plasseksquote:Op zondag 7 juli 2013 15:38 schreef Dearest het volgende:
Maar even serieus ik zou niet weten wat ik dan zou doen hoor, is toch smerig als je vriend 's avonds lekker zijn luier aantrekt en 's ochtends helemaal bezeken zijn nest uit komt bahZou ik niet naast willen liggen
Had ik maar een boot.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:38 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Nice, als dat geen varen wordt.
Ach, zolang het maar niet z'n hele leven gebeurt.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:38 schreef Dearest het volgende:
Maar even serieus ik zou niet weten wat ik dan zou doen hoor, is toch smerig als je vriend 's avonds lekker zijn luier aantrekt en 's ochtends helemaal bezeken zijn nest uit komt bahZou ik niet naast willen liggen
Ik zou niets liever willen hebben.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan konden we er samen lekker op en neer op gaan. [ afbeelding ]
Weet ik veel, mag ze wel hopen jaquote:Op zondag 7 juli 2013 15:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ach, zolang het maar niet z'n hele leven gebeurt.Zal wel goed komen. Denk ik. Ooit. Neem aan dat ie ervoor in therapie loopt ofzoiets of niet?
HALLO?!quote:
Koop een waterbed, dat werkt hetzelfde.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zou niets liever willen hebben. [ afbeelding ]
Even eentje aanschaffen dan.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Koop een waterbed, dat werkt hetzelfde. [ afbeelding ]
O, nou graag gedaan hoor. Sta altijd voor je klaar bro xoxo je mattiequote:Op zondag 7 juli 2013 15:41 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
HALLO?!
Je zegt het als u niet als oe. Ik ga zo trouwens tonijn eten goed dat je me er haan erinnert.
geef nou antwoordquote:Op zondag 7 juli 2013 15:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
O, nou graag gedaan hoor. Sta altijd voor je klaar bro xoxo je mattie
Ik ga mijn lul tatoeëren als een olifant, hoezo?quote:
Extensionsquote:Op zondag 7 juli 2013 15:42 schreef Dearest het volgende:
Mijn eigen haar wordt lichter maar mijn extensions niet en nu matchen ze niet meer :s amg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |