Das toch gewoon een zekerheidjequote:
Hij start als een natte kat.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:08 schreef Sinister-D- het volgende:
Wat zei je daarstraks ook alweer over Webbers starts, Nattekat?
Krijgt VDG misschien toch nog een goed stoeltjequote:Op zondag 7 juli 2013 14:10 schreef Sinister-D- het volgende:
Op deze manier gaan ze Massa nog vervangen voor het einde van het seizoen
Begrijpelijk...quote:Op zondag 7 juli 2013 14:10 schreef Sinister-D- het volgende:
Ik zeg Frijns erin.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:10 schreef Sinister-D- het volgende:
Spinde bij inremmen begreep ikquote:
quote:
Nee, geen DT!quote:Op zondag 7 juli 2013 14:13 schreef Xebber het volgende:
Waarom nou weer ná de race? Geef 'm gewoon een DT.
Inderdaad. Rare beslissing weer.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:13 schreef Xebber het volgende:
Waarom nou weer ná de race? Geef 'm gewoon een DT.
Ik ook. Een compleet FI-team zelfs.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:13 schreef exile79 het volgende:
[..]
Nee, geen DT!
ik heb hem in m'n manager
Het team: "Dat is ook de eerste keer dit seizoen!"quote:
Misschien hebben ze rechtsachter erop gemonteerd, je weet maar nooit met die truukjes wat ze uithalen met de Pirelli'squote:Op zondag 7 juli 2013 14:14 schreef Gramulanion het volgende:
Linksvoor helemaal naar de tering bij iedereen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
Paar jaar geleden werd er ook nog getanktquote:Op zondag 7 juli 2013 14:15 schreef Xebber het volgende:
Pit van 2.6 alweer. Paar jaar geleden waren dat er nog makkelijk 5 seconden.
Weet ik, maar vind 't zo belachelijk snel. Nou ja, belachelijk, de F1 hoort het snelst van al te zijn.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:16 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Paar jaar geleden werd er ook nog getankt
Daar heeft Albers misschien nog wel een anekdote over.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:16 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Paar jaar geleden werd er ook nog getankt
Kan Webber weinig aan doen.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:17 schreef Xebber het volgende:
Ik zeg: Zwarte vlag voor WEB. Die had dood kunnen zijn!
F1 is een teamsport.quote:
Die heeft vorige week al pech gehad. Stel je niet aan.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom gebeurde dat niet met Vettel, verdomme.
is geen lollypop meer, hebben die lampen.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:18 schreef Karstman het volgende:
Bij het achterwiel riepen ze wachten en lollypop man liet 'm gaan...
Mee eens, maar kampioenschapsspanning is nog altijd niet terug als ie weer wint.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:19 schreef exile79 het volgende:
[..]
Die heeft vorige week al pech gehad. Stel je niet aan.
Nou ja de dude die op de knopjes van de lampjes drukt dan...quote:Op zondag 7 juli 2013 14:19 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
is geen lollypop meer, hebben die lampen.
Was een vrouw.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:19 schreef Karstman het volgende:
[..]
Nou ja de dude die op de knopjes van de lampjes drukt dan...
Gaat volgens mij automatisch zodra de wheelguns losgaan. En aangezien die linksachter een nieuwe gun vroeg (zo leek het) sprong die op groen.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:19 schreef Karstman het volgende:
[..]
Nou ja de dude die op de knopjes van de lampjes drukt dan...
Als dat zo is, kutsysteem.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:20 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Gaat volgens mij automatisch zodra de wheelguns losgaan. En aangezien die linksachter een nieuwe gun vroeg (zo leek het) sprong die op groen.
Is het ook, daardoor kwam Vergne ook in gevaar met PdR. En het is niet de eerste keer dat zoiets gebeurt.quote:
Zo zijn die Duitsers hequote:Op zondag 7 juli 2013 14:21 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Kunnen ze na de race mooi de uitslag manipuleren.....
Ik hoef die cameraman niet te zien, alleen de pitstop zelfquote:Op zondag 7 juli 2013 14:22 schreef JohnB52 het volgende:
Geen herhaling lijkt me, je weet nog niet wat er aan de hand is.
Ramptoeristen
Ze lieten live een shot van boven zien. Daar zag je redelijk goed wat er mis ging. Dat zou wel een mooie HH zijn, en daar staat die camera man niet op.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:23 schreef exile79 het volgende:
Misschien gaat het niet zo best met die man die die band tegen z'n kanus kreeg en wordt het daarom nog niet herhaald.
Ja je zag ze achter stunten omdat het wiel niet lekker zat. en rechtsvoor wezen ze ook van 'niet laten gaan'quote:Op zondag 7 juli 2013 14:24 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ze lieten live een shot van boven zien. Daar zag je redelijk goed wat er mis ging. Dat zou wel een mooie HH zijn, en daar staat die camera man niet op.
4chan doet niet aan hotlinken jonguhquote:Op zondag 7 juli 2013 14:28 schreef LeaderRoel het volgende:
GROSJEAN 2DE
IT'S HAPPENING
[ afbeelding ]
Amateursquote:Op zondag 7 juli 2013 14:28 schreef Xebber het volgende:
Daar was de HH.Maar de botsing van band + cameraman laten ze dus niet zien.
Ik zie hem anders wel.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:28 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
4chan doet niet aan hotlinken jonguh
*ookquote:
''Gurkequote:
Ja. Daarom heb ik er een stream naast.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:30 schreef exile79 het volgende:
Op RTL was reclame, is er al een herhaling geweest van die mooie pitstop van RB?
vertical videosquote:
Dat kan ik niet op de plek waar ik nu ben. Te traag internet.quote:
Wees blij dat het een filmpje is, wordt straks vast weer door de bende van ecclestone offline gehaaldquote:
Dat heb je op Sport1 niet. Maja wel Van Dam.quote:
beter?quote:
http://www.viponlinesport(...)e-stream-online.htmlquote:Op zondag 7 juli 2013 14:33 schreef darkshadow16 het volgende:
[..]
heb jij een stream die goed werkt?
Veel betr jaquote:
Hamilton is in ieder geval niet blij met dit setje.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:35 schreef zoem het volgende:
Alonso zelfs sneller dan Hamilton nu.
Mercedes weer bandenproblemen?
Wat ik zo 'mooi' vind aan dit filmpje, is dat leden van een ander team meteen te hulp schieten, dat zag je ook al in barcelona 2012 na die fik bij Williams.quote:
Nou mensen, als u links kijkt, ziet u rechts niks (aankomen)...quote:Op zondag 7 juli 2013 14:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Veel betr ja
De cameraman kijkt de andere kant op
Die cameraman is toch niet van een team?quote:Op zondag 7 juli 2013 14:36 schreef Xebber het volgende:
[..]
Wat ik zo 'mooi' vind aan dit filmpje, is dat leden van een ander team meteen te hulp schieten, dat zag je ook al in barcelona 2012 na die fik bij Williams.
Nee, maar er schieten wel mensen van verschillende teams te hulp. Terwijl 't de schuld is van RB.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:37 schreef exile79 het volgende:
[..]
Die cameraman is toch niet van een team?
Ja, je blijft er toch ook niet bij staan omdat het de schuld is van een ander team? Als iemand neervalt dan help je gewoon. Zo hoort dat.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:37 schreef Xebber het volgende:
[..]
Nee, maar er schieten wel mensen van verschillende teams te hulp. Terwijl 't de schuld is van RB.
Vreemd dat zoiets een opvallend gegeven is. Lijkt me vrij vanzelfsprekend.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:36 schreef Xebber het volgende:
[..]
Wat ik zo 'mooi' vind aan dit filmpje, is dat leden van een ander team meteen te hulp schieten, dat zag je ook al in barcelona 2012 na die fik bij Williams.
Eens. Je ziet dit alleen niet bij alle sporten, dat is wat ik bedoel.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:38 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ja, je blijft er toch ook niet bij staan omdat het de schuld is van een ander team? Als iemand neervalt dan help je gewoon. Zo hoort dat.
*Sad trombonequote:Op zondag 7 juli 2013 14:39 schreef caspervc het volgende:
Guido gestopt en achter de 2 Marussias nu die ook al gestopt zijn...
Niet meer.quote:
En ik maar klagen dat het hier warm is met 27 graden buitenquote:
De eerste nog maar.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:43 schreef caspervc het volgende:
Begint wel indycar te worden met al die SC's
'n 8 op de Coronel-schaalquote:Op zondag 7 juli 2013 14:44 schreef Karstman het volgende:
Was wel een mooie klassieke geplofte motor, zo zie ik ze het liefst.
Ik ben wel benieuwd naar wanneer de laatste plof was eigenlijk.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:44 schreef Karstman het volgende:
quote:Op zondag 7 juli 2013 14:44 schreef Karstman het volgende:
Wel lekker BBQ weerquote:Op zondag 7 juli 2013 14:44 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
En ik maar klagen dat het hier warm is met 27 graden buiten![]()
![]()
Hopelijk volgend jaar meer.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:44 schreef Karstman het volgende:
En als het dat niet is, dan zijn het wel knallende turbo'squote:
twitter:Lotus_F1Team twitterde op zondag 07-07-2013 om 14:45:46Word from the pitwall: Well, that was exciting #EinsZweiDrive reageer retweet
Ploffende turbo'squote:
Voor op Webber, wat een baasquote:
Ja dat vroeg ik me ook af; niets van gezien.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:47 schreef Sinister-D- het volgende:
Vergne retired?
Wat is gebeurt met hem dan?
Say what?quote:Op zondag 7 juli 2013 14:46 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Mogelijk podium voor Button gelijk weg.
Belachelijk man! Lapt 't hele veld op een hoop!quote:
Tijd voor 'n pint dusquote:
Proost!quote:
Kan je onder SC een penalty krijgen als je de FL aanscherpt?quote:
Vroeg ik me dus ook af...quote:Op zondag 7 juli 2013 14:53 schreef Xebber het volgende:
[..]
Kan je onder SC een penalty krijgen als je de FL aanscherpt?
Je moet ook niet in een F1 auto liggen...quote:Op zondag 7 juli 2013 14:56 schreef Sinister-D- het volgende:
GvdG werd dus ingehaaldDie lag weer te slapen......
Heb je die ooit recht op zien zitten danquote:Op zondag 7 juli 2013 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je moet ook niet in een F1 auto liggen...
Dit is toch echt liggen bij mij hoorquote:Op zondag 7 juli 2013 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je moet ook niet in een F1 auto liggen...
Alleen door Webber toch?quote:Op zondag 7 juli 2013 14:56 schreef Sinister-D- het volgende:
GvdG werd dus ingehaaldDie lag weer te slapen......
Lang leve internetquote:
Liggen is languit. Dit is zitten, of hangen.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:57 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dit is toch echt liggen bij mij hoor
[ afbeelding ]
Zag het in de HH ja, dacht eerst dat 't Chilton was.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |