Denken dat ik mijn echte adres ga geven.quote:
Oh. Ik ben er nog nooit geweest, dus ik zou het niet weten.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee A4-A44 maar ik vind Leiden irritant rijden
Dan ga ik ook nooit mijn echte adres aan jou geven.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Denken dat ik mijn echte adres ga geven.Er is mijn één FOK!ker welkom bij mij thuis, en dat is Silk.
Dan gaan we ook nooit neuken.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan ga ik ook nooit mijn echte adres aan jou geven.
Ik dacht dat er een klik was tussen onsquote:Op zondag 7 juli 2013 14:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Denken dat ik mijn echte adres ga geven.Er is mijn één FOK!ker welkom bij mij thuis, en dat is Silk.
nja woon zelf gelukkig niet in die omgeving maar kom er vaak zat.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:52 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh. Ik ben er nog nooit geweest, dus ik zou het niet weten.
Tot vanavond, wanneer jij mij aars weer wil.quote:
laten gaan, is natoerquote:Op zondag 7 juli 2013 14:53 schreef Dearest het volgende:
omg er vloog een vogeltje tegen mn raam en nu ligt ie op het dak te spartelen wat moet ik doen
Nee.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tot vanavond, wanneer jij mij aars weer wil.
Verlos 'm uit z'n lijden?quote:Op zondag 7 juli 2013 14:53 schreef Dearest het volgende:
omg er vloog een vogeltje tegen mn raam en nu ligt ie op het dak te spartelen wat moet ik doen
opetenquote:Op zondag 7 juli 2013 14:53 schreef Dearest het volgende:
Naar de dierenarts brengen.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:53 schreef Dearest het volgende:
Ik zou iets stoms zeggen over dat we daar dan maar een keer moeten afspreken. Maar dat doe ik toch maar nietquote:Op zondag 7 juli 2013 14:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nja woon zelf gelukkig niet in die omgeving maar kom er vaak zat.
Naar mijn mening te vaakLeiden
nja ik woon meer richting Utrecht enzoquote:Op zondag 7 juli 2013 14:54 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik zou iets stoms zeggen over dat we daar dan maar een keer moeten afspreken. Maar dat doe ik toch maar niet.
Ahwww dat wil ik best wel maar aan de andere kant is 't ook maar een stomme vogelquote:
hoe was het hardlopen?quote:Op zondag 7 juli 2013 14:54 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik zou iets stoms zeggen over dat we daar dan maar een keer moeten afspreken. Maar dat doe ik toch maar niet.
Het is ook een levend iets, dus ik zou het gewoon doen hoor.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:55 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ahwww dat wil ik best wel maar aan de andere kant is 't ook maar een stomme vogel
HELP
Maak hem kapot. Zit niks anders opquote:Op zondag 7 juli 2013 14:55 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ahwww dat wil ik best wel maar aan de andere kant is 't ook maar een stomme vogel
HELP
Oh, ik nietquote:Op zondag 7 juli 2013 14:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nja ik woon meer richting Utrecht enzo
Ik heb een komkommer.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker met LETMEIN ofzo. Ik hoef je niet meer.
De beste manier om het op te lossen. Of je wilt hem laten lijden, maar dan ben je wel sneu bezig.quote:
Oké dames, jullie gaan nooit seks hebben. Is het nu dan klaar? Dat gezeur over dat jullie elkaar niet willen en dan later toch weer wel hoeft hier niet in het topic.quote:
quote:Op zondag 7 juli 2013 14:55 schreef Dearest het volgende:
[..]
HELP
Bemoei je er niet mee.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:57 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké dames, jullie gaan nooit seks hebben. Is het nu dan klaar? Dat gezeur over dat jullie elkaar niet willen en dan later toch weer wel hoeft hier niet in het topic.
Oneens. Als jij ook half dood lag te gaan, maakt niet uit hoe, maar je leefde nog wel. Moeten we dan maar met een hamer in jou gaan slaan?quote:Op zondag 7 juli 2013 14:57 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
De beste manier om het op te lossen. Of je wilt hem laten lijden, maar dan ben je wel sneu bezig.
omg hebben ze het over seks? dat mocht toch niet hierquote:Op zondag 7 juli 2013 14:57 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké dames, jullie gaan nooit seks hebben. Is het nu dan klaar? Dat gezeur over dat jullie elkaar niet willen en dan later toch weer wel hoeft hier niet in het topic.
Dit is ook ons topic. Als jullie de hele tijd met elkaar bezig zijn dan ga je maar in DM. Dat hoeven wij allemaal niet te lezen hier.quote:
Gast, in wat voor wereld leef jij?quote:Op zondag 7 juli 2013 14:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oneens. Als jij ook half dood lag te gaan, maakt niet uit hoe, maar je leefde nog wel. Moeten we dan maar met een hamer in jou gaan slaan?
Dames?quote:Op zondag 7 juli 2013 14:57 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Mooi.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:58 schreef Dearest het volgende:
Oké mijn moeder brengt hem naar de overburen, die hebben vet veel duiven en kanaries en parkieten en weet ik 't allemaal
Als je zo'n beestje door een klein beetje moeite kunt helpen doe je dat toch? Of ben je te lui om in je poten te gaan voor een doodgaand dier?quote:Op zondag 7 juli 2013 14:58 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Gast, in wat voor wereld leef jij?
Ik heb het over de realiteit.
Ik ook. Alsof het ook onmogelijk is dat jij onder de bus ligt en levend eruit komt.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:58 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jullie hebben er echt totaal geen verstand van.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:59 schreef Dearest het volgende:
[..]
Als je zo'n beestje door een klein beetje moeite kunt helpen doe je dat toch? Of ben je te lui om in je poten te gaan voor een doodgaand dier?
Ik vind het ook een beetje naïef om een vogeltje naar de dierenarts te brengen. Enig idee wat dat kost?quote:Op zondag 7 juli 2013 14:58 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Oh kijk, lmi de dode vogel expert.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:00 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jullie hebben er echt totaal geen verstand van.
Als de dierenarts een vogeltje moet oplappen dan mag jij wel je portemonnee trekkenquote:Op zondag 7 juli 2013 14:59 schreef Dearest het volgende:
[..]
Als je zo'n beestje door een klein beetje moeite kunt helpen doe je dat toch? Of ben je te lui om in je poten te gaan voor een doodgaand dier?
Een vogel die tegen een raam aan vliegt en vervolgens op de grond blijft liggen gaat het niet overleven.quote:
Nouja hij zit nu dus bij de overburen, die hebben zelf veel vogels dus die zouden vast wel weten wat ze ermee aanmoeten. Zo niet dan houdt het op.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:00 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik vind het ook een beetje naïef om een vogeltje naar de dierenarts te brengen. Enig idee wat dat kost?
Maar ik vind het dan wel weer zielig om het zelf te doen, dus dan vraag ik de buurman ofzo wel om het uit z'n lijden te verlossen.
in de frituur gooienquote:Op zondag 7 juli 2013 15:01 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Een vogel die tegen een raam aan vliegt en vervolgens op de grond blijft liggen gaat het niet overleven.
Dan moet je er gelijk een einde aan maken of je wilt hem laten lijden.
Is goed, zal 'm wel even terughalenquote:
quote:Op zondag 7 juli 2013 15:03 schreef Dearest het volgende:
[..]
Is goed, zal 'm wel even terughalen
''JA NEE SORRY HEB DEZE VOGEL TOCH NOG EVEN NODIG VOOR EEN CULINAIR EXPIRIMENT BRB''
Dit is net zo'n kromme vergelijking als dat je met een vliegenmepper een vlieg dood slaat.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ook. Alsof het ook onmogelijk is dat jij onder de bus ligt en levend eruit komt.
dat is dan ook zielig jeweetquote:Op zondag 7 juli 2013 15:03 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dit is net zo'n kromme vergelijking als dat je met een vliegenmepper een vlieg dood slaat.
Dat is iets anders.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:03 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dit is net zo'n kromme vergelijking als dat je met een vliegenmepper een vlieg dood slaat.
Ik zie het al voor mequote:Op zondag 7 juli 2013 15:03 schreef Dearest het volgende:
[..]
Is goed, zal 'm wel even terughalen
''JA NEE SORRY HEB DEZE VOGEL TOCH NOG EVEN NODIG VOOR EEN CULINAIR EXPIRIMENT BRB''
Heet jij Rezquote:Op zondag 7 juli 2013 15:03 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
* AdoraBelle likt aan het ijsje van Etsu.
nee maar aangezien iedereen zich hier met iedereen bemoeit doe ik het ook maar hequote:
Heb je niet.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:07 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik heb er al aan gelikt hoor. Wil je het dan nog wel?
Je hebt toch zeker geen aids of zo?quote:Op zondag 7 juli 2013 15:07 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik heb er al aan gelikt hoor. Wil je het dan nog wel?
Soms.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:07 schreef Dearest het volgende:
Komt Ezell hier trouwens nog wel? Heb d'r nog niet gezien
Nee. Of ik moet 'm in m'n vagina gestopt hebben, dan heb jij kans op kanker ofzo. Maar anders niet.quote:
lekker poepgeur de hele tijd in je neusquote:Op zondag 7 juli 2013 15:09 schreef LETMEIN het volgende:
Ik moet poepen maar ik heb geen zin om te gaan.
Zal ik het in de prullenbak doen?
quote:Op zondag 7 juli 2013 15:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
lekker poepgeur de hele tijd in je neus
Dat moet dan maar.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
lekker poepgeur de hele tijd in je neus
Oh. Heb jij even pech.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je staat op block hoor, dus ik zie je posts niet.
Nee, ik heb al iets om aan te likken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
ja ach je moet toch risico's nemen in het levenquote:Op zondag 7 juli 2013 15:10 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik ga het gewoon eens proberen. Weet ik ook wat dat is.
Zal ik dan ook maar gelijk een pic posten van het resultaat?quote:Op zondag 7 juli 2013 15:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ach je moet toch risico's nemen in het leven
quote:Op zondag 7 juli 2013 15:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, ik heb al iets om aan te likken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat hoeft dan weeer net nietquote:Op zondag 7 juli 2013 15:12 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Zal ik dan ook maar gelijk een pic posten van het resultaat?
Sorryquote:Op zondag 7 juli 2013 15:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja wil je dat nooit meer zeggen?
geslachtsdelen bah
Ieuw!!!quote:Op zondag 7 juli 2013 15:13 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Zeker weten? Ik ben nu namelijk bezig...
ja ik weet het heel zekerquote:Op zondag 7 juli 2013 15:13 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Zeker weten? Ik ben nu namelijk bezig...
kusjequote:Op zondag 7 juli 2013 15:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja.schaam je maar diep! oversekst persoon, ik walg van je
nee er stond eerst wat anders maar laat ik dat maar voor me houdenquote:
quote:Op zondag 7 juli 2013 15:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dacht dat jij meer van de piemeltjes was
mag niet meer van adora.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:16 schreef Rezania het volgende:
Etsu, hoezo reageer jij niet op mijn deepthroat opmerkingen?
hij wil mij nuquote:Op zondag 7 juli 2013 15:16 schreef Rezania het volgende:
Etsu, hoezo reageer jij niet op mijn deepthroat opmerkingen?
gvdquote:
ja wat sorry.quote:
deel, fallus, fluit, jongeheer, leuter, lid, lul, mannelijk lid, paal, piel, pielemuis, piemel, piet, pik, pisser, potlood, plasser, rampetamp, roe, roede, sannie, sergeant-majoor, snikkel, stijve, tamp, tampeloeres, zwengelquote:
vergeet pener nietquote:Op zondag 7 juli 2013 15:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
deel, fallus, fluit, jongeheer, leuter, lid, lul, mannelijk lid, paal, piel, pielemuis, piemel, piet, pik, pisser, potlood, plasser, rampetamp, roe, roede, sannie, sergeant-majoor, snikkel, stijve, tamp, tampeloeres, zwengel
Pielemuisquote:Op zondag 7 juli 2013 15:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
deel, fallus, fluit, jongeheer, leuter, lid, lul, mannelijk lid, paal, piel, pielemuis, piemel, piet, pik, pisser, potlood, plasser, rampetamp, roe, roede, sannie, sergeant-majoor, snikkel, stijve, tamp, tampeloeres, zwengel
WE HEBBEN EEN P, WE HEBBEN EEN E, WE HEBBEN EEN N, WE HEBBEN EEN E, WE HEBBEN EEN R! P! E! N! E! R! PENER!quote:
gvdquote:Op zondag 7 juli 2013 15:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
WE HEBBEN EEN P, WE HEBBEN EEN E, WE HEBBEN EEN N, WE HEBBEN EEN E, WE HEBBEN EEN R! P! E! N! E! R! PENER!
Mensen die iets anders doen dan fappen en internetten met dit weer.quote:
Mensen die geen 24 uur sessie doen met WOW met dit weerquote:Op zondag 7 juli 2013 15:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mensen die iets anders doen dan fappen en internetten met dit weer.
Omdat het niet mag.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gvd, waarom krijg ik nooit zulke liefde?
ik heb zwerty al lang en breed gehosseldquote:
Met behulp van oreo'squote:Op zondag 7 juli 2013 15:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik heb zwerty al lang en breed gehosseld
Meer dat ik ff hier kwam kijken en het eerste wat ik zag was datquote:Op zondag 7 juli 2013 15:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ja wat sorry.
Ik maak 1 keer een opmerking en de emo.gif staat klaar
jij ook al?quote:Op zondag 7 juli 2013 15:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik heb zwerty al lang en breed gehosseld
PROMquote:
sofquote:Op zondag 7 juli 2013 15:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Meer dat ik ff hier kwam kijken en het eerste wat ik zag was dat
Oreo's zijn onze gezamelijke liefdequote:
quote:Op zondag 7 juli 2013 15:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Meer dat ik ff hier kwam kijken en het eerste wat ik zag was dat
niet?quote:
lekker al dat kippenvet dat zo langs je mondhoeken naar beneden druipt mmhhhmmmmmmquote:
quote:Op zondag 7 juli 2013 15:26 schreef Dearest het volgende:
[..]
lekker al dat kippenvet dat zo langs je mondhoeken naar beneden druipt mmhhhmmmmmm
ach de clit is waar het uiteindelijk allemaal om draaitquote:Op zondag 7 juli 2013 15:26 schreef Dearest het volgende:
[..]
lekker al dat kippenvet dat zo langs je mondhoeken naar beneden druipt mmhhhmmmmmm
how cutequote:Op zondag 7 juli 2013 15:27 schreef Etsu het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet hoe ik m'n camera moet spiegelen, dus moet je maar even in spiegelbeeld lezen.
quote:Op zondag 7 juli 2013 15:27 schreef Etsu het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet hoe ik m'n camera moet spiegelen, dus moet je maar even in spiegelbeeld lezen.
GOEDquote:
omg zo leukkkquote:Op zondag 7 juli 2013 15:29 schreef supersof het volgende:
[..]
GOED![]()
vannacht op de trampoline geslapen. Dus gewoon slaapzak en onder de sterren. Was zo mooi
![]()
![]()
en met jou?
bahh zou ik echt niet kunnen met al die enge vliegbeestenquote:Op zondag 7 juli 2013 15:29 schreef supersof het volgende:
[..]
GOED![]()
vannacht op de trampoline geslapen. Dus gewoon slaapzak en onder de sterren. Was zo mooi
![]()
![]()
en met jou?
lekker lek geprikt of waquote:Op zondag 7 juli 2013 15:29 schreef supersof het volgende:
[..]
GOED![]()
![]()
![]()
en met jou?
jaquote:
Dat wil ik ookquote:Op zondag 7 juli 2013 15:29 schreef supersof het volgende:
[..]
GOED![]()
![]()
![]()
en met jou?
oh nee maar een mug gehoord. Neergeklapt natuurlijk.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
bahh zou ik echt niet kunnen met al die enge vliegbeesten
ja.prima, Tax komt zo weer thuis
Nope.quote:
ik ben echt bang voor zoemdingenquote:Op zondag 7 juli 2013 15:31 schreef supersof het volgende:
[..]
oh nee maar een mug gehoord. Neergeklapt natuurlijk.
Slecht parkeren.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:31 schreef Iwanius het volgende:
Maar goed, wat is zo stom aan Leiden behalve dat het een studentenstad pur sang is?
lol lekker laat bezig nogquote:Op zondag 7 juli 2013 15:33 schreef Dearest het volgende:
Mijn beste vriendin is erachter gekomen dat haar vriend nog in bed plastOh jeetje arm kind
Serieus.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:33 schreef Dearest het volgende:
Mijn beste vriendin is erachter gekomen dat haar vriend nog in bed plastOh jeetje arm kind
luier :squote:Op zondag 7 juli 2013 15:33 schreef Dearest het volgende:
why, je slaapt toch. Dan hoor je ze niet.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben echt bang voor zoemdingen
nee met twee vriendinnen. Deden trio enzo je weetquote:
En moet zij dan de zuster spelen?quote:Op zondag 7 juli 2013 15:34 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ja hij heeft ook van die volwassenenluiersBeetje ziek
gesellie, dm staat openquote:Op zondag 7 juli 2013 15:35 schreef supersof het volgende:
[..]
nee met twee vriendinnen. Deden trio enzo je weet
Samen soffenquote:Op zondag 7 juli 2013 15:35 schreef supersof het volgende:
[..]
nee met twee vriendinnen. Deden trio enzo je weet
Oh, dat lijkt me echt erg voor hemquote:Op zondag 7 juli 2013 15:33 schreef Dearest het volgende:
En nu een pic zonder onderbroek en shirt.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb voor die foto speciaal een tshirt aangetrokken. Zit in onderbroek op het terras.
Nee.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
En nu een pic zonder onderbroek en shirt.
plasseksquote:Op zondag 7 juli 2013 15:38 schreef Dearest het volgende:
Maar even serieus ik zou niet weten wat ik dan zou doen hoor, is toch smerig als je vriend 's avonds lekker zijn luier aantrekt en 's ochtends helemaal bezeken zijn nest uit komt bahZou ik niet naast willen liggen
Had ik maar een boot.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:38 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Nice, als dat geen varen wordt.
Ach, zolang het maar niet z'n hele leven gebeurt.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:38 schreef Dearest het volgende:
Maar even serieus ik zou niet weten wat ik dan zou doen hoor, is toch smerig als je vriend 's avonds lekker zijn luier aantrekt en 's ochtends helemaal bezeken zijn nest uit komt bahZou ik niet naast willen liggen
Ik zou niets liever willen hebben.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan konden we er samen lekker op en neer op gaan. [ afbeelding ]
Weet ik veel, mag ze wel hopen jaquote:Op zondag 7 juli 2013 15:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ach, zolang het maar niet z'n hele leven gebeurt.Zal wel goed komen. Denk ik. Ooit. Neem aan dat ie ervoor in therapie loopt ofzoiets of niet?
HALLO?!quote:
Koop een waterbed, dat werkt hetzelfde.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zou niets liever willen hebben. [ afbeelding ]
Even eentje aanschaffen dan.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Koop een waterbed, dat werkt hetzelfde. [ afbeelding ]
O, nou graag gedaan hoor. Sta altijd voor je klaar bro xoxo je mattiequote:Op zondag 7 juli 2013 15:41 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
HALLO?!
Je zegt het als u niet als oe. Ik ga zo trouwens tonijn eten goed dat je me er haan erinnert.
geef nou antwoordquote:Op zondag 7 juli 2013 15:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
O, nou graag gedaan hoor. Sta altijd voor je klaar bro xoxo je mattie
Ik ga mijn lul tatoeëren als een olifant, hoezo?quote:
Extensionsquote:Op zondag 7 juli 2013 15:42 schreef Dearest het volgende:
Mijn eigen haar wordt lichter maar mijn extensions niet en nu matchen ze niet meer :s amg
Ik wil later wel een hele kleintje. Maarja, met het idee jou als vriend, wil ik rekening houden met jouw mening.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ga mijn lul tatoeëren als een olifant, hoezo?
quote:Op zondag 7 juli 2013 15:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil later wel een hele kleintje. Maarja, met het idee jou als vriend, wil ik rekening houden met jouw mening.
Mijn eigen haar was hardstikke dood en kapot en er moest een hele hap af en kort haar staat mij gewoon niet dus tijdelijk even extensionsquote:Op zondag 7 juli 2013 15:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Extensions
Doet mij denken aan barbie van oh oh cherso
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laat seks op je lul tatoeëren.
Doe het dan maar zo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op zondag 7 juli 2013 15:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Doe het dan maar zo.JAAAAA. Met jouw gezicht dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 juli 2013 15:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Doe het dan maar zo.wottttSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo kapot en dood? Wat heb je er nee gedaan?quote:Op zondag 7 juli 2013 15:45 schreef Dearest het volgende:
[..]
Mijn eigen haar was hardstikke dood en kapot en er moest een hele hap af en kort haar staat mij gewoon niet dus tijdelijk even extensionsMaar niet ziek lang tot m'n rug ofzo hoor
* Rezania maakt de wesp kapot en helemaal dood.quote:
Stijltang filmpje :squote:Op zondag 7 juli 2013 15:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoezo kapot en dood? Wat heb je er nee gedaan?
Elke dag stijlenquote:Op zondag 7 juli 2013 15:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoezo kapot en dood? Wat heb je er nee gedaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op zondag 7 juli 2013 15:51 schreef Rezania het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha.![]()
quote:Op zondag 7 juli 2013 15:51 schreef Rezania het volgende:
out of water zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha.
i still see your shadows in my room
Waar?! wat kjoet!quote:Op zondag 7 juli 2013 15:53 schreef xcachet het volgende:
Er ligt hier gewoon een wild konijn naast mij te chillen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |