quote:Five passes on the menu
"If you can say yesterday's stage could effectively be summed up, as far as the favourites are concerned, as a hill-climb decided on the final ascent, today's menu will have another flavour entirely? Firstly, it's a relatively short stage (165km). Next, it is extremely difficult, featuring no fewer than five passes. Our aim? To complicate the racing strategy and maintain the suspense? That's why there is a long and demanding 30km descent into the finish at Bagnères-de-Bigorre. We thought it might inspire the likes of Nibali or Evans to put together an interesting tactical plan in the hope of destabilising the likely dominance of the Sky Pro Cycling team."
quote:Op zondag 7 juli 2013 15:30 schreef Sheepcidus het volgende:
ten dam gaat toch misschien tijd verliezen
Nee dan moet je zeggen: TS had niet de lapo!quote:
quote:Op zondag 7 juli 2013 15:30 schreef Sheepcidus het volgende:
ten dam gaat toch misschien tijd verliezen
quote:Op zondag 7 juli 2013 15:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Blijkbaar is het kutweer als het zo hard met de topics gaat.
Niet verrassend.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:32 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
er gewoon bij.
Alleen Gesink eraf nu.
antibiotica nemenquote:Op zondag 7 juli 2013 15:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Jongens ik heb een probleem. Ik vind Froome wel baas maar Sky echt een kut ploeg. Wat nu?!
Toch nog steeds jong allebeiquote:Op zondag 7 juli 2013 15:32 schreef DeeBee het volgende:
Schleck en Contador, de klok lijkt teruggedraaid.
Moeten ze hem wel even opgraven.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zou Geesink was plekken kunnen stijgen na vandaag?
Geesink kan niet verder stijgen.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zou Geesink was plekken kunnen stijgen na vandaag?
Nog 0 punten andersquote:Op zondag 7 juli 2013 15:33 schreef Kun-Aguero het volgende:
Andy Schleckzo goedkoop in de tourpoules en toch best goed rijden
Man man wat kan jij doordrammen zegquote:Op zondag 7 juli 2013 15:33 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Gelukkig voor Mollema is hij niet op Gesink aangewezen.
'k zou het Garmin wel gunnen.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:34 schreef Steven184 het volgende:
Echte he, als Martin en Fuglsang voorop zouden blijven.
De menselijke maat is terug. Elke inspanning moet je bekopen.quote:
Al zou het ook leuk zijn als die Astana door Fugelsang buiten tijd binnenkomt.quote:
Als ik Movistar was, dan zou ik in de afdaling blijven aanvallen. Moet Froome steeds counteren.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:35 schreef kilon het volgende:
Dit wordt gewoon massasprint, geen tijdsverschillen.
Die hebben al zoo vaak in de juiste slag gezeten...quote:Op zondag 7 juli 2013 15:34 schreef Steven184 het volgende:
Echte he, als Martin en Fuglsang voorop zouden blijven.
Die legt Fuglsang er in alle standen op in de sprint ja.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:35 schreef marcodej het volgende:
Dit gaat stapvoets man. Gaat Martin weer een zege pakken...
Beetje jammer inderdaad.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:35 schreef marcodej het volgende:
In een sprint lijkt me dat ook de snelste, tenzij Kwiatkowski terugkeert.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:35 schreef marcodej het volgende:
Gaat niet gebeuren met o.a. Valverde en Kwiatkowski in de groep.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:35 schreef TLC het volgende:
Ik heb hier een goed gevoel over ; er gaat een Nederlander winnen vandaag !![]()
![]()
![]()
als springplank voor vroemquote:Op zondag 7 juli 2013 15:36 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
die wil samen met gesink in de aanval
Inderdaad. En was wel serieus kansen voor bijv. Ten Dam vandaag. Maar die haakte echt na 2 meter in de demarrage al afquote:
Laat Froome maar rijdenquote:Op zondag 7 juli 2013 15:37 schreef kilon het volgende:
Martin op 2.48 van de gele trui. Dan moet Belkin het gat toch niet te groot maken.
Maar Mollema 3-mans treinquote:Op zondag 7 juli 2013 15:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
In een sprint lijkt me dat ook de snelste, tenzij Kwiatkowski terugkeert.
Froome had Ten Dam echt niet laten gaan hoor.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:37 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Inderdaad. En was wel serieus kansen voor bijv. Ten Dam vandaag. Maar die haakte echt na 2 meter in de demarrage al af
Geen doping en Nederlanders komen weer op. Je vraagt je toch af waar een Boogerd had kunnen komen in een schoon pelotonquote:
Ik doel enkel op het feit hoe makkelijk Fuglsang en Martin weer weg mogen rijden.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:37 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Inderdaad. En was wel serieus kansen voor bijv. Ten Dam vandaag. Maar die haakte echt na 2 meter in de demarrage al af
Inderdaad wat laatquote:
ALS JE DE GESCHIEDENIS KENT.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
DIT IS EEN MOMENT OM NOOIT TE VERGETEN
Die geloofden er zelf niet inquote:Op zondag 7 juli 2013 15:40 schreef Wombcat het volgende:
Geen mannetje van VCS om bidonnen aan te geven
ff bijklussenquote:Op zondag 7 juli 2013 15:41 schreef danos het volgende:
Die man van VCL was even wat stacaravans aan het schoonmaken ondertussen.
Wat denk jij, die zijn op vakantie.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:41 schreef Steven184 het volgende:
Typisch Vacansoleil dat daar niemand staat.
Kutploegquote:Op zondag 7 juli 2013 15:41 schreef Steven184 het volgende:
quote:Op zondag 7 juli 2013 15:41 schreef Steven184 het volgende:
"Laten we de kopgroep overslaan, zit toch niemand van ons bij." - Verzorger Vacansoleil.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:40 schreef Wombcat het volgende:
Geen mannetje van VCS om bidonnen aan te geven
Poels is wel rapper dan Martin denk ik.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:42 schreef franklop het volgende:
Poels kan iig wel redelijk sprinten, maar martin beter denk ik.
MAar goed eerst erbij zien te komen, wordt al lastig zat
Porte + 10 minutenquote:Op zondag 7 juli 2013 15:42 schreef Lavenderr het volgende:
Als er nu geen Moviestar wint hebben ze de hele dag voor niks lopen sleuren
Poels werd zelfs eens tweede in een massasprint in Baskenland geloof ik. Hij is echt rap.quote:
Nooit in beeld rijden, maar wel altijd top tien is ook een kunstquote:Op zondag 7 juli 2013 15:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
100 keer Haimar op de weg. Hoe kun je nu fan zijn van Zubeldia?
Martin won wel eens een sprint.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Poels werd zelfs eens tweede in een massasprint in Baskenland geloof ik. Hij is echt rap.
Hij is Bask.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hoe lang is dat geleden. Vrees dat Poels vorig jaar een jasje heeft uitgedaan.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Poels werd zelfs eens tweede in een massasprint in Baskenland geloof ik. Hij is echt rap.
Uh, oké.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:44 schreef marcodej het volgende:
Ik hoop altijd dat die gasten die als een debiel op hun fiets gaan zitten in de afdaling op hun bek gaan.
Helaas wel. Schande voor het Baskische volk.quote:
Baskquote:Op zondag 7 juli 2013 15:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat was vorig jaar.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hoe lang is dat geleden. Vrees dat Poels vorig jaar een jasje heeft uitgedaan.
Valverde van 3 naar 2quote:Op zondag 7 juli 2013 15:42 schreef Lavenderr het volgende:
Als er nu geen Moviestar wint hebben ze de hele dag voor niks lopen sleuren
Viel me ook opquote:Op zondag 7 juli 2013 15:47 schreef franklop het volgende:
"je ziet het, het is een meetrap afdaling", en op dat moment stoppen de koplopers met trappen
zeker 20 minuten achter portequote:Op zondag 7 juli 2013 15:47 schreef Pino112 het volgende:
Als Porte al op 10 minuten rijdt zit de laatste bus nog verder naar achteren.
Eens.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als Martin het elke keer cadeau krijgt, dan wil dat misschien zeggen dat hij gewoon veel slimmer is dan de rest, niet dat hij altijd geluk heeft.
Wie heeft het over geluk? Die twee krijgen het wel cadeau als ze mogen sprinten, maar dat betekend geen geluk.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als Martin het elke keer cadeau krijgt, dan wil dat misschien zeggen dat hij gewoon veel slimmer is dan de rest, niet dat hij altijd geluk heeft.
Idd. Op goede moment wegsprinten.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
ja dat zal wel, en als er dan 1 1 minuut daarachter zit dan mag die wel naar huisquote:
Gisteren een overdosisje.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:48 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Waarom is Porte ineens niet goed vandaag? Ziek geworden of zo?
Een Ricco'tje?quote:Op zondag 7 juli 2013 15:48 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Eens!quote:Op zondag 7 juli 2013 15:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
Moe van gisteren?quote:Op zondag 7 juli 2013 15:48 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
bloedtransfusie verkeerd gevallenquote:Op zondag 7 juli 2013 15:48 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Na zo'm prestatie als gister, is hij warrschijnlijk wat moe.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:48 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Ja, maar die heet dan ook geen Cavendish/Greipel etc/quote:Op zondag 7 juli 2013 15:49 schreef franklop het volgende:
[..]
ja dat zal wel, en als er dan 1 1 minuut daarachter zit dan mag die wel naar huis
Wie gaat het dichtrijden dan?quote:Op zondag 7 juli 2013 15:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Er zijn nog genoeg frisse mannen om het tot een sprintje te laten komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |