Dat kunnen wij vanaf nu ook doen?quote:Op zondag 7 juli 2013 17:43 schreef xcachet het volgende:
Vriendin van mij post in elke post wat over 'vriendjelief'______
Waarom zit je niet lekker in de tuin in plaats van achter de computer?quote:Op zondag 7 juli 2013 17:43 schreef Rezania het volgende:
HEET HEET HEET GVD! Ik verhuis naar de noordpool.
Omdat in de tuin de zon schijnt en het nog heter is.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:50 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Waarom zit je niet lekker in de tuin in plaats van achter de computer?
Wauw.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:44 schreef Rezania het volgende:
Al die indiegames en early development access op Steam.Wat is er mis met AAA-titles?
Geen enkel schaduwplekje te vinden?quote:Op zondag 7 juli 2013 17:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Omdat in de tuin de zon schijnt en het nog heter is.
Als ik buiten in de schaduw ga zitten kan ik net zo goed binnen gaan zitten.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:51 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Geen enkel schaduwplekje te vinden?.
Binnen heb je geen wind.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als ik buiten in de schaduw ga zitten kan ik net zo goed binnen gaan zitten.
Er zijn een paar die door de gameplay nog goed zijn, maar verder zijn ze eigenlijk allemaal ruk.quote:
Buiten ook atm niet, tenminste niet in mijn tuin.quote:
Ze zijn gewoon sowieso lelijk.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:52 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Er zijn een paar die door de gameplay nog goed zijn, maar verder zijn ze eigenlijk allemaal ruk.
Arme Lasagniaquote:Op zondag 7 juli 2013 17:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Buiten ook atm niet, tenminste niet in mijn tuin.
Mwah, ik heb een paar gespeeld waarbij de graphics ook nog gewoon redelijk waren (voor een 2D-game).quote:Op zondag 7 juli 2013 17:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon sowieso lelijk.Maar ja, als je dat zegt ben je weer een graphicswhore.
Zoals? De meeste zien er namelijk uit alsof ze uit de jaren 90 komen.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:55 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Mwah, ik heb een paar gespeeld waarbij de graphics ook nog gewoon redelijk waren (voor een 2D-game).
Wat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |