Ik ook. Een compleet FI-team zelfs.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:13 schreef exile79 het volgende:
[..]
Nee, geen DT!
ik heb hem in m'n manager
Het team: "Dat is ook de eerste keer dit seizoen!"quote:
Misschien hebben ze rechtsachter erop gemonteerd, je weet maar nooit met die truukjes wat ze uithalen met de Pirelli'squote:Op zondag 7 juli 2013 14:14 schreef Gramulanion het volgende:
Linksvoor helemaal naar de tering bij iedereen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
Paar jaar geleden werd er ook nog getanktquote:Op zondag 7 juli 2013 14:15 schreef Xebber het volgende:
Pit van 2.6 alweer. Paar jaar geleden waren dat er nog makkelijk 5 seconden.
Weet ik, maar vind 't zo belachelijk snel. Nou ja, belachelijk, de F1 hoort het snelst van al te zijn.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:16 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Paar jaar geleden werd er ook nog getankt
Daar heeft Albers misschien nog wel een anekdote over.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:16 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Paar jaar geleden werd er ook nog getankt
Kan Webber weinig aan doen.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:17 schreef Xebber het volgende:
Ik zeg: Zwarte vlag voor WEB. Die had dood kunnen zijn!
F1 is een teamsport.quote:
Die heeft vorige week al pech gehad. Stel je niet aan.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom gebeurde dat niet met Vettel, verdomme.
is geen lollypop meer, hebben die lampen.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:18 schreef Karstman het volgende:
Bij het achterwiel riepen ze wachten en lollypop man liet 'm gaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |