*springt in AdoraBelle's armpjes*quote:
h2Oquote:Op zondag 7 juli 2013 16:00 schreef Rezania het volgende:
Godverdomme, morgen een examen scheikunde en ik weet helemaal niks meer qua naamgeving.
Hij zegt het, niet ik.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:01 schreef supersof het volgende:
jezus man. Hoe vaak gaan jullie nog zeggen dat jullie gaan neuken. Jullie doen het toch niet.
Je zegt het vaak genoeg.quote:
SOFFFFFFFFFFFquote:Op zondag 7 juli 2013 16:01 schreef supersof het volgende:
jezus man. Hoe vaak gaan jullie nog zeggen dat jullie gaan neuken. Jullie doen het toch niet.
quote:De kandidaat kan de naam geven van de volgende stoffen als de formule is gegeven en omgekeerd:
• broom;
• chloor;
• fluor;
• jood;
• ozon;
• stikstof;
• ammoniak;
• waterstofperoxide.
Zoeen blonde jongere versie van Gordon. HEEEE MEID *mwah mwah mwah*quote:
Ferry?quote:Op zondag 7 juli 2013 16:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zoeen blonde jongere versie van Gordon. HEEEE MEID *mwah mwah mwah*
Met uberlichtblonde wenkbrauwen die je gewoon niet kan zien. Vies gewoon. Echttttquote:
Brquote:
Jij bent vies.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Met uberlichtblonde wenkbrauwen die je gewoon niet kan zien. Vies gewoon. Echtttt
Die N wist ik.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Br
Cl
F
I
O3
N
NH3
H2O2
Alleen de ladingen kloppen niet, daar ben ik te lui voor.
O3? is dat betere lucht?quote:Op zondag 7 juli 2013 16:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Br
Cl
F
I
O3
N
NH3
H2O2
Alleen de ladingen kloppen niet, daar ben ik te lui voor.
Nee, dat is ozon, houdt UV tegen en maakt je kleding mooi wit.quote:
Het ebt weg. En Rez wil me neuken. Ik wil dat niet. Dusja. Kwenie. Neutraal. Met jou?quote:Op zondag 7 juli 2013 16:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoe issie lieffie? Leef je nog een beetje?
quote:Op zondag 7 juli 2013 16:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het ebt weg. En Rez wil me neuken. Ik wil dat niet. Dusja. Kwenie. Neutraal. Met jou?
Mooi dat het ebt. Rez gewoon uitnodigen en daarna met poppers bedwelmen en hem keihard in zijn poepertje nemen. daar waar nodig pijnigen.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het ebt weg. En Rez wil me neuken. Ik wil dat niet. Dusja. Kwenie. Neutraal. Met jou?
Als hij naar Groningen komt, kom jij dan effies langs?quote:Op zondag 7 juli 2013 16:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mooi dat het ebt. Rez gewoon uitnodigen en daarna met poppers bedwelmen en hem keihard in zijn poepertje nemen. daar waar nodig pijnigen.
Verder wel okay. Beetje moeiig
Hoez? Ik neuk jou jij niet mij. Heb last van branderig poepertje door penicilline kuurquote:Op zondag 7 juli 2013 16:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als hij naar Groningen komt, kom jij dan effies langs?![]()
Ik bedoel maar om Rez te verwennen zodat ik 't niet hoef te doen.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoez? Ik neuk jou jij niet mij. Heb last van branderig poepertje door penicilline kuur
Waarom doe jij het niet?quote:Op zondag 7 juli 2013 16:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik bedoel maar om Rez te verwennen zodat ik 't niet hoef te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |