Want hij reageert altijd saai als hij een Slam (of Olympische titel) pakt?quote:Op zondag 7 juli 2013 17:21 schreef moonwalker27 het volgende:
Wat een matig niveau van djokovic tot nu toe.
Murray hoeft er niet veel voor te doen.
Murray zal wel weer heel saai reageren, mocht ie winnen.
Wat een uitstraling :-(
quote:
dankquote:Op zondag 7 juli 2013 17:24 schreef Ambrosius het volgende:
TT aangepast. Feli wel TS met je topickaap weer.
quote:Op zondag 7 juli 2013 17:24 schreef nomenklatura het volgende:
Doorgestoken kaart denk ik. Wat ik al vermoedde.
Jaquote:Op zondag 7 juli 2013 17:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Want hij reageert altijd saai als hij een Slam (of Olympische titel) pakt?
Ditquote:Op zondag 7 juli 2013 17:25 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Eigenlijk gun ik het ze beiden niet meer. Al gun ik het Murray minder.
eensquote:Op zondag 7 juli 2013 17:26 schreef Marcoss het volgende:
Gun het Murray veel meer, maar dat publiek niet
jankjankjankquote:Op zondag 7 juli 2013 17:27 schreef Loekie1 het volgende:
Dat publiek is schijtvervelend, en de scheids doet er niets aan.
Ik koester nog steeds hoop.quote:
Ik geloof niet in sprookjes.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:28 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Nu gewoon 6-0 6-0 6-0 voor Djoko.
En de tour wacht op niemandquote:Op zondag 7 juli 2013 17:33 schreef Evertjan het volgende:
[..]
prijzen worden pas op de finishlijn verdeelt de bal is rond en het is 11 tegen 11
quote:Op zondag 7 juli 2013 17:37 schreef moonwalker27 het volgende:
De bbc heeft over het slechte spel van hem nog geen woord buitgemaakt.
Buitgemaakt.quote:
gratis set gewoonquote:Op zondag 7 juli 2013 17:50 schreef DeeBee het volgende:
Die UE's van Djoko.![]()
35 gratis punten voor Murray al, lol.
Het voelt een beetje als een wedstrijd die niet gewonnen kan worden, maar wel verloren.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:57 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Zo plotseling veel fouten van Murray.
Merkwaardig inderdaad. Terwijl de service het schot was dat tot nu toe het beste liep dit toernooi.quote:
Hij kan volgens mij alleen aanvallend spelen als hij met z'n rug tegen de muur staat.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:01 schreef Norrage het volgende:
Waar haalt Murray het nou weer vandaanWaarom speelt ie dit soort games niet vaker
Klopt. En als hij tegen nadal speelt. Maar dat is wel logisch.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hij kan volgens mij alleen aanvallend spelen als hij met z'n rug tegen de muur staat.
Je zou maar fan zijnquote:Op zondag 7 juli 2013 18:04 schreef Norrage het volgende:
En dan weer zo'n forehand onder in het net...niemand zo frustrerend om naar te kijken als Murray
Ben je voor Djoko of voor een spannende goede pot?quote:Op zondag 7 juli 2013 18:07 schreef Federer-fan het volgende:
Mijn god.Net was Murray het even helemaal kwijt maar nu is hij weer terug en heeft hij nog maar zeven punten nodig.
Helemaal niet maar ik vind dit gewoon echt een kutwedstrijd, excusez le mot.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:08 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
je moet wel een hele erge murray hater zijn als je zelfs dat punt niet kan waarderen.
Beide in dit geval.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:10 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ben je voor Djoko of voor een spannende goede pot?
kan ik hier wel voor je doenquote:Op zondag 7 juli 2013 18:11 schreef Ronald-Koeman het volgende:
De tv kan uit. Hoef geen klaarkomende Britten te zien.
Dat is inderdaad een feit. Maar ik ben blij dat het lijkt alsof Murray de zege nu wel een beetje zelf aan het ophalen is nu.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:10 schreef Eppie_NL het volgende:
Ook gewoon een slechte volley van Djoko. Djoko is sowieso niet zo goed vandaag.
Ben benieuwd naar het aantal UE's van Djokovic.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:11 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Geef het maar even helemaal weg Djokovic.
Richting de 50.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar het aantal UE's van Djokovic.
Dat is zijn moeder man.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:12 schreef marcodej het volgende:
Murray heeft wel zo'n beetje het lekkerste wijf van Engeland.
ik verlies heel veel geld door deze uitslag maar fuck itquote:Op zondag 7 juli 2013 18:12 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb mijn vakantiegeld er voor over als Djokovic dit nog wint.
hahahahaquote:Op zondag 7 juli 2013 18:12 schreef PowerLoungen het volgende:
Jahaaa nu is Murray opeens Brits hoor.
Sneu volk
moet wel anders word ie gelynched in schotland swsquote:Op zondag 7 juli 2013 18:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Murray heeft al eens gezegd dat ie geen fuck gaf om Engeland
Het kwam gemeend over .quote:Op zondag 7 juli 2013 18:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moet wel anders word ie gelynched in schotland sws
Ze moeten niks.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:20 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Publiek moet trouwens even wachten tot de punten over zijn.
Inderdaad.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:20 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Dat is het probleem. Ze denken dat het punt al over is.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:20 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Was ie na het goud op de OS ook 100%? Of is dit de eerste keer?quote:
5 sets gespeeld op gras. alle 5 naar murray. zou hij niet niet gewoon beter zijn op gras?quote:Op zondag 7 juli 2013 18:25 schreef truedestiny het volgende:
Wat doe je Djoko. Pieken in de 3e ronde om in de finale zo te tennissen...
Misschien, maar dan wil ik wel is een goede Djokovic tegenover Murray zien op gras.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:26 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
5 sets gespeeld op gras. alle 5 naar murray. zou hij niet niet gewoon beter zijn op gras?
ik hoorde net dat Murray de enigste Brit is in de top-200 van de ATPquote:Op zondag 7 juli 2013 18:28 schreef truedestiny het volgende:
Ik snap ook eigenlijk niet waarom de Britten zo enthousiast zijn over Murray. Stel dat er een echte Engelsman in de top 10 stond, dan zou dit toch nooit gebeuren?
Nee dan was het die irritante Schot . Murray zelf moet die Engelsen ook nietquote:Op zondag 7 juli 2013 18:28 schreef truedestiny het volgende:
Ik snap ook eigenlijk niet waarom de Britten zo enthousiast zijn over Murray. Stel dat er een echte Engelsman in de top 10 stond, dan zou dit toch nooit gebeuren?
wanneer gaat een nederlander sowieso weer tenissen?quote:Op zondag 7 juli 2013 18:28 schreef beantherio het volgende:
Eindelijk een Schot die Wimbledon wint![]()
Wanneer wint er weer eens een Engelsman? Da's alweer heel lang geleden.
dat is wel vaker zo in een finalequote:Op zondag 7 juli 2013 18:29 schreef Loekie1 het volgende:
Gewonnen door de fouten van de ander in feite.
ahahahah jaloezie hahahahaquote:Op zondag 7 juli 2013 18:29 schreef Loekie1 het volgende:
Dat bestaat niet.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wanneer gaat een nederlander sowieso weer tenissen?
wij zijn weer beter in korfballenquote:Op zondag 7 juli 2013 18:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wanneer gaat een nederlander sowieso weer tenissen?
quote:Op zondag 7 juli 2013 18:26 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Wat een bloedstollend spannende laatste game zeg!! Prachtig dit!!
dwingt ie af door z'n geweldige anticipatiequote:Op zondag 7 juli 2013 18:29 schreef Loekie1 het volgende:
Anderhalf miljoen voor de winnaar. 8 ton voor de verliezer.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:31 schreef Loekie1 het volgende:
1 miljoen voor de winnaar, half miljoen voor de verliezer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |