Dat zijn we allemaal... ons soort is geestelijk tekort gekomen en daarnaast ook beperkt en ziek.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Helemaal niet, hooguit een beetje raar.
quote:Op zondag 7 juli 2013 16:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat zijn we allemaal... ons soort is geestelijk tekort gekomen en daarnaast ook beperkt en ziek.
Zwembad opzetten voor de hondquote:Op zondag 7 juli 2013 16:21 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dit ding helemaal opzetten voor de hond, staat ze er een halve minuut in en springt ze er weer uit.
Het was dat of dat beest in de sloot pleuren. Ze meurt altijd zo als ze in de sloot is geweest.quote:
Pics van je hont?quote:Op zondag 7 juli 2013 16:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het was dat of dat beest in de sloot pleuren. Ze meurt altijd zo als ze in de sloot is geweest.
quote:Hi! I'm Raenboe. I'm 19 (20 in 2.5 weeks). I'm from England, near London. I've been in a relationship for 2.5 years with a Dutch guy I met on WoW :> he now lives in England. I live with my parents, I left school at 16 because of family stuff. I am best friends with my dad, you might see him on stream!
http://www.twitch.tv/xraenboequote:Op zondag 7 juli 2013 16:24 schreef Rozzje het volgende:
Op WOW kan je makkelijk chimeids hosselen jullie weten niks
De WOW mannen daarentegen lusti k geen brood vanquote:Op zondag 7 juli 2013 16:24 schreef Rozzje het volgende:
Op WOW kan je makkelijk chimeids hosselen jullie weten niks
Sassem, Gewoon naar de buurtnicht vragen. Kennen ze allemaal.quote:
Divaquote:Op zondag 7 juli 2013 16:30 schreef Rezania het volgende:
Het is een labradoodle, uiterlijk van een poedel, persoonlijkheid van een labrador. Labradors houden van water, waarom houdt zij niet van water?
Nee, dat is Martien al.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Sassem, Gewoon naar de buurtnicht vragen. Kennen ze allemaal.
quote:Op zondag 7 juli 2013 16:32 schreef Dearest het volgende:
omg ik google labradoodle, vind ik dit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
AWWWWWWWW
Het was namelijk niet privé, Nodig zat er ook bij.quote:
Nooit van gehoord.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ene Roger, met bril die iets ouder is dan mij
Klinkt als een standaardzaterdagavond.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gast, had je teveel alcohol op dat je 't niet meer weet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |