*springt in AdoraBelle's armpjes*quote:
h2Oquote:Op zondag 7 juli 2013 16:00 schreef Rezania het volgende:
Godverdomme, morgen een examen scheikunde en ik weet helemaal niks meer qua naamgeving.
Hij zegt het, niet ik.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:01 schreef supersof het volgende:
jezus man. Hoe vaak gaan jullie nog zeggen dat jullie gaan neuken. Jullie doen het toch niet.
Je zegt het vaak genoeg.quote:
SOFFFFFFFFFFFquote:Op zondag 7 juli 2013 16:01 schreef supersof het volgende:
jezus man. Hoe vaak gaan jullie nog zeggen dat jullie gaan neuken. Jullie doen het toch niet.
quote:De kandidaat kan de naam geven van de volgende stoffen als de formule is gegeven en omgekeerd:
• broom;
• chloor;
• fluor;
• jood;
• ozon;
• stikstof;
• ammoniak;
• waterstofperoxide.
Zoeen blonde jongere versie van Gordon. HEEEE MEID *mwah mwah mwah*quote:
Ferry?quote:Op zondag 7 juli 2013 16:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zoeen blonde jongere versie van Gordon. HEEEE MEID *mwah mwah mwah*
Met uberlichtblonde wenkbrauwen die je gewoon niet kan zien. Vies gewoon. Echttttquote:
Brquote:
Jij bent vies.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Met uberlichtblonde wenkbrauwen die je gewoon niet kan zien. Vies gewoon. Echtttt
Die N wist ik.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Br
Cl
F
I
O3
N
NH3
H2O2
Alleen de ladingen kloppen niet, daar ben ik te lui voor.
O3? is dat betere lucht?quote:Op zondag 7 juli 2013 16:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Br
Cl
F
I
O3
N
NH3
H2O2
Alleen de ladingen kloppen niet, daar ben ik te lui voor.
Nee, dat is ozon, houdt UV tegen en maakt je kleding mooi wit.quote:
Het ebt weg. En Rez wil me neuken. Ik wil dat niet. Dusja. Kwenie. Neutraal. Met jou?quote:Op zondag 7 juli 2013 16:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoe issie lieffie? Leef je nog een beetje?
quote:Op zondag 7 juli 2013 16:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het ebt weg. En Rez wil me neuken. Ik wil dat niet. Dusja. Kwenie. Neutraal. Met jou?
Mooi dat het ebt. Rez gewoon uitnodigen en daarna met poppers bedwelmen en hem keihard in zijn poepertje nemen. daar waar nodig pijnigen.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het ebt weg. En Rez wil me neuken. Ik wil dat niet. Dusja. Kwenie. Neutraal. Met jou?
Als hij naar Groningen komt, kom jij dan effies langs?quote:Op zondag 7 juli 2013 16:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mooi dat het ebt. Rez gewoon uitnodigen en daarna met poppers bedwelmen en hem keihard in zijn poepertje nemen. daar waar nodig pijnigen.
Verder wel okay. Beetje moeiig
Hoez? Ik neuk jou jij niet mij. Heb last van branderig poepertje door penicilline kuurquote:Op zondag 7 juli 2013 16:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als hij naar Groningen komt, kom jij dan effies langs?![]()
Ik bedoel maar om Rez te verwennen zodat ik 't niet hoef te doen.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoez? Ik neuk jou jij niet mij. Heb last van branderig poepertje door penicilline kuur
Waarom doe jij het niet?quote:Op zondag 7 juli 2013 16:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik bedoel maar om Rez te verwennen zodat ik 't niet hoef te doen.
tompoucequote:Op zondag 7 juli 2013 16:16 schreef supersof het volgende:
Er staat al meer dan een week een topouce in de koelkast. Niks aan te zien ofzo. Zal ik hem opeten?
Watte?quote:Op zondag 7 juli 2013 16:16 schreef supersof het volgende:
Er staat al meer dan een week een topouce in de koelkast. Niks aan te zien ofzo. Zal ik hem opeten?
Hoe weet je dat tompouce bedoelt wordt? Vooringenomen!quote:
bedoeldquote:Op zondag 7 juli 2013 16:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoe weet je dat tompouce bedoelt wordt? Vooringenomen!
ja typoquote:
Jammergenoeg nietquote:
oh hahaha. nana. hoiquote:Op zondag 7 juli 2013 16:17 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Jammergenoeg niet
Ik ken wel een Sof maar dat ben jij niet volgens mij
quote:
Dat zijn we allemaal... ons soort is geestelijk tekort gekomen en daarnaast ook beperkt en ziek.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Helemaal niet, hooguit een beetje raar.
quote:Op zondag 7 juli 2013 16:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat zijn we allemaal... ons soort is geestelijk tekort gekomen en daarnaast ook beperkt en ziek.
Zwembad opzetten voor de hondquote:Op zondag 7 juli 2013 16:21 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dit ding helemaal opzetten voor de hond, staat ze er een halve minuut in en springt ze er weer uit.
Het was dat of dat beest in de sloot pleuren. Ze meurt altijd zo als ze in de sloot is geweest.quote:
Pics van je hont?quote:Op zondag 7 juli 2013 16:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het was dat of dat beest in de sloot pleuren. Ze meurt altijd zo als ze in de sloot is geweest.
quote:Hi! I'm Raenboe. I'm 19 (20 in 2.5 weeks). I'm from England, near London. I've been in a relationship for 2.5 years with a Dutch guy I met on WoW :> he now lives in England. I live with my parents, I left school at 16 because of family stuff. I am best friends with my dad, you might see him on stream!
http://www.twitch.tv/xraenboequote:Op zondag 7 juli 2013 16:24 schreef Rozzje het volgende:
Op WOW kan je makkelijk chimeids hosselen jullie weten niks
De WOW mannen daarentegen lusti k geen brood vanquote:Op zondag 7 juli 2013 16:24 schreef Rozzje het volgende:
Op WOW kan je makkelijk chimeids hosselen jullie weten niks
Sassem, Gewoon naar de buurtnicht vragen. Kennen ze allemaal.quote:
Divaquote:Op zondag 7 juli 2013 16:30 schreef Rezania het volgende:
Het is een labradoodle, uiterlijk van een poedel, persoonlijkheid van een labrador. Labradors houden van water, waarom houdt zij niet van water?
Nee, dat is Martien al.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Sassem, Gewoon naar de buurtnicht vragen. Kennen ze allemaal.
quote:Op zondag 7 juli 2013 16:32 schreef Dearest het volgende:
omg ik google labradoodle, vind ik dit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
AWWWWWWWW
Het was namelijk niet privé, Nodig zat er ook bij.quote:
Nooit van gehoord.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ene Roger, met bril die iets ouder is dan mij
Klinkt als een standaardzaterdagavond.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gast, had je teveel alcohol op dat je 't niet meer weet?
Ik hem ja.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:38 schreef Dearest het volgende:
Etsu, Rez, jullie moeten stoppen met zo om elkaar heen te draaien en elkaar gewoon een keer een goede anale beurt geven. Punt.
picsquote:Op zondag 7 juli 2013 16:47 schreef Rezania het volgende:
Zo glad als iemand die zich net heeft geschoren nu.
quote:Op zondag 7 juli 2013 16:47 schreef Rezania het volgende:
Zo glad als iemand die zich net heeft geschoren nu.
Moet kunnen toch?quote:Op zondag 7 juli 2013 16:47 schreef nodig het volgende:
[..]
Dit weekend gewerkt, 2 dagen uit gegaan en weinig slaap gehad![]()
Beide nachten 5-6 uurtjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hahaha
i still see your shadows in my room
Kan ook makkelijk maar ik voel me nu wel gebroken nu ik even zitquote:
Ach jongen tochquote:Op zondag 7 juli 2013 16:49 schreef nodig het volgende:
[..]
Kan ook makkelijk maar ik voel me nu wel gebroken nu ik even zitVandaag werken in die hitte is helemaal niks
Citroen/Mango ijsquote:Op zondag 7 juli 2013 16:51 schreef nodig het volgende:
[..]
Misschien moet ik ijs gaan eten dat helpt
Stiekem heeft Rez zijn pjenis geschoren in plaats van zijn gezicht en DM't daar nu pics van naar Etsuquote:
Maar gelukkig ben jij nog altijd lelijker.quote:
Als ik weer Osuchi word moet je me trouwens even waarschuwen, heb het soms niet doorquote:
Wie is het?quote:Op zondag 7 juli 2013 16:54 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Wejoo, zie mij artistiek zijn dan.
Dat valt mee.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:54 schreef Dearest het volgende:
[..]
Als ik weer Osuchi word moet je me trouwens even waarschuwen, heb het soms niet door
Volgensmij zit ik nu op het randje
etsu wil jequote:Op zondag 7 juli 2013 16:54 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Wejoo, zie mij artistiek zijn dan.
quote:Op zondag 7 juli 2013 16:59 schreef nodig het volgende:
Inception komt uit 2010![]()
Wat gaat de tijd snel
Nu weet ik wat ik vanavond ga doen; Inception voor de vijfde keer kijken. Bedankt nodig.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:59 schreef nodig het volgende:
Inception komt uit 2010![]()
Wat gaat de tijd snel
Ik denk dat ik je ga joinenquote:Op zondag 7 juli 2013 17:03 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Nu weet ik wat ik vanavond ga doen; Inception voor de vijfde keer kijken. Bedankt nodig.
Eerst nog ff The Last of Us uitspelen.quote:
quote:
Nee, dan krijg ik mijn vwo-diploma.quote:
Dat hoop je dan.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Nee, dan krijg ik mijn vwo-diploma.
Lekker eten toch?quote:Op zondag 7 juli 2013 17:15 schreef Dearest het volgende:
ouders zijn nog weg maar we moeten zo al naar t restaurant :S :S :S kut ouders
maaaaauuusssquote:Op zondag 7 juli 2013 17:07 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Eerst nog ff The Last of Us uitspelen.
neeee doe mij linkquote:Op zondag 7 juli 2013 17:20 schreef Dearest het volgende:
o m g
omg omg omg omg
ik vind even mijn yt acc van 2 jaar geleden met covers enzo er op
mij zingend
op youtube
WAAROM BEN IK DIT ACCOUNT VERGETEN OMG
even verwijderen en daarna zm plegen omg brb
Jammerquote:Op zondag 7 juli 2013 17:29 schreef Dearest het volgende:
[..]
Te laaat alles weg
Jezus ik had op sommige 500 views
Tuurlijkquote:Op zondag 7 juli 2013 17:29 schreef Dearest het volgende:
[..]
Te laaat alles weg
Jezus ik had op sommige 500 views
In 2 jaar valt dat nog best mee, en dat wil niet zeggen dat het allemaal duimpjes omhoog warenquote:
eet smakelijkquote:
Dat kunnen wij vanaf nu ook doen?quote:Op zondag 7 juli 2013 17:43 schreef xcachet het volgende:
Vriendin van mij post in elke post wat over 'vriendjelief'______
Waarom zit je niet lekker in de tuin in plaats van achter de computer?quote:Op zondag 7 juli 2013 17:43 schreef Rezania het volgende:
HEET HEET HEET GVD! Ik verhuis naar de noordpool.
Omdat in de tuin de zon schijnt en het nog heter is.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:50 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Waarom zit je niet lekker in de tuin in plaats van achter de computer?
Wauw.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:44 schreef Rezania het volgende:
Al die indiegames en early development access op Steam.Wat is er mis met AAA-titles?
Geen enkel schaduwplekje te vinden?quote:Op zondag 7 juli 2013 17:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Omdat in de tuin de zon schijnt en het nog heter is.
Als ik buiten in de schaduw ga zitten kan ik net zo goed binnen gaan zitten.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:51 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Geen enkel schaduwplekje te vinden?.
Binnen heb je geen wind.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als ik buiten in de schaduw ga zitten kan ik net zo goed binnen gaan zitten.
Er zijn een paar die door de gameplay nog goed zijn, maar verder zijn ze eigenlijk allemaal ruk.quote:
Buiten ook atm niet, tenminste niet in mijn tuin.quote:
Ze zijn gewoon sowieso lelijk.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:52 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Er zijn een paar die door de gameplay nog goed zijn, maar verder zijn ze eigenlijk allemaal ruk.
Arme Lasagniaquote:Op zondag 7 juli 2013 17:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Buiten ook atm niet, tenminste niet in mijn tuin.
Mwah, ik heb een paar gespeeld waarbij de graphics ook nog gewoon redelijk waren (voor een 2D-game).quote:Op zondag 7 juli 2013 17:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon sowieso lelijk.Maar ja, als je dat zegt ben je weer een graphicswhore.
Zoals? De meeste zien er namelijk uit alsof ze uit de jaren 90 komen.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:55 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Mwah, ik heb een paar gespeeld waarbij de graphics ook nog gewoon redelijk waren (voor een 2D-game).
Wat?quote:
Wat is Lasagnia dan? Ik dacht aan lasagne.quote:
Geen rookworst? Valt mij een beetje tegenquote:Op zondag 7 juli 2013 17:59 schreef Rezania het volgende:
Eten, gr. FRIKANDELLEN MET MAYO! WORST MET WIT SPUL DUS!
Dat is je hele avondeten?quote:Op zondag 7 juli 2013 17:59 schreef Rezania het volgende:
Lasagnequote:Op zondag 7 juli 2013 17:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat is Lasagnia dan? Ik dacht aan lasagne.
Lekker hoor, worsten met wit spulquote:Op zondag 7 juli 2013 17:59 schreef Rezania het volgende:
Heb jij onder een steen geslapen?quote:Op zondag 7 juli 2013 18:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Moesten jullie niet naar buiten dan, heb gehoord dat het mooi weer was.
quote:Op zondag 7 juli 2013 18:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, onder de dekens, waar mijn fantasie wereld is en allemaal zwerty's lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |