Speciaal voor pubers en tieners maar anderen zijn ook welkom, als ze zich normaal gedragen. Hier kunnen topics geopend worden over Sex, Jongens, Meiden, Foto's, Piercings, Uitgaan, Ouders en wat nog meer ter sprake komt.
JNG SC is een plek in JNG waar je kan slowchatten, praten over van alles en nog wat en discussieren over wat je maar wilt! Ben of voel je jezelf jong? Klets hier dan gezellig mee, iedereen is welkom! Wij nodigen je van harte uit, voel je vrij om jezelf voor te stellen aan een van onze users!
Heeft iemand lapo? Gun hem of haar dan in ieder geval vijf minuten om een nieuw topic te openen, een kwartier zonder topic is natuurlijk te lang.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b] Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b] Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
Ik zag 'neuken' in de TT (hihi neuken ) dus ik denk, ik kom maar weer eens kijken xD