plasseksquote:Op zondag 7 juli 2013 15:38 schreef Dearest het volgende:
Maar even serieus ik zou niet weten wat ik dan zou doen hoor, is toch smerig als je vriend 's avonds lekker zijn luier aantrekt en 's ochtends helemaal bezeken zijn nest uit komt bahZou ik niet naast willen liggen
Had ik maar een boot.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:38 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Nice, als dat geen varen wordt.
Ach, zolang het maar niet z'n hele leven gebeurt.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:38 schreef Dearest het volgende:
Maar even serieus ik zou niet weten wat ik dan zou doen hoor, is toch smerig als je vriend 's avonds lekker zijn luier aantrekt en 's ochtends helemaal bezeken zijn nest uit komt bahZou ik niet naast willen liggen
Ik zou niets liever willen hebben.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan konden we er samen lekker op en neer op gaan. [ afbeelding ]
Weet ik veel, mag ze wel hopen jaquote:Op zondag 7 juli 2013 15:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ach, zolang het maar niet z'n hele leven gebeurt.Zal wel goed komen. Denk ik. Ooit. Neem aan dat ie ervoor in therapie loopt ofzoiets of niet?
HALLO?!quote:
Koop een waterbed, dat werkt hetzelfde.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zou niets liever willen hebben. [ afbeelding ]
Even eentje aanschaffen dan.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Koop een waterbed, dat werkt hetzelfde. [ afbeelding ]
O, nou graag gedaan hoor. Sta altijd voor je klaar bro xoxo je mattiequote:Op zondag 7 juli 2013 15:41 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
HALLO?!
Je zegt het als u niet als oe. Ik ga zo trouwens tonijn eten goed dat je me er haan erinnert.
geef nou antwoordquote:Op zondag 7 juli 2013 15:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
O, nou graag gedaan hoor. Sta altijd voor je klaar bro xoxo je mattie
Ik ga mijn lul tatoeëren als een olifant, hoezo?quote:
Extensionsquote:Op zondag 7 juli 2013 15:42 schreef Dearest het volgende:
Mijn eigen haar wordt lichter maar mijn extensions niet en nu matchen ze niet meer :s amg
Ik wil later wel een hele kleintje. Maarja, met het idee jou als vriend, wil ik rekening houden met jouw mening.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ga mijn lul tatoeëren als een olifant, hoezo?
quote:Op zondag 7 juli 2013 15:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil later wel een hele kleintje. Maarja, met het idee jou als vriend, wil ik rekening houden met jouw mening.
Mijn eigen haar was hardstikke dood en kapot en er moest een hele hap af en kort haar staat mij gewoon niet dus tijdelijk even extensionsquote:Op zondag 7 juli 2013 15:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Extensions
Doet mij denken aan barbie van oh oh cherso
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laat seks op je lul tatoeëren.
Doe het dan maar zo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op zondag 7 juli 2013 15:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Doe het dan maar zo.JAAAAA. Met jouw gezicht dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 juli 2013 15:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Doe het dan maar zo.wottttSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo kapot en dood? Wat heb je er nee gedaan?quote:Op zondag 7 juli 2013 15:45 schreef Dearest het volgende:
[..]
Mijn eigen haar was hardstikke dood en kapot en er moest een hele hap af en kort haar staat mij gewoon niet dus tijdelijk even extensionsMaar niet ziek lang tot m'n rug ofzo hoor
* Rezania maakt de wesp kapot en helemaal dood.quote:
Stijltang filmpje :squote:Op zondag 7 juli 2013 15:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoezo kapot en dood? Wat heb je er nee gedaan?
Elke dag stijlenquote:Op zondag 7 juli 2013 15:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoezo kapot en dood? Wat heb je er nee gedaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op zondag 7 juli 2013 15:51 schreef Rezania het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha.![]()
quote:Op zondag 7 juli 2013 15:51 schreef Rezania het volgende:
out of water zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha.
i still see your shadows in my room
Waar?! wat kjoet!quote:Op zondag 7 juli 2013 15:53 schreef xcachet het volgende:
Er ligt hier gewoon een wild konijn naast mij te chillen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |