*ookquote:
''Gurkequote:
Ja. Daarom heb ik er een stream naast.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:30 schreef exile79 het volgende:
Op RTL was reclame, is er al een herhaling geweest van die mooie pitstop van RB?
vertical videosquote:
Dat kan ik niet op de plek waar ik nu ben. Te traag internet.quote:
Wees blij dat het een filmpje is, wordt straks vast weer door de bende van ecclestone offline gehaaldquote:
Dat heb je op Sport1 niet. Maja wel Van Dam.quote:
beter?quote:
http://www.viponlinesport(...)e-stream-online.htmlquote:Op zondag 7 juli 2013 14:33 schreef darkshadow16 het volgende:
[..]
heb jij een stream die goed werkt?
Veel betr jaquote:
Hamilton is in ieder geval niet blij met dit setje.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:35 schreef zoem het volgende:
Alonso zelfs sneller dan Hamilton nu.
Mercedes weer bandenproblemen?
Wat ik zo 'mooi' vind aan dit filmpje, is dat leden van een ander team meteen te hulp schieten, dat zag je ook al in barcelona 2012 na die fik bij Williams.quote:
Nou mensen, als u links kijkt, ziet u rechts niks (aankomen)...quote:Op zondag 7 juli 2013 14:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Veel betr ja
De cameraman kijkt de andere kant op
Die cameraman is toch niet van een team?quote:Op zondag 7 juli 2013 14:36 schreef Xebber het volgende:
[..]
Wat ik zo 'mooi' vind aan dit filmpje, is dat leden van een ander team meteen te hulp schieten, dat zag je ook al in barcelona 2012 na die fik bij Williams.
Nee, maar er schieten wel mensen van verschillende teams te hulp. Terwijl 't de schuld is van RB.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:37 schreef exile79 het volgende:
[..]
Die cameraman is toch niet van een team?
Ja, je blijft er toch ook niet bij staan omdat het de schuld is van een ander team? Als iemand neervalt dan help je gewoon. Zo hoort dat.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:37 schreef Xebber het volgende:
[..]
Nee, maar er schieten wel mensen van verschillende teams te hulp. Terwijl 't de schuld is van RB.
Vreemd dat zoiets een opvallend gegeven is. Lijkt me vrij vanzelfsprekend.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:36 schreef Xebber het volgende:
[..]
Wat ik zo 'mooi' vind aan dit filmpje, is dat leden van een ander team meteen te hulp schieten, dat zag je ook al in barcelona 2012 na die fik bij Williams.
Eens. Je ziet dit alleen niet bij alle sporten, dat is wat ik bedoel.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:38 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ja, je blijft er toch ook niet bij staan omdat het de schuld is van een ander team? Als iemand neervalt dan help je gewoon. Zo hoort dat.
*Sad trombonequote:Op zondag 7 juli 2013 14:39 schreef caspervc het volgende:
Guido gestopt en achter de 2 Marussias nu die ook al gestopt zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |