Als ik Movistar was, dan zou ik in de afdaling blijven aanvallen. Moet Froome steeds counteren.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:35 schreef kilon het volgende:
Dit wordt gewoon massasprint, geen tijdsverschillen.
Die hebben al zoo vaak in de juiste slag gezeten...quote:Op zondag 7 juli 2013 15:34 schreef Steven184 het volgende:
Echte he, als Martin en Fuglsang voorop zouden blijven.
Die legt Fuglsang er in alle standen op in de sprint ja.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:35 schreef marcodej het volgende:
Dit gaat stapvoets man. Gaat Martin weer een zege pakken...
Beetje jammer inderdaad.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:35 schreef marcodej het volgende:
In een sprint lijkt me dat ook de snelste, tenzij Kwiatkowski terugkeert.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:35 schreef marcodej het volgende:
Gaat niet gebeuren met o.a. Valverde en Kwiatkowski in de groep.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:35 schreef TLC het volgende:
Ik heb hier een goed gevoel over ; er gaat een Nederlander winnen vandaag !![]()
![]()
![]()
als springplank voor vroemquote:Op zondag 7 juli 2013 15:36 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
die wil samen met gesink in de aanval
Inderdaad. En was wel serieus kansen voor bijv. Ten Dam vandaag. Maar die haakte echt na 2 meter in de demarrage al afquote:
Laat Froome maar rijdenquote:Op zondag 7 juli 2013 15:37 schreef kilon het volgende:
Martin op 2.48 van de gele trui. Dan moet Belkin het gat toch niet te groot maken.
Maar Mollema 3-mans treinquote:Op zondag 7 juli 2013 15:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
In een sprint lijkt me dat ook de snelste, tenzij Kwiatkowski terugkeert.
Froome had Ten Dam echt niet laten gaan hoor.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:37 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Inderdaad. En was wel serieus kansen voor bijv. Ten Dam vandaag. Maar die haakte echt na 2 meter in de demarrage al af
Geen doping en Nederlanders komen weer op. Je vraagt je toch af waar een Boogerd had kunnen komen in een schoon pelotonquote:
Ik doel enkel op het feit hoe makkelijk Fuglsang en Martin weer weg mogen rijden.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:37 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Inderdaad. En was wel serieus kansen voor bijv. Ten Dam vandaag. Maar die haakte echt na 2 meter in de demarrage al af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |