ik hoorde net dat Murray de enigste Brit is in de top-200 van de ATPquote:Op zondag 7 juli 2013 18:28 schreef truedestiny het volgende:
Ik snap ook eigenlijk niet waarom de Britten zo enthousiast zijn over Murray. Stel dat er een echte Engelsman in de top 10 stond, dan zou dit toch nooit gebeuren?
Nee dan was het die irritante Schot . Murray zelf moet die Engelsen ook nietquote:Op zondag 7 juli 2013 18:28 schreef truedestiny het volgende:
Ik snap ook eigenlijk niet waarom de Britten zo enthousiast zijn over Murray. Stel dat er een echte Engelsman in de top 10 stond, dan zou dit toch nooit gebeuren?
wanneer gaat een nederlander sowieso weer tenissen?quote:Op zondag 7 juli 2013 18:28 schreef beantherio het volgende:
Eindelijk een Schot die Wimbledon wint![]()
Wanneer wint er weer eens een Engelsman? Da's alweer heel lang geleden.
dat is wel vaker zo in een finalequote:Op zondag 7 juli 2013 18:29 schreef Loekie1 het volgende:
Gewonnen door de fouten van de ander in feite.
ahahahah jaloezie hahahahaquote:Op zondag 7 juli 2013 18:29 schreef Loekie1 het volgende:
Dat bestaat niet.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wanneer gaat een nederlander sowieso weer tenissen?
wij zijn weer beter in korfballenquote:Op zondag 7 juli 2013 18:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wanneer gaat een nederlander sowieso weer tenissen?
quote:Op zondag 7 juli 2013 18:26 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Wat een bloedstollend spannende laatste game zeg!! Prachtig dit!!
dwingt ie af door z'n geweldige anticipatiequote:Op zondag 7 juli 2013 18:29 schreef Loekie1 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |