat anders dan Nike/Adidas/Puma.
Uitshirt.
[ afbeelding ]
Vet shirt!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:30 schreef Monopoly_Man het volgende:
Norwich is altijd mooi, en Errea is toch weer eens wat anders dan Nike/Adidas/Puma.
Uitshirt.
[ afbeelding ]
van Wolfswinkel?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik ken Norwich niet zo goed, is er een speciale reden voor de verwijzing naar "The Big Bad Wolf"?
Gelukkig, gewoon weer het mooie oude logo zonder die rare blauw-gele achtergrond.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:01 schreef Ludwig. het volgende:
[ afbeelding ]
Uittenue Cambuur.(met eredivisie badge)
erg vetquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:36 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Quickshirtjes zijn er altijd goed uit. Ze hadden strakke shirtjes bij AZ, nu gelukkig ook bij Cambuur.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:01 schreef Ludwig. het volgende:
[ afbeelding ]
Uittenue Cambuur.(met eredivisie badge)
Zo vet!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:36 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
Luizquote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:59 schreef Downstar het volgende:
Mensen laatste tijd geen shirts meer binnen gekregen?
ben nog wel van plan een chelsea shirt te halen, ben alleen aan het twijfelen
of ik nog wat achter op moet zetten
Lampard #8
David Luiz #4
Terry #26 ?
of hem lekker clean moet laten..
Dit ja. Ik heb nog zo'n AZ quickshirt. Die zit echt goddelijk.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:13 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Quickshirtjes zijn er altijd goed uit. Ze hadden strakke shirtjes bij AZ, nu gelukkig ook bij Cambuur.
Nope. Ik heb er ook eentje.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:06 schreef dustinoo het volgende:
1 sc znojmo shirt binnen.
Komen uit in de gambrinus liga.
Ben de enige nederlander met hun shirt en dat weet ik zeker.
[ afbeelding ]
Speciale editie voor Peter Crouch? Wat een lang shirt...quote:
wauw te gek!quote:Op zondag 28 juli 2013 22:26 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Nope. Ik heb er ook eentje.
Net als een wedstrijdgedragen shirt van SK Kladno uit de tijd dat ze nog Gambrinus Liga speelden, twee shirts van FK Mlada Boleslav, waaronder die van dit seizoen, eentje van Bohemians 1905, eentje van Viktoria Plzen en twee van Sparta Praag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die van Kladno zit nog mooi verhaal aan vast. Ik ging naar het stadion aldaar, maar er was geen fanshop te bekennen. Kwam er een man naar buiten, ik hem vragen naar een shirt. Hij bleek een hoge functie bij de club te hebben en was oud-international van Tsjechië. Hij nam me gelijk mee naar binnen waar hij vol passie vertelde over de club. Uiteindelijk kwam hij, vol schaamte, aan met dit shirt. Hij durfde mij hem bijna niet te verkopen, maar als ik interesse had mocht ik hem hebben. Maatje XL, door een speler gedragen en aan het begin van het daaropvolgende seizoen gebruikt in de voorbereiding door SK KLADNO over de spelersnaam heen te drukken. Ik gelijk rechtop, want die wilde ik wel. Hij moest er 10 euro voor hebben
Stadion Mlada Boleslav:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je meer foto's van een shirt willen zien, bijvoorbeeld van die van Kladno, DM dan even, ik zal dit topic er niet mee vervuilen
#26 || Luciano da Silva
Ik dacht even dat het Enoh was.quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:00 schreef Monopoly_Man het volgende:
Ons uitshirt gebaseerd op het uitshirt van het jaar dat Fulham naar de Premier League promoveerde. Met Luis Boa Morte in het shirt! (onze sterspeler toen)
[ afbeelding ]
Is dat Purrel Frankel?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
M'n nieuwe shirts:
[ afbeelding ]
Phnom Penh Crown FC (rode)
[ afbeelding ]
SHB Champasak, kampioen van Laos 2013
niiiicequote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:36 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
Kitbag is het officiële medium tussen fans en bijvoorbeeld de United-fanshop; store.manutd.comquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:06 schreef Hojdhopper het volgende:
Korte vraag hier mensen, ik las dat jullie vaker via kitbag bestellen. Is het volgens jullie betrouwbaar? Heb namelijk sneakers op het oog die ik alleen nog daar kan vinden maar op google vind ik ook veel slechte reviews.
Ahha, dat eerste wist ik niet. In mijn geval gaat het ook niet om voetbalshirts, vandaar de vraag. Maar thanks voor je reactie!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Kitbag is het officiële medium tussen fans en bijvoorbeeld de United-fanshop; store.manutd.com
Ik heb er al eens een shirt besteld, en had er geen problemen mee. Maar hoe het met de rest van de mensen zit, ik heb geen idee...
iemand een goede site waar ik misschien aan dit shirt zou kunnen komen?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:30 schreef Monopoly_Man het volgende:
Uitshirt.
[ afbeelding ]
Mag hier niet besproken worden meer..quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:31 schreef dikkedaniel het volgende:
Weet iemand waar je namaak voetbalshirts kunt bestellen op internet (uit Turkije/Thailand bijv.)?
Ok, dan mogen de sites naar me ge-pmd worden :$quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:45 schreef Downstar het volgende:
[..]
Mag hier niet besproken worden meer..
Meeste namaak komt gewoon uit China trouwens
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:10 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Ok, dan mogen de sites naar me ge-pmd worden :$
quote:
Niet besproken worden betekent ook dat je niet om een pm/dm mag vragen.quote:
Want ik mag van jou geen namaak shirts kopen van mijn eigen geld en moet 70-80 euro hiervoor betalen?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
[..]
[..]
Niet besproken worden betekent ook dat je niet om een pm/dm mag vragen.
Tevens vind ik het altijd vrij triest als mensen van die nepshirtjes kopen.
Dat geld wat je voor de 'echte' shirts betaalt, gaat wel gewoon naar jouw eigen club, voor een supporter is dat al een reden om het te doen. Ten tweede is de kwaliteit wel gewoon zoveel beter dat ze echt langer meegaan.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:22 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Want ik mag van jou geen namaak shirts kopen van mijn eigen geld en moet 70-80 euro hiervoor betalen?
Pff, hielenlikker.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
[..]
[..]
Niet besproken worden betekent ook dat je niet om een pm/dm mag vragen.
/carequote:Tevens vind ik het altijd vrij triest als mensen van die nepshirtjes kopen.
quote:
Want mensen kopen alleen shirts van hun eigen club? En dat geld dat je betaalt voor die Ebay-shirts gaat ook niet naar de club toe.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:33 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat geld wat je voor de 'echte' shirts betaalt, gaat wel gewoon naar jouw eigen club, voor een supporter is dat al een reden om het te doen. Ten tweede is de kwaliteit wel gewoon zoveel beter dat ze echt langer meegaan.
Tevens kun je de originele shirts vaak op eBay krijgen voor een stuk minder.
Dan moet je het lekker zelf weten, maar van die mensen die dan helemaal Barça-fan zijn bijvoorbeeld en alleen maar in van die nepshirtjes lopen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:50 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Want mensen kopen alleen shirts van hun eigen club? En dat geld dat je betaalt voor die Ebay-shirts gaat ook niet naar de club toe.
Barca heeft geld zat hoor, die hebben geen geld van shirtjes van mij nodig. Sterker nog ik hoop dat de fifa datsoort clubs eens aanpakt. En wat boeit jou het wat andere mensen kopen serieus zoek een leven.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:52 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dan moet je het lekker zelf weten, maar van die mensen die dan helemaal Barça-fan zijn bijvoorbeeld en alleen maar in van die nepshirtjes lopen.
Als je een originele replica op Ebay koopt, dan is dat geld wel al ooit naar de club gegaan, dat gebeurt niet bij de nepperds.
Ten eerste heeft Barça geen geld zat, maar hartstikke grote schulden. Ten tweede; als iedereen zo denkt als jij, zijn er helemaal geen inkomsten meer op het gebied van merchandising.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:01 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Barca heeft geld zat hoor, die hebben geen geld van shirtjes van mij nodig. Sterker nog ik hoop dat de fifa datsoort clubs eens aanpakt. En wat boeit jou het wat andere mensen kopen serieus zoek een leven.
Barcelona heeft enorme grootverdieners in dienst en smijt met geld (kijk maar naar de koop van Neymar). Dat ze enorme schulden hebben betekend niet dat ze geen geld hebben, ken je feitenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:27 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ten eerste heeft Barça geen geld zat, maar hartstikke grote schulden. Ten tweede; als iedereen zo denkt als jij, zijn er helemaal geen inkomsten meer op het gebied van merchandising.
Je mag lekker kopen wat je wilt, maar je hoeft het niet hier te bespreken, mongool.
Barcelona is één van de clubs die niet somaar schulden heeft, maar gewoon echt schulden heeft die ze niet kunnen afbetalen. Dat clubs deels afhankelijk zijn van merchandise is vrij normaal hoor.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:43 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Barcelona heeft enorme grootverdieners in dienst en smijt met geld (kijk maar naar de koop van Neymar). Dat ze enorme schulden hebben betekend niet dat ze geen geld hebben, ken je feitenDaarom zeg ik ook ik hoop dat de fifa dat soort clubs gaat aanpakken.
Beetje jammer dat je me gaat lopen uitschelden hier. Maar aangezien je in je fobo een jaar of 14, 15 lijkt zal ik verder niet op je kinderachtige gedrag ingaan.
Zo en nu weer ontopic...
Weet je wat het is? Ik koop echt nooit neppe shirts, effectief nooit. Ik ben alleen pissig op Nike. Ik wil dat shirt van Team USA hebben met die ringen (zie afbeelding).quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik word er hier gewoon zelf een beetje moe van dat er amper nieuwe shirts worden gepost of gewoon shirts van mensen die ze hebben gekocht, maar dat er alleen maar gevraagd wordt naar waar je nepshirts kan kopen. Zo iets heet eigen belang en geen hielenlikkerij.
quote:Tevens "/care" je wel genoeg om een reactie te plaatsen, mongool.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:49 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Weet je wat het is? Ik koop echt nooit neppe shirts, effectief nooit. Ik ben alleen pissig op Nike. Ik wil dat shirt van Team USA hebben met die ringen (zie afbeelding).
[ afbeelding ]
Nu vind ik shirts al redelijk aan de prijs, met een pondje of 60 per stuk ex bedrukking. Nu hebben ze ook nog echt visueel onderscheid gemaakt tussen de 'normal replica' en de 'authentic replica'. Die laatste kost iets van 100 pond ex bedrukking, en dat is ook het shirt waar ze in spelen. Het enige visuele verschil (naast een paar verschillen in afwerking) is dat het rugnummer op de borst en op de rug in een wit kader staat, terwijl dat in de normale replica niet is. Dat verschil is zo groot dat als je een gewone replica koopt, iedereen kan zien dat je een pauper bent die de authentic replica kan niet kan betalen. Ze zetten je dus eigenlijk voor het blok.
Voor een authentic replica met bedrukking ben je zo een pond of 130 kwijt, en dat is gewoon belachelijk. Vanwege die trieste move van Nike vond ik dat ik voor een keer een neppe kon kopen
[..]Ja, dat zijn van die verschillen die wel echt vervelend zijn, maar als het jou gaat om het 'pauper zijn', dan kun je toch beter gewoon de replica kopen en niet een echte nepperd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder een reactie die ik wel kan waarderen.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Ik vind zelf Engeland-thuis heel erg mooi, maar dat kan ook komen doordat ik Chelsea en Norwich gewoon kutclubs vind...quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:49 schreef brenner97 het volgende:
Ik wil een voetbaltenue aanschaffen, maar ik weet nog niet welke. Ik wil sws geen tenue uit de eredivisie. Ik zit nu te twijfelen tussen het derde tenue van Chelsea, het thuis- of uittenue van Engeland of het Norwich City uittenue. Welke raden jullie aan? Andere tenue's zijn uiteraard ook mogelijk, maar ik wel ook de sokken en het broekje erbij, dus dat moet wel ergens te koop zijn.
Ik heb Engeland uit (dat rode shirt/ of dat is het derde shirt) aangehad en die zat heel vreemd. Zat super strak, zowel in een M als L terwijl ik normaal een M heb qua shirts.quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:49 schreef brenner97 het volgende:
Ik wil een voetbaltenue aanschaffen, maar ik weet nog niet welke. Ik wil sws geen tenue uit de eredivisie. Ik zit nu te twijfelen tussen het derde tenue van Chelsea, het thuis- of uittenue van Engeland of het Norwich City uittenue. Welke raden jullie aan? Andere tenue's zijn uiteraard ook mogelijk, maar ik wel ook de sokken en het broekje erbij, dus dat moet wel ergens te koop zijn.
Ik ben 1.85 en ik heb nogal een slanke bouw, misschien dat het mij juist goed zou passen? Aangezien ze zo strak zitten...quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:53 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb Engeland uit (dat rode shirt/ of dat is het derde shirt) aangehad en die zat heel vreemd. Zat super strak, zowel in een M als L terwijl ik normaal een M heb qua shirts.
Ze zijn wel. Jammer dat de pasvorm bij mij niet goed was.
Dat zijn de 'echte' shirts voor fans, de shirts die de spelers dragen kosten bijna het dubbele en hebben 'authentiek' in de titel staan. Ze hebben die echter alleen van Duitsland, Rusland en Denemarken.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:29 schreef brenner97 het volgende:
Ik heb nog een vraag: Die shirts op de adidas site van ¤80, zijn dat gewoon dure replica's of zijn dat van die 'echte' shirts?
Oke, dus er zit wel verschil in de shirtjes van 50/60 euro en die van 80?quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:32 schreef Caranthir het volgende:
[..]
Dat zijn de 'echte' shirts voor fans, de shirts die de spelers dragen kosten bijna het dubbele en hebben 'authentiek' in de titel staan. Ze hebben die echter alleen van Duitsland, Rusland en Denemarken.
Die goedkopere shirts zijn polo's, trainingsshirts of oudere shirts denk ik.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:34 schreef brenner97 het volgende:
[..]
Oke, dus er zit wel verschil in de shirtjes van 50/60 euro en die van 80?
Nee ik bedoel: op de adidas site kost het derde shirt van chelsea 80 euro, maar op de chelsea site zelf 50 pond = +- 60 euro. Is het op de adidas gewoon duurder?quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:36 schreef Caranthir het volgende:
[..]
Die goedkopere shirts zijn polo's, trainingsshirts of oudere shirts denk ik.
Doen ze om de 2 jaar wedstrijdje bij Nike ofzo?quote:
Sinds wanneer hebben we dat oude logo weer terug?quote:Op woensdag 18 september 2013 12:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
Gvd, waarschijnlijk nog echt ook?
[ afbeelding ]
Da's ook niet zo lastig. Lelijke SS-shirts.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:54 schreef TC03 het volgende:
Zo lelijk is het toch ook weer niet? Mooier dan die huidige shirts.
Hehe, even wennen aan de kleur inderdaad.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
Gvd, waarschijnlijk nog echt ook?
[ afbeelding ]
Heb jij Swansea away al ergens gevonden? Ebay staat niets opquote:Op maandag 26 augustus 2013 15:30 schreef rolls-reus het volgende:
Swansea away kitbinnekort maar even bestellen.
Tevens, Tbakkertin elk topic waar hij komt heeft hij zo z'n aanhangers en vijanden
Op dit soort foto's ziet zo'n shirt er altijd lelijk uit. Als de spelers het dragen tijdens de wedstrijd ziet het er opeens heel anders uit.quote:
Ik twijfel aan dat "geen strepen". Er lijkt een soort van licht blauwe streep over het midden van het shirt te lopen, het beste te zien onder de hals. Daarnaast lijken de mouwen weer wat donkerder en alles tussen die streep en de mouwen in zit er qua kleur blauw ook weer tussenin.quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:58 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Het is gewoon eens strak shirtje, met een v-hals, één kleur en geen rare vlakken of strepen. Niks mis mee.
Adidas verkracht het wel met die kleur strepen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:31 schreef reem het volgende:
Het nieuwe shirt van Arsenal, euh.. derde tenue van River Plate. Deze zondag wordt 'ie voor het eerst gedragen. Prijskaartje ongeveer ¤60.
[ afbeelding ]
staat er nou wat op de rug gedrukt net zoals bijv. het feyenoord uitshirt? of zijn het gewoon kreukelsquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:07 schreef indiaantje89 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit schijnt het uitgelekte WK 2014 tenue te zijn van Nederland voor in Brazilië.
Lijkt eerder op een retro...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:07 schreef indiaantje89 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit schijnt het uitgelekte WK 2014 tenue te zijn van Nederland voor in Brazilië.
Dat krijgt Feyenoord volgend jaar ook, denk ik.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 07:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Adidas verkracht het wel met die kleur strepen.
Die zwarte strepen staan wel bij het tenue vind ik persoonlijk.quote:Op zondag 3 november 2013 00:03 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dat krijgt Feyenoord volgend jaar ook, denk ik.
Dat shirt is alleen maar mooi omdat we er kampioen in werden.quote:Op zondag 3 november 2013 00:05 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Die zwarte strepen staan wel bij het tenue vind ik persoonlijk.
[ afbeelding ]
Dat embleem alleen al maakt hem vetquote:Op woensdag 6 november 2013 18:40 schreef Ludwig. het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe Russische thuisshirt voor het WK.
mwa bij dit shirt vind ik het wel meevallen door de kleur thoquote:Op woensdag 6 november 2013 18:50 schreef Romanus het volgende:
[..]
Dat embleem alleen al maakt hem vet
Wel jammer, zoals altijd, van die Adidas-strepen
Ik vind het ophouden van die strepen altijd storend. Ik weet dat dat is gedaan ivm allerlei emblemen van de Fifa en Fair Play ed, maar vooral op shirts met lange mouwen is het echt lelijk.quote:Op woensdag 6 november 2013 18:50 schreef Romanus het volgende:
[..]
Dat embleem alleen al maakt hem vet
Wel jammer, zoals altijd, van die Adidas-strepen
Foto's werken niet.quote:Op donderdag 14 november 2013 08:13 schreef MJFM het volgende:
Het vermeende uit- en thuisshirt design van Barcelona voor komend seizoen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een broekjesverkrachting van Adidasquote:Op dinsdag 12 november 2013 14:48 schreef Ludwig. het volgende:
[ afbeelding ]
Duitsland van een zwarte naar een witte broek.![]()
[ afbeelding ]
Spanje van donkerblauwe naar een rode broek.
[ afbeelding ]
Argentinie van een zwarte naar een witte broek.
WTF Adidas.Komt dit bij de FIFA vandaan?
Dank je! Ik had het gezien dat de foto's niet werkten maar ik kreeg het via mijn telefoon niet aangepast.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:06 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In 1988 hadden ze dit nog niet aangetrokken.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:54 schreef MJFM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar komt dit vandaan? Maar echt welquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:54 schreef MJFM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er al iets beter uit dan ik eerst dacht. Alleen blijft de kraag eeuwig zonde. Had liever zo'n kraag gezien zoals bij het Lazio-shirt.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:54 schreef MJFM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 december 2013 09:16 schreef Monopoly_Man het volgende:
Ik kom er net achter dat het eerste Juventustenue bestond uit een hemd met stropdas!
[ afbeelding ]
Afschuwelijk.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:10 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
Bayern nieuwe 14-15 thuis shirt
Dit meen je niet.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:10 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
FC Bayerncelonaquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:10 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 december 2013 04:54 schreef Pascalus het volgende:
Japan (hoi Knut)
Daar gaan mensen sowieso aan hangen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:31 schreef Karina het volgende:
Die koordjes vind ik niet zo geweldig eigenlijk.
Het ziet er niet uit als een voetbalshirt. Kan er even niet opkomen waar het op lijkt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:35 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Daar gaan mensen sowieso aan hangen.
Wel heel erg retro en daarom heeft het wel wat.
Sowieso niet van dat synthetische gladde spul.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Het ziet er niet uit als een voetbalshirt. Kan er even niet opkomen waar het op lijkt.
Overigens verder niks mis met retroOude shirts vind ik meestal mooier dan die van tegenwoordig. Zal ook te maken hebben met het ontbreken van sponosoring op het shirt vroeger.
Wauwquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:02 schreef SjaakBauer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Retrokit van Boca voor het 100-jarig bestaan, kicke shirt
Als het niet van een gebruikelijk synthetisch stof zoals nylon is waarvan je op den duur gaat zweten ga ik hem zeker rocken als een normaal shirtquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:02 schreef SjaakBauer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Retrokit van Boca voor het 100-jarig bestaan, kicke shirt
Ben wel benieuwd ja, ik pluk hem wel een keertje van een Aziatische site af.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:13 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Als het niet van een gebruikelijk synthetisch stof zoals nylon is waarvan je op den duur gaat zweten ga ik hem zeker rocken als een normaal shirt
Die retro uitvoering van Samp was ook echt mooi.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd ja, ik pluk hem wel een keertje van een Aziatische site af.
Heb je een foto'tje? Sowieso heeft Samp altijd erg mooie shirts.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die retro uitvoering van Samp was ook echt mooi.
Clubs moeten ophouden met die skylines, stadsgezichten, torens etc. op hun shirt te zetten. Bij dit NEC shirt valt het nog mee, maar kijk bijvoorbeeld naar die gedrochten waar GAE in loopt. Nu hebben die sowieso al een foeilijke kleurencombinatie, maar die lelijke skyline maakt het nog erger. FC Utrecht heeft me ook versteld doen staan gisteren. Afzichtelijke gele shirts met een enorme, zwarte domtoren erop, hoe bedenk je hetquote:Op maandag 23 december 2013 01:19 schreef Ludwig. het volgende:
[ afbeelding ]
Winnende ontwerp voor het NEC thuisshirt 2014/2015. Nu nog een kledingsponsor die het aandurft.
Het was Genoa, niet Samp merk ik nu:quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:03 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Heb je een foto'tje? Sowieso heeft Samp altijd erg mooie shirts.
Ah ja, die was mooi inderdaad.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het was Genoa, niet Samp merk ik nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een foeilelijke shirtsquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:30 schreef Aiciu het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die van jou baggerclub ja.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat een foeilelijke shirts
Jij vind dat legerprintje en gele shirt mooi? Het is nog net geen carnavals outfit en dan ben ik nog niet begonnen over die sponsorsquote:
Gadverquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:06 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Schotland.
Hoort hier misschien niet maar Adidas gaat nu een gebreide schoen uitbrengen.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou nou nou dat is niet nodig he? Dat je het er niet mee eens bent, OK, maar kun je ook iets normaler zeggen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:36 schreef Nico25 het volgende:
Heeeeeeel mooi, twee originele shirts uit Thailand, van provincieclub Suphanburi. Voor 20 piek inclusief verzenden kunnen je slechter af zijn.Tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar haal je dat?Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
Dat uitshirt van ons is ook afschuwelijk daar zou ik mijn hond nog niet in laten rondlopenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:21 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Als je die legershirtjes en dat clown shirt oprecht mooi vindt dan snap je er geen kenjer van
Echt he. Maar het zal daar niet bij blijven aangezien het nog nooit zo goed verkochtquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat uitshirt van ons is ook afschuwelijk daar zou ik mijn hond nog niet in laten rondlopen
Gewoon nieuw neon kleurtje volgend jaarquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:52 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Echt he. Maar het zal daar niet bij blijven aangezien het nog nooit zo goed verkochtHoewel die ene met dat rare kruis voorop deze wel kan evenaren. En dan de marketing roepen van ja die X las in de 3 x'en van Amsterdam
![]()
Ik heb het uit het AD:quote:Op maandag 3 maart 2014 10:26 schreef Nico25 het volgende:
Wat betreft het shirt van Nederland, ik dacht dat er een duidelijk zichtbare schaduwprint rond de onderkant was, á la het gelekte uitshirt
als het leeuwtje en nike logo maar zwart gedrukt waren ipv witquote:Op maandag 3 maart 2014 10:42 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ik heb het uit het AD:
De ware leeuw is terug op het shirt van Oranje
85 euroquote:Op maandag 3 maart 2014 12:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.knvbshop.nl/shirt-nederland-thuis-14-16/
http://www.knvbshop.nl/shirt-nederland-thuis-authentic-14-16/
Met nummer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
85 euroquote:Op maandag 3 maart 2014 12:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.knvbshop.nl/shirt-nederland-thuis-14-16/
http://www.knvbshop.nl/shirt-nederland-thuis-authentic-14-16/
Met nummer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het uitshirt niet zo bijzonder, thuisshirt ga ik sowieso kopen.quote:
Dat is knap.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:50 schreef Aiciu het volgende:
Vind het kracht en onoverwinnelijkheid uitstralen
Nee. Meer dat je klinkt als zo'n pretentieus kutontwerpertje.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:58 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Voor Nederland is elk Portugees shirt angstaanjagend inderdaad.
Ik heb niks met Portugal dus ik snap sowieso niet waarom je zo anti doet.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Meer dat je klinkt als zo'n pretentieus kutontwerpertje.
Ik denk niet dat het ook maar een enkele Amerikaan boeit.quote:Op donderdag 6 maart 2014 06:45 schreef Nico25 het volgende:
Holymoly, Chicago draagt van oudsher rood met een witte band (á la de betere shirts van Middlesbrough). Nou was die band vorig seizoen al donkeblauw, maar dit is nu wel heel radicaal;
[ afbeelding ]
Voetbal begint groot te worden in de Statesquote:Op donderdag 6 maart 2014 07:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het ook maar een enkele Amerikaan boeit.
Dan hechten ze nog niet zoveel waarde aan tradities zoals hier in Europa. Ze denken daar vaak toch een stuk commerciëler.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Voetbal begint groot te worden in de States
bahquote:Op donderdag 6 maart 2014 11:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Voetbal begint groot te worden in de States
mooi shirtquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:24 schreef Nico25 het volgende:
Thuis (voornamelijk wit) en uit (rood) van Polen, vooral laatstgenoemde ziet er erg strak uit. Een van de zeldzame keren dat Nike me een beetje kan bekoren![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Precies.Denk dat ik ook een exemplaar ga aanschaffen want dit shirt is wel de moeite van het kopen waard.quote:
Dat is overgevlogen uit verschillende sporten in Amerika, waar Nike en adidas al een tijdje op deze manier mensen nog wat lichter maken dan voorheen. De shirts uit de MLS gaan daar voor 80 (replica) en 120 (authentic) over de toonbank. Puma en Macron opereren nu ook op deze manier.quote:Op woensdag 12 maart 2014 07:44 schreef Handheld het volgende:
Is dit een nieuw fenomeen, want heb het nog nooit eerder gezien. Het lijkt nu wel of het shirt van 65 euro een neppe is en de Authentic versie de echte? Wat is dit nou weer voor onzin? Want 135 euro voor een shirt vind ik echt te veel.
Begrijp ik het nou goed dat ze beiden van Nike of Adidas zijn? En dat die merken zelf een 'neppe' en een 'echte' maken?quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:37 schreef Nico25 het volgende:
[..]
Dat is overgevlogen uit verschillende sporten in Amerika, waar Nike en adidas al een tijdje op deze manier mensen nog wat lichter maken dan voorheen. De shirts uit de MLS gaan daar voor 80 (replica) en 120 (authentic) over de toonbank. Puma en Macron opereren nu ook op deze manier.
De andere, kleinere merken (Hummel, Errea, etc.) doen dit bij mijn weten nog niet, en hopelijk blijft dat zo.
Nee, Puma en Macron zijn gewoon zelfstandig, misschien een beetje slecht verwoord van me.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Begrijp ik het nou goed dat ze beiden van Nike of Adidas zijn? En dat die merken zelf een 'neppe' en een 'echte' maken?
En 135 euro voor een shirtalsof je een emmer leeggooit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij adidas is het veel makkelijker om de shirts op het eerste oog uit elkaar te houden; de shirts die in de winkel hangen hebben het Climacool logo rechtsonder op de voorkant, en de shirts die de spelers dragen hebben ForMotion of Techfit.
Ik heb zelf 2 Amerikaanse Climacool shirts (LA en Philadelphia) en 2 ForMotion (DC en Vancouver); de Climacool shirts voelen een stuk ruwer aan. De adidas en team logo's zijn geborduurd, en zijn net als de spaghetti slierten op de schouders aan de binnenkant van het shirt voelbaar.
De Formotion shirts voelen veel zachter aan, en zijn ook rekbaarder. Het adidas logo is een rubberen sticker á la wat Nike op de schouders plakt, en het teambleem is veel lichter en op het shirt gedrukt. De slierten zijn van binnenuit niet voelbaar.
tl;dr er zit een wezenlijk verschil tussen beide varianten van shirts, maar Nike en adidas (en nu dus Puma en vanaf volgend seizoen Macron) beflikkeren iedereen door voor de authentieke bijna de helft meer te vragen. Bijna alle andere merken, o.a. ook het Nederlandse Masita en Klupp, verkopen hetzelfde aan de fans als aan de spelers.
Nee mooi was hij nietquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:09 schreef YellowBlacks het volgende:
[ afbeelding ]
Dit blijft toch een mooi shirt
Lekker simpel, zoals het heurt.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:59 schreef Nico25 het volgende:
Shirts van Willem II voor volgend seizoen;
[ afbeelding ]
Gemaakt door Robey (kleden dit seizoen Sparta). Ik vind ze mooi! Speciaal ontworpen voor en in samenspraak met de club, door een Nederlands merk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |