Denken dat ik mijn echte adres ga geven.quote:
Oh. Ik ben er nog nooit geweest, dus ik zou het niet weten.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee A4-A44 maar ik vind Leiden irritant rijden
Dan ga ik ook nooit mijn echte adres aan jou geven.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Denken dat ik mijn echte adres ga geven.Er is mijn één FOK!ker welkom bij mij thuis, en dat is Silk.
Dan gaan we ook nooit neuken.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan ga ik ook nooit mijn echte adres aan jou geven.
Ik dacht dat er een klik was tussen onsquote:Op zondag 7 juli 2013 14:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Denken dat ik mijn echte adres ga geven.Er is mijn één FOK!ker welkom bij mij thuis, en dat is Silk.
nja woon zelf gelukkig niet in die omgeving maar kom er vaak zat.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:52 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh. Ik ben er nog nooit geweest, dus ik zou het niet weten.
Tot vanavond, wanneer jij mij aars weer wil.quote:
laten gaan, is natoerquote:Op zondag 7 juli 2013 14:53 schreef Dearest het volgende:
omg er vloog een vogeltje tegen mn raam en nu ligt ie op het dak te spartelen wat moet ik doen
Nee.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tot vanavond, wanneer jij mij aars weer wil.
Verlos 'm uit z'n lijden?quote:Op zondag 7 juli 2013 14:53 schreef Dearest het volgende:
omg er vloog een vogeltje tegen mn raam en nu ligt ie op het dak te spartelen wat moet ik doen
opetenquote:Op zondag 7 juli 2013 14:53 schreef Dearest het volgende:
Naar de dierenarts brengen.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:53 schreef Dearest het volgende:
Ik zou iets stoms zeggen over dat we daar dan maar een keer moeten afspreken. Maar dat doe ik toch maar nietquote:Op zondag 7 juli 2013 14:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nja woon zelf gelukkig niet in die omgeving maar kom er vaak zat.
Naar mijn mening te vaakLeiden
nja ik woon meer richting Utrecht enzoquote:Op zondag 7 juli 2013 14:54 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik zou iets stoms zeggen over dat we daar dan maar een keer moeten afspreken. Maar dat doe ik toch maar niet.
Ahwww dat wil ik best wel maar aan de andere kant is 't ook maar een stomme vogelquote:
hoe was het hardlopen?quote:Op zondag 7 juli 2013 14:54 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik zou iets stoms zeggen over dat we daar dan maar een keer moeten afspreken. Maar dat doe ik toch maar niet.
Het is ook een levend iets, dus ik zou het gewoon doen hoor.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:55 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ahwww dat wil ik best wel maar aan de andere kant is 't ook maar een stomme vogel
HELP
Maak hem kapot. Zit niks anders opquote:Op zondag 7 juli 2013 14:55 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ahwww dat wil ik best wel maar aan de andere kant is 't ook maar een stomme vogel
HELP
Oh, ik nietquote:Op zondag 7 juli 2013 14:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nja ik woon meer richting Utrecht enzo
Ik heb een komkommer.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker met LETMEIN ofzo. Ik hoef je niet meer.
De beste manier om het op te lossen. Of je wilt hem laten lijden, maar dan ben je wel sneu bezig.quote:
Oké dames, jullie gaan nooit seks hebben. Is het nu dan klaar? Dat gezeur over dat jullie elkaar niet willen en dan later toch weer wel hoeft hier niet in het topic.quote:
quote:Op zondag 7 juli 2013 14:55 schreef Dearest het volgende:
[..]
HELP
Bemoei je er niet mee.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:57 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké dames, jullie gaan nooit seks hebben. Is het nu dan klaar? Dat gezeur over dat jullie elkaar niet willen en dan later toch weer wel hoeft hier niet in het topic.
Oneens. Als jij ook half dood lag te gaan, maakt niet uit hoe, maar je leefde nog wel. Moeten we dan maar met een hamer in jou gaan slaan?quote:Op zondag 7 juli 2013 14:57 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
De beste manier om het op te lossen. Of je wilt hem laten lijden, maar dan ben je wel sneu bezig.
omg hebben ze het over seks? dat mocht toch niet hierquote:Op zondag 7 juli 2013 14:57 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké dames, jullie gaan nooit seks hebben. Is het nu dan klaar? Dat gezeur over dat jullie elkaar niet willen en dan later toch weer wel hoeft hier niet in het topic.
Dit is ook ons topic. Als jullie de hele tijd met elkaar bezig zijn dan ga je maar in DM. Dat hoeven wij allemaal niet te lezen hier.quote:
Gast, in wat voor wereld leef jij?quote:Op zondag 7 juli 2013 14:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oneens. Als jij ook half dood lag te gaan, maakt niet uit hoe, maar je leefde nog wel. Moeten we dan maar met een hamer in jou gaan slaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |