Zo zijn die Duitsers hequote:Op zondag 7 juli 2013 14:21 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Kunnen ze na de race mooi de uitslag manipuleren.....
Ik hoef die cameraman niet te zien, alleen de pitstop zelfquote:Op zondag 7 juli 2013 14:22 schreef JohnB52 het volgende:
Geen herhaling lijkt me, je weet nog niet wat er aan de hand is.
Ramptoeristen
Ze lieten live een shot van boven zien. Daar zag je redelijk goed wat er mis ging. Dat zou wel een mooie HH zijn, en daar staat die camera man niet op.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:23 schreef exile79 het volgende:
Misschien gaat het niet zo best met die man die die band tegen z'n kanus kreeg en wordt het daarom nog niet herhaald.
Ja je zag ze achter stunten omdat het wiel niet lekker zat. en rechtsvoor wezen ze ook van 'niet laten gaan'quote:Op zondag 7 juli 2013 14:24 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ze lieten live een shot van boven zien. Daar zag je redelijk goed wat er mis ging. Dat zou wel een mooie HH zijn, en daar staat die camera man niet op.
4chan doet niet aan hotlinken jonguhquote:Op zondag 7 juli 2013 14:28 schreef LeaderRoel het volgende:
GROSJEAN 2DE
IT'S HAPPENING
[ afbeelding ]
Amateursquote:Op zondag 7 juli 2013 14:28 schreef Xebber het volgende:
Daar was de HH.Maar de botsing van band + cameraman laten ze dus niet zien.
Ik zie hem anders wel.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:28 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
4chan doet niet aan hotlinken jonguh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |