Ja ik ookquote:Op zondag 7 juli 2013 13:48 schreef Yi-Long het volgende:
Nou, ik wil er wel eentje, eerlijk gezegd....
Ah cool thnxquote:Op zondag 7 juli 2013 12:05 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Je kan wel gewoon een USA kaart kopen via internet
[..]
Ik kan 1tje niet afweren als ik naar beneden valt,in Syn Tower(The Belgian Problem missie)quote:Op zondag 7 juli 2013 12:05 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Brutes zijn toch die overdreven grote anabolen mannetjes?
Gewoon met een tank ofzo op afgaan
foute topicquote:Op maandag 8 juli 2013 09:33 schreef Godtje het volgende:
En dat heeft wat precies met de PS3 te maken?
Nog niet bevestigd dan? Of is de game nu al aangekondigd?quote:Op maandag 8 juli 2013 14:06 schreef Vlaggenroof het volgende:
Kh hd 2.5 is bevestigd!waarschijnlijk voor ps3. Word aangekondigd deze tgs.
Wanneer ga je me nou eens The Last of Us kado doen?quote:Op maandag 8 juli 2013 09:33 schreef Godtje het volgende:
En dat heeft wat precies met de PS3 te maken?
Ik citeer:quote:Op maandag 8 juli 2013 15:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nog niet bevestigd dan? Of is de game nu al aangekondigd?
Nadat ik hem heb gekocht en uitgespeeld hebquote:Op maandag 8 juli 2013 15:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wanneer ga je me nou eens The Last of Us kado doen?
Wat is tamperen?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:32 schreef Shygirl18 het volgende:
Jammer dat mijn EA account gebanned is wegens tamperen
Screenshots: GAM / Final Fantasy [LXXII] Next Gen Fantasyquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:03 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt geweldig beter eruit zien. Maar dan kan aan mij liggen. Heb er zin in!
Hoe doe je dat?quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:42 schreef bobbernaut het volgende:
oeh hebben jullie ook gratis PS+ gekregen?
Ik kreeg zo'n mailtje, ben je geabonneerd op die nieuwsbrieven etc?quote:
Ja die krijg ik ook. Even de mail aanzwengelenquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:44 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ik kreeg zo'n mailtje, ben je geabonneerd op die nieuwsbrieven etc?
Ik wou het net gaan kopen, totdat ik dit zagquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:51 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
die werkt niet als je al ps+ bent of geweest
Ik had 2 maanden geleden zo'n mail... Voer dolgelukkig de code niet. Kreeg melding dat code niet bestond. Dus ik nog een ker intikken, weer die melding. Kijk de mail; staat er heel klein '' werkt alleen voor mensen die nooit ps+ zijn geweest.. ''quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:52 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ik wou het net gaan kopen, totdat ik dit zag
Ja zolang de account van je broer ook op dezelfde ps3 staat. En nog steeds plus heeft.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:03 schreef bobbernaut het volgende:
Wacht, als mijn broer PS+ heeft gekocht, dan heeft ie dus SR3 op de harde schijf gezet enzo.
Maar kan ik het dan op mijn eigen account spelen zonder PS+?
Ai bedankt!quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja zolang de account van je broer ook op dezelfde ps3 staat. En nog steeds plus heeft.
Waarom komt ie nou vlak voor GTAV uit?quote:
Ik zou voor deze gaan hoor.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:13 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
Waarom komt ie nou vlak voor GTAV uit?
Ik heb 'm al bij WOWHD gereserveerd voor 25 euro ongeveer. Dan duurt het nog 2 weken voor het binnen is. In de tussentijd speel ik GTAV.quote:
Hm Hm goede keuze denk ik. :p ik heb hem met launch hopelijk.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:32 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
Ik heb 'm al bij WOWHD gereserveerd voor 25 euro ongeveer. Dan duurt het nog 2 weken voor het binnen is. In de tussentijd speel ik GTAV.
Kut, ook voor die 30 dagen proefversie wordt er gevraagd naar creditcard gegevens.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:48 schreef StateOfMind het volgende:
Ik zie niks staan in die nieuwsbrief dat ik gratis PS+ heb
-edit: Toch wel, 30 dagen gratis proefabonnement. Bedoel je die?
Dit inderdaadquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:47 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Kut, ook voor die 30 dagen proefversie wordt er gevraagd naar creditcard gegevens.
En ik heb geen credit card.
Nope doet ie niet.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:12 schreef StateOfMind het volgende:
Maar als ik zo'n PS+ kaart haal bij Bart Smit, vraagt ie dan ook naar CC gegevens of dan niet?
is ie niet al een flinke tijd uit in NTSC ?quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:13 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
Waarom komt ie nou vlak voor GTAV uit?
Nee, die komt ook in September.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
is ie niet al een flinke tijd uit in NTSC ?
Nee dat is 10 september. Bronquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
is ie niet al een flinke tijd uit in NTSC ?
Fuck me..quote:Op zondag 14 juli 2013 01:27 schreef __Saviour__ het volgende:
MGS Legacy Collection alsnog aangekondigd voor Europa. Ik had de hoop eerder al opgegeven, maar dit is top.
denk veel t zelfde als bij de usa summersale. Ratchet and clank is wel tof, evenals die scott pillgrim psn gamequote:Op zondag 14 juli 2013 10:24 schreef LDS het volgende:
Ben wel benieuwd naar de Summer Sale van aanstaande woensdag. Hoewel ik vrees dat het flink tegen gaat vallen, zeker omdat ik nu ook al die titels in de Summer Sale van Steam voorbij zie komen
herkenbaarquote:Op zondag 14 juli 2013 17:27 schreef Yi-Long het volgende:
Ik hoop het. Aan de ene kant wil ik wel weer een paar mooie koopjes op de kop tikken.
Aan de andere kant heb ik nog een shitload aan backlog staan, inclusief PSN+ games.
(En dan blijf ik vrijwel alleen maar FIFA 13 career-mode spelen(!))
Inderdaad.. Het is jammer dat de gameplay 'in de weg' zit maar echt een geweldig verhaal. Degene die ik gespeeld heb dan..quote:Op zondag 14 juli 2013 22:06 schreef Jimbo het volgende:
tevens, heavy rainwat een prachtgame. Zelf niet gespeeld maar mn meis heeft hem net naast me zitten spelen. Ik zou me de tyfus ergeren aan alle QTE , maar om het zo te zien is het echt een mooi verhaal.
ja de verhalen kunnen nogal verschillen idd, ook wel een bazen optiequote:Op zondag 14 juli 2013 22:29 schreef Poit het volgende:
[..]
Inderdaad.. Het is jammer dat de gameplay 'in de weg' zit maar echt een geweldig verhaal. Degene die ik gespeeld heb dan..
benieuwd wat we van deze games in de EU krijgen, hoop stiekem toch wel op ratchet and clankquote:Batman: Arkham Asylum (PS3 | $19.99/$9.99/$5.00)
Call of Duty: Black Ops II (PS3 | $59.99/$41.99/$37.79)
Mortal Kombat (PS3 | $19.99/$9.99/$5.00)
Mortal Kombat (Vita | $19.99/$9.99/$5.00)
Prince of Persia: Forgotten Sands (PS3 | $19.99/$7.99/$4.00)
Ratchet & Clank Collection (PS3 | $19.99/$14.99/$7.50)
Scott Pilgrim vs. The World: The Game (PSN | $9.99/$3.99/$2.00)
Shadow of the Colossus (PS3 | $19.99/$9.99/$5.00)
The Amazing Spider-Man (PS3 | $49.99/$29.99/$20.99)
The Lord of the Rings: Aragorn’s Quest (PSP | $9.99/$4.99/$2.50)
Fast & Furious: Showdown (PS3 | $39.99/$31/99/$23/99)
Fight Night Champion (PS3 | $29.99/$11.99/$6.00)
Hitman Trilogy HD (PS3 | $39.99/$19.99/$15.99)
Just Cause 2 (PS3 | $19.99/$9.99/$5.00)
LEGO Batman 2: DC Super Heroes (PS3 | $29.99/$14.99/$7.50)
LEGO Batman 2: DC Super Heroes (Vita | $19.99/$9.99/$5.00)
LEGO Pirates of the Caribbean (PS3 | $19.99/$9.99/$5.00)
Lord of the Rings: War in the North (PS3 | $19.99/$9.99/$5.00)
Men in Black: Alien Crisis (PS3 | $39.99/$29.99/$20.99)
Prince of Persia Classics Trilogy (PS3 | $39.99/$15.99/$8.00)
Silent Hill: Book of Memories (Vita | $29.99/$14.99/$7.50)
Star Trek (PS3 | $54.99/$43.99/$32.99)
Star Wars: The Force Unleashed II (PS3 | $19.99/$9.99/$5.00)
The Adventures of TinTin: The Game (PS3 | $39.99/$19.99/$10.00)
The Simpsons Arcade Game (PSN | $9.99/$6.99/$4.89)
Tron Evolution (PSP | $19.99/$7.99/$4.00)
X-Men (PSN | $9.99/$6.99/$4.89)
originele prijs - kortings prijs - PS+ memebers kortingsprijsquote:Op maandag 15 juli 2013 15:15 schreef Basp1 het volgende:
Waarom zijn er 3 verschillende prijzen achter elkaar?
Dank je.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
originele prijs - kortings prijs - PS+ memebers kortingsprijs
als je lang ps+ hebt misschien wel ja.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:23 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dank je.
Een groot gedeelte van die lijst heeft toch al een keer bij de gratis ps+ aanbiedingen gezeten dus de meeste ps+ leden zullen die dan toch wel al hebben.
Nog 2 maanden voor Kh!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:53 schreef Jimbo het volgende:
Bijna sale-tijd
is er dan nog echt niks over bekend eigenlijk? Die van de USA sale waren al 3 dagen ervoor gemeld
1.5 is toch een versie met 2 wat onbekendere spellen?quote:
Nee,quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
1.5 is toch een versie met 2 wat onbekendere spellen?
of is het een hd versie van 1 en 2?
Ik had KH erin gezet omdat .. tsja geen ideequote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:05 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Nee,
Kingdom hearts 1 ( wat betreft de Final mix, tegenwoordig gezien als DLC. Echter hebben ze de meeste toeveogingen van de FM al toegevoegd in toendertijd westerse release van het orginele KH, daarna een '' Final mix'' uitgebracht om de jappen tevreden te houden. Een extra eindbaas die nooit hier is gekomen, nieuwe cutscenes, shit, de final mix versie van KH2 is veel groter en veel uitgebreider dan deze final mix.)
- Kingdom hearts Re: com HD. Wat betreft de Hd versie van de Remake ( vandaar de RE:) van Chain of memories, Het orgineel die uit kwam voor de GBA, de remake voor de ps2 welke alleen verscheen in amerika en japan. Dus hier ook nieuw.
- En filmpjes van 358/2 days. 3 uur aan beeld materiaal. Hetzelfde verhaal als in days, alleen dan mooier/beter in beeld gebracht. het orginele days kwam voor de DS uit.
En... alle KH spellen zijn deel van één groot verhaal. Dus als je eraan wou beginnen is dit nu je ideale kans.
Ik dacht dat jij geintresseerd was in KH, omdat de vorige TT jouw naam was vermeld..
Waarschijnlijk komt er een KH2.5 HD remake. Plus birth by sleep en + re:coded. Daar is wel naar gehint vanuit de ontwikkelaar. Ook omdat ze jaarlijks een Kh wilde uitbrengen ( tot nu toe is dat een paar jaar gelukt..) en brengen ze volgend jaar Kh HD 2.5 uit en daarna kh3? ook omdat alle spellen deel uitmaken van een verhaal en alles is uitgesmeerd over verschillende consoles/handhelds. :pquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik had KH erin gezet omdat .. tsja geen idee
Ik wil KH wel graag beginnen maar toen ik naar die HD versie keek zag ik slechts een GBA game die me niet echt leuk leek
Denk dat ik hem misschien wel nog even haal, maar voor de duidelijkheid; KH2 staat helemaal los van deze 1.5 versie, dus als ik ze wil spelen kan ik het beste :
1.5 (en dan laat ik die gba even schieten) en dan gewoon deel2 zelf starten, en dan KH3 kopen voor de ps4.
Hoe moet ik de game eigenlijk zien, is het gewoon disney meets devil may cry of is het echt een kinder game met hack and slash elementen ? (of is het zn saaie game als bijv. Final fantasy (oeh hier schop ik een hoop mensen tegen de schenen mee![]()
)
ik bedoelde dat ik die game niet zou spelen maar dat ik alleen de hoofd titels ga pakken. Deel 1 2 en dan upcoming 3.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:13 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komt er een KH2.5 HD remake. Plus birth by sleep en + re:coded. Daar is wel naar gehint vanuit de ontwikkelaar. Ook omdat ze jaarlijks een Kh wilde uitbrengen ( tot nu toe is dat een paar jaar gelukt..) en brengen ze volgend jaar Kh HD 2.5 uit en daarna kh3? ook omdat alle spellen deel uitmaken van een verhaal en alles is uitgesmeerd over verschillende consoles/handhelds. :p
Je moet gameplay van KH1 kijken. Ik vind imo (als groot kh fan) ook de game play van Re:com tegenvallen, maar het is wel leuk voor een keertje. Ik snap nietwat je bedoeld met '' laten schieten van de gba versie ''.
Nomura, de hoofd ontwikkelaar van het spel, heeft gezegd op IGN dat de KH3 aankondiging misschien iets te vroeg was en dat Final fantasy XV eerder uitkomt dan kh3.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik bedoelde dat ik die game niet zou spelen maar dat ik alleen de hoofd titels ga pakken. Deel 1 2 en dan upcoming 3.
Stiekem denk ik dat 3 uit zal komen voor 2.5Zo naaien ze je wel vaak erbij
![]()
Hmm lastig dan.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:16 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Nomura, de hoofd ontwikkelaar van het spel, heeft gezegd op IGN dat de KH3 aankondiging misschien iets te vroeg was en dat Final fantasy XV eerder uitkomt dan kh3.
Maar dan snap je niks van het verhaal he gozer. ja je mag het zelf weten. want waar CoM eindigt is waar kh2 begint, soort man.
Ik heb dat gedaan.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hmm lastig dan.
Jammer eigenlijk dat ze het zo doen, dan moet je alle consoles eigenlijk kopen om alle games te kunnen spelen(m.u.v zn HD versie als nu.)
Ik kijk wel ff als die HD versie uit is, ben er altijd wel heel benieuwd naar geweest maar nooit gekocht..waarom weet ik eigenlijk niet.
Sowieso de laatste tijd veel games erdoorheen gehaald. Lijkt wel of sinds de PS4 aanmelding ik al mn games uit wil hebben;d
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:20 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik heb dat gedaan.Psp gekocht voor BbS, 3Ds voor KH ( ook voor mario kart hoor) En toen ik ps3 kocht dag erna was kh hd aangekondigd.
Voor de andere ook niet hoor. Al doe ik er welwat minder mee. Ik heb al wel bijna even veel ps3 spellen als ps3 spellen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]![]()
Maar, van de ps3 heb je geen spijt lijkt me zo
dat zijn er niet veelquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:23 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Voor de andere ook niet hoor. Al doe ik er welwat minder mee. Ik heb al wel bijna even veel ps3 spellen als ps3 spellen.
dat terwijl ik mijn ps3 dan in oktober een jaar heb, mijn ps2 al 8 jaar.
maar de enige spellen die ik op ps2 speelde waren kh1 en 2, en final fantasy X, X-2 in mindere mate. En die komen straks in HD uit. Ik had niks anders nodig. ik was gelukkig met dit.
Ik heb 33 ps2 spellen, 23 ps3 spellen. En nee, Geen Killzone, Geen fifa, geen CoD. Geen GTA ( ja IV dan, maar heb na 15 minuten gestopt.)quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat zijn er niet veel
geen fifa of iets ? killzone ? GTA ?
damnquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:33 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik heb 33 ps2 spellen, 23 ps3 spellen. En nee, Geen Killzone, Geen fifa, geen CoD. Geen GTA ( ja IV dan, maar heb na 15 minuten gestopt.)
Ik heb Uncharted 1 2 en 3 laatst gekocht, gelijktijdig. Bedoeling was om eerst 1 uit te spelen, en zo verder tot 3. 1 heb ik na 20 minuten uitgezet, 2 precies hetzelfde, deel 3 vond ik wel nog gaan en heb ik uitgespeeld. Maar zou die niet denk ik opnieuw oppakken.quote:
de laatste TR was geweldig ! Zelden zn toffe game gespeeld, waarom geen idee...maar erg naar mn zin gehad die 8 uurtjes.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:41 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik heb Uncharted 1 2 en 3 laatst gekocht, gelijktijdig. Bedoeling was om eerst 1 uit te spelen, en zo verder tot 3. 1 heb ik na 20 minuten uitgezet, 2 precies hetzelfde, deel 3 vond ik wel nog gaan en heb ik uitgespeeld. Maar zou die niet denk ik opnieuw oppakken.
Ik heb ook de nieuwste tomb raider. Die heb ik uitgespeeld op 100 %. Maar eigenlijk vind ik die ook niet leuk, maar ik ben wel een verzamelaar in spellen ( dit kan ook in uncharted, maar in mindere maten vind ik.) En natuurlijk Lara, wat mijn hormoontjes wel heeft gestreeld af en toe.
Het punt bij mij is, Ik háát schieten in games. Dat heb ik altijd gehad en dat zal altijd zijn. Ik heb alle Assassins creed spellen tot nu toe (uit)gespeeld, behalve deel 1 dan, de rest allemaal. dat vond ik erg fijn omdat schieten niet perse hoeft. geef mij maar een zwaard dan dat ik moet richten om iemand dood te maken.
Ik vind GoW wel heel leuk. Ik heb deel 3 van een vriend geleend, uitgespeeld, daarna ascention gekocht, met veel plezier gespeeld. Die ga ik nog een keer oppakken denk ik. Ook denk ik erover om de Hd collecties daarvan aan te schaffen. Misschien als ze zijn afgeprijsd.
Over CoD/FIFA. dat vind ik koeien. velen zullen dat met mij oneens zijn, maar ik vind het wel lachen om af en toe met vrienden te spelen. maar ieder jaar hetzelfde spel met 3 of 4 tweaks voor volle prijs. Nee sorry. dat gaat mij te ver. In naast dat. Voetbal en schieten trekt mij niet.
Ja. En vele, echt bekant iedereen, vind mij raar omdat ik een kingdom hearts spel speel of zo. want '' disney''. Maar ik ben ermee opgegroeid. Of ja.. Ik weet nog precies hoe ik dat spel heb gekocht. Nou dan is het toch wel erg. En vooral Days heeft een best wel realistisch verhaal. Vind ik, staat dicht bij mij.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
de laatste TR was geweldig ! Zelden zn toffe game gespeeld, waarom geen idee...maar erg naar mn zin gehad die 8 uurtjes.
GOW is ook vet idd, deel 3 is alleen wel de beste imho. (tip de HD collecties staan in V&A hier![]()
Ik snap je schietpunt wel, denk ook dat het meer is dat tegenwoordig alle games zn beetje op elkaar lijken.
Is het geen open wereld (gta style, infamous (aanrader) saints row dan wel zn static spel als uncharted, tombraider , batman , max payne , yakuza , wet , mass effect ect ect ect)
Jammer eigenlijk
Zomer vakantie hequote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:54 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ja. En vele, echt bekant iedereen, vind mij raar omdat ik een kingdom hearts spel speel of zo. want '' disney''. Maar ik ben ermee opgegroeid. Of ja.. Ik weet nog precies hoe ik dat spel heb gekocht. Nou dan is het toch wel erg. En vooral Days heeft een best wel realistisch verhaal. Vind ik, staat dicht bij mij.
Ik vind bijvoorbeeld skyrim echt tof, maar Fallout weer tergend. het ligt ook aan de sfeer. Mij trekt fantasy sferen meer dan beetje meer realistisch. ik heb hier ook Reckoning liggen. Wat ik erg geweldig vond, maar nooit ben mee verder gegaan.. :l Misschien binnenkort is oppakken.
Misschien als ik een ps4 ga halen. Of nouja, de ps4 komt er sowieso want KH3. Ik ben niet zo van het online, man. Ik weet het, ik ben ouderwets.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zomer vakantie he(en zo niet, iig zomer) dus tijd zat om hem op te starten zou ik zeggen
Maar ik snap je wel hoor, veel grote titels vind ik ook geen kut aan, die the last of us boeit mij persoonlijk ook niets
skyrim was leuk idd, ga je de online variant nog spelen ?
niet online geef ik je groot gelijk in, maar met de ps4 lijk je er niet aan te kunnen ontkomen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:59 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Misschien als ik een ps4 ga halen. Of nouja, de ps4 komt er sowieso want KH3. Ik ben niet zo van het online, man. Ik weet het, ik ben ouderwets.Zelfde dat ik hoop dat ze nog heel lang door gaan met retail verkoop. Met doosjes ( dus geen codes oid). Staat mooi in de kast en scheelt schijf ruimte.
Ik ben ook geen Pc gamer. Te ingewikkeld en duur. Console is kopen, updaten, schijf erin en gaan.
Verandering is goed, maar makkelijk is het niet.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
niet online geef ik je groot gelijk in, maar met de ps4 lijk je er niet aan te kunnen ontkomen.
die snap ik niet...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:41 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik heb Uncharted 1 2 en 3 laatst gekocht, gelijktijdig. Bedoeling was om eerst 1 uit te spelen, en zo verder tot 3. 1 heb ik na 20 minuten uitgezet, 2 precies hetzelfde, deel 3 vond ik wel nog gaan en heb ik uitgespeeld. Maar zou die niet denk ik opnieuw oppakken.
Ik wil ergens inkomen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:15 schreef Slayage het volgende:
[..]
die snap ik niet...
dus een spel dat bloedstollend begint (deel 2) zet je na 20 minuten uit en een spel dat tergend langzaam begint (deel 3) speel je uit
Ik niet dacht ik. Niemand denk, hoorde bij het verhaal? Die draak ging later naar dat stadje met die Jarl, toch?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:19 schreef Jimbo het volgende:
is er ooit iemand geweest die die draak in het begin heeft doodgekregen ?
winterfell dacht ik jaquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:24 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik niet dacht ik. Niemand denk, hoorde bij het verhaal? Die draak ging later naar dat stadje met die Jarl, toch?
2 begint in die treinwagon toch, op een klif? Dat was idd wel spannendquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:15 schreef Slayage het volgende:
[..]
die snap ik niet...
dus een spel dat bloedstollend begint (deel 2) zet je na 20 minuten uit en een spel dat tergend langzaam begint (deel 3) speel je uit
Ik ben erg blij met NFS Most Wantedquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:05 schreef rickyszz het volgende:
Over een uurtje wordt de PS+ collectie van augustus bekend gemaakt!
Vond ik wel.quote:
Deze aanbiedingen, wanneer gaan die in? Zitten nog wel wat leuke dingen tussenquote:Op maandag 15 juli 2013 14:55 schreef Jimbo het volgende:
Batman: Arkham Asylum (PS3 | $19.99/$9.99/$5.00)
Call of Duty: Black Ops II (PS3 | $59.99/$41.99/$37.79)
Mortal Kombat (PS3 | $19.99/$9.99/$5.00)
Mortal Kombat (Vita | $19.99/$9.99/$5.00)
Prince of Persia: Forgotten Sands (PS3 | $19.99/$7.99/$4.00)
Ratchet & Clank Collection (PS3 | $19.99/$14.99/$7.50)
Scott Pilgrim vs. The World: The Game (PSN | $9.99/$3.99/$2.00)
Shadow of the Colossus (PS3 | $19.99/$9.99/$5.00)
The Amazing Spider-Man (PS3 | $49.99/$29.99/$20.99)
The Lord of the Rings: Aragorn’s Quest (PSP | $9.99/$4.99/$2.50)
Fast & Furious: Showdown (PS3 | $39.99/$31/99/$23/99)
Fight Night Champion (PS3 | $29.99/$11.99/$6.00)
Hitman Trilogy HD (PS3 | $39.99/$19.99/$15.99)
Just Cause 2 (PS3 | $19.99/$9.99/$5.00)
LEGO Batman 2: DC Super Heroes (PS3 | $29.99/$14.99/$7.50)
LEGO Batman 2: DC Super Heroes (Vita | $19.99/$9.99/$5.00)
LEGO Pirates of the Caribbean (PS3 | $19.99/$9.99/$5.00)
Lord of the Rings: War in the North (PS3 | $19.99/$9.99/$5.00)
Men in Black: Alien Crisis (PS3 | $39.99/$29.99/$20.99)
Prince of Persia Classics Trilogy (PS3 | $39.99/$15.99/$8.00)
Silent Hill: Book of Memories (Vita | $29.99/$14.99/$7.50)
Star Trek (PS3 | $54.99/$43.99/$32.99)
Star Wars: The Force Unleashed II (PS3 | $19.99/$9.99/$5.00)
The Adventures of TinTin: The Game (PS3 | $39.99/$19.99/$10.00)
The Simpsons Arcade Game (PSN | $9.99/$6.99/$4.89)
Tron Evolution (PSP | $19.99/$7.99/$4.00)
X-Men (PSN | $9.99/$6.99/$4.89)
Is inderdaad de laatste nieuwequote:Op woensdag 17 juli 2013 13:22 schreef Vlaggenroof het volgende:
Die NfS was de nieuwe toch? of een oudere?
quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:10 schreef Godtje het volgende:
Leaving PS Plus in July/August:
31st July: Battlefield 3
31st July: Catherine
31st July: Malicious
31st July: Ninja Gaiden Sigma Plus
31st July: Unit 13
Entering PS Plus in July/August:
31st July: Need for Speed: Most Wanted
31st July: Mafia 2
31st July: Spec Ops: The Line
31st July: Lego Lord of the Rings
31st July: When Vikings Attack!
deze waren in de USA in de uitverkoop, de EU titels zijn niet bekend nog.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:34 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Deze aanbiedingen, wanneer gaan die in? Zitten nog wel wat leuke dingen tussen
[..]
Is inderdaad de laatste nieuwe
Aan de onderkant zit zo'n zwart gaatje die even indrukken met iets dunsquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:57 schreef ArtistA het volgende:
Heeft iemand weleens het probleem gehad dat de controllers niet syncten? Heb 't even gegoogled en lees her en der dat je de controller ook kunt resetten met het uiteinde van een paperclip o.i.d.
Iemand ervaring mee? Momenteel kan ik alleen met een kabel spelen en dat is niet zo fijn, zeker niet als je met vrienden wil spelen.
Thanks! Straks gelijk even proberen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:11 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Aan de onderkant zit zo'n zwart gaatje die even indrukken met iets duns
En even goed opladen dan
Kut, ik hoopte ook op DMC. Vond de demo erg leuk destijds.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:10 schreef Godtje het volgende:
Leaving PS Plus in July/August:
31st July: Battlefield 3
31st July: Catherine
31st July: Malicious
31st July: Ninja Gaiden Sigma Plus
31st July: Unit 13
Entering PS Plus in July/August:
31st July: Need for Speed: Most Wanted
31st July: Mafia 2
31st July: Spec Ops: The Line
31st July: Lego Lord of the Rings
31st July: When Vikings Attack!
Weer een teleurstellend maandje dus.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:04 schreef Jimbo het volgende:
lego lotr is voor de vita las ik ook , niet de ps 3
Het heeft gewerkt. Zo stom dat ik al twee maanden met een van m'n controllers standaard met de kabel eraan speelde terwijl ik alleen maar dat knopje hoefde in te drukken.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:11 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Aan de onderkant zit zo'n zwart gaatje die even indrukken met iets duns
En even goed opladen dan
Mwah, vind nfs en mafia wel leuk, puur om even te proberen..dat wou ik al een tijdjequote:Op woensdag 17 juli 2013 17:12 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Weer een teleurstellend maandje dus.
NFS lijkt me ook wel tof, maar zoals gezegd, Mafia 2 vond ik echt zeer zeer matig.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mwah, vind nfs en mafia wel leuk, puur om even te proberen..dat wou ik al een tijdje
had die lego game wel tof gevonden, hoe kinderachtig het ook is... t blijft wel leuk, die nieuwe voor de ps 4 word ook baas
Moet ook zeggen dat behalve deze maand ik het nog niet heb vind tegenvallen; deze maand had ik alleen alle games al, maarja dat risico blijf je altijd houden en hoe meer games je koopt hoe meer kans dat je dubbele hebt
Het zou niet zo erg zijn geweest, als Mafia 2 niet zo'n matig spel was geweest. Ik had wel zin in een leuke beat 'm up.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:31 schreef Quantrix het volgende:
Misschien dat ze volgende maand DMC wel brengen, op de blog ect zijn er al flink wat mensen om aan het whinen, dus ze weten dat er vraag naar is.
k weet nog met kerst 2(3?) jaar geleden dat ik stoned bij een maat op de bank sliep en hij de hele nacht mafia 2 aan het spelen was.... van wat ik toen zag leek het me juist wel een bruut spel...maarja, misschien was ik onder invloed en leek het alleen maar goedquote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:34 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Het zou niet zo erg zijn geweest, als Mafia 2 niet zo'n matig spel was geweest. Ik had wel zin in een leuke beat 'm up.
Is dat de nieuwe tomb raider?quote:Like doors though, as one deal closes another one opens. As of this Friday, 19th July, for one week only you can pick up the critically acclaimed Tomb Raider for just £16.99/¤20.99, with PlayStation Plus members getting an additional 10% off.
Ik kijk altijd naar de releasedatum, maar dat is een mooie deal ja.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Best een stomme vraag aangezien het plaatje wat erbij staat op de PSN site
Was te verwachten.quote:
De vraag is of het mijn type game is of dat het te veel zoeken is.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:14 schreef ArtistA het volgende:
Ik kijk altijd naar de releasedatum, maar dat is een mooie deal ja.
Is gaaf hoor, vriend van me heeft 'm op de pc gespeeld. Je gaat echt op de bruutste manieren dood.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
De vraag is of het mijn type game is of dat het te veel zoeken is.
Ik haat zoeken en puzzelen dat is een beetje het probleem.
Ik hou van sandbox zoals AC, GTA, RDR, Just Cause 2, etc
En ik hou van CoD en soms een racegame.
hou ik van Tombraider....
Misschien dan toch maar kopenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:20 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Is gaaf hoor, vriend van me heeft 'm op de pc gespeeld. Je gaat echt op de bruutste manieren dood.
[ afbeelding ]
Gave actie ook verder.
Minder puzzelen??? Kan dat! Dan ga ik hem zeker halen want ben al dikke fan van Uncharted dacht alleen dat tomb Raider veel meer zoeken was.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:28 schreef ArtistA het volgende:
vetter is dan Uncharted. Minder puzzelen, meer actie en schieten.
Ik heb alleen de derde, maar ik vind de puzzels te gemakkelijk. Heb het even voor je nagevraagd bij een maat van me en de puzzels in TR zijn optioneel, dus je hoeft ze niet eens te doen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Minder puzzelen??? Kan dat! Dan ga ik hem zeker halen want ben al dikke fan van Uncharted dacht alleen dat tomb Raider veel meer zoeken was.
Moet wel zeggen dat ik de puzzle stukken bij uncharted te vaak op zoek.
Ik ben al de hele week buiten in het park, strand, etc etcquote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:32 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik heb alleen de derde, maar ik vind de puzzels te gemakkelijk. Heb het even voor je nagevraagd bij een maat van me en de puzzels in TR zijn optioneel, dus je hoeft ze niet eens te doen.
Geen probleem.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben al de hele week buiten in het park, strand, etc etc
Fuck it! Ik ga vanavond kansloos binnen gamen met Tomb raider![]()
Vet! thanks
Wetgevingen en zulks lijkt me.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:58 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat doen? Zonder retailers maken ze toch alleen maar meer winst.
De tombs zijn inderdaad optioneelquote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:32 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik heb alleen de derde, maar ik vind de puzzels te gemakkelijk. Heb het even voor je nagevraagd bij een maat van me en de puzzels in TR zijn optioneel, dus je hoeft ze niet eens te doen.
Met die hittegolf die voor de deur staat kun je sowieso beter binnen blijvenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:14 schreef Pheno het volgende:
TR ook maar eens gekocht bij de MM-actie. Nu nog eens slecht weer hebben zodat ik mezelf er toe kan zetten
Ik heb niet zo veel last van warmte. 30+quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:26 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Met die hittegolf die voor de deur staat kun je sowieso beter binnen blijven
Nah, je hebt gelijk. We hebben genoeg binnen gezeten dit jaar, nu het eindelijk goed weer is wordt het hoog tijd om een buitenzwembad op te zoeken rond middernacht en een goeie duik te maken.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb niet zo veel last van warmte. 30+
echt vreselijk wat de makers lara allemaal aan doenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:20 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Is gaaf hoor, vriend van me heeft 'm op de pc gespeeld. Je gaat echt op de bruutste manieren dood.
[ afbeelding ]
Gave actie ook verder.
Ze krijgt idd wat te verduren! Bijna torture pornquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:28 schreef Slayage het volgende:
[..]
echt vreselijk wat de makers lara allemaal aan doenmaar zekers een bruut spel
Waarom los je mijn probleem niet op?quote:Op maandag 22 juli 2013 11:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze krijgt idd wat te verduren! Bijna torture porn
Je mag mijn tomb raider wel lenen hoorquote:
Limted is overal 50 euro. dus eet niet over welke site je het hebt? 7 euro verzendkosten? Lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:07 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Voor de liefhebbers, Zavvi verkoopt de Limited Edition van de Kingdom Hearts 1.5 HD Remake voor ¤32 euro, zonder verzendkosten. Goedkoper kan ik hem nergens vinden, aangezien je in Nederland minstens 36 euro + ook nog eens 7 euro aan verzendkosten moet betalen.
Ja, als je alleen op sites als gamemania etc kijkt dan kost het ook wel 50 euro.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:06 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Limted is overal 50 euro. dus eet niet over welke site je het hebt? 7 euro verzendkosten? Lijkt me sterk.
Waardoor je 2 weken moet wachten omdat het import is. Nee dat gaan we niet doen.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:32 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ja, als je alleen op sites als gamemania etc kijkt dan kost het ook wel 50 euro.
En het is 6.75 verzendkosten (goh, ik rondde het af naar 7 euro, wat erg) omdat het niet als briefstuk kan worden verzonden, en dus als pakketje bezorgd moet worden.
[ afbeelding ]
Tja, keuzes maken he, als jij liever 18 euro meer uitgeeft omdat je niet 2 weken kan wachten dan moet je hem gewoon bij een Nederlands bedrijf bestellen.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:37 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Waardoor je 2 weken moet wachten omdat het import is. Nee dat gaan we niet doen.
Die staan gewoon op google/playstationquote:Op woensdag 24 juli 2013 10:32 schreef xminator het volgende:
Heeft iemand een lijstje met de summer sales voor de EU?
Die laatste zag ik net ook bij Zavvi staan voor die prijs ongeveer. Begon te twijfelenquote:Op maandag 22 juli 2013 19:47 schreef Dagger87 het volgende:
7 spellen in de aanbieding voor 22 euro per stuk. Alleen vandaag.
Bioshock Infinite
Dragon’s Dogma: Dark Arisen
Soul Calibur IV
Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City
Grand Theft Auto IV
Tekken 6: Essentials
Ni No Kuni: Wrath of the White Witch
Dat dus.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:40 schreef Leonos het volgende:
Waar staat dit normaal gesproken? Lijkt mij gewoon dat ie onder games moet komen...
Nee, heb hem echt gedownload en geïnstalleerd. Was gewoon 100%.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat dus.
Staat hij niet nog te downloaden in de wachtrij?
of per ongeluk afgebroken?
Mij trok het niet zo. Heb mezelf echt met moeite door deel 1 moeten worstelen. Ik vond de missies veel van hetzelfde, het schieten niet fijn werken en wel meer dingen die ik zo niet meer weet. De powers waren wel vet. Deel 2 heb ik een stuk gespeeld maar niet meer mee verder gegaan omdat ik weinig tijd had / games die meer prioriteit hadden voor mij. Hij begon wel op een hoger tempo dan deel 1 geloof ik. Jammer, terwijl het wel mijn genre is: platform, puzzles, freeroamen. Zoals darksiders, assassins creed, zelda, ratchet&clank ga zo maar door.quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:56 schreef Vlaggenroof het volgende:
Wat zijn infamous voor spellen? leuke aanbieding bij bol. 2 voor 30 euro. Zat al wel wat gameplay te kijken maar ja..
Ik vond het idee wel leuk. Beetje zoals bij Fable dat je de goede of slechte kant op kan gaan. Krachten waren idd mooi. Maar heb hem uiteindelijk ook niet uitgespeeld vanwege gebrek aan tijd en soms wat frsutratie met de missies.quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:56 schreef Vlaggenroof het volgende:
Wat zijn infamous voor spellen? leuke aanbieding bij bol. 2 voor 30 euro. Zat al wel wat gameplay te kijken maar ja..
Die heb ik 1, van de tijd dat PSN er uit lag en ik 2 gratis spellen mocht kiezen. Tering wat een vervelend baggerspel zeg. Zo kinderachtig. Quest for booty was dat, of is dat een (hele slechte) spin-off?quote:
Ratchet and Clankquote:Op woensdag 24 juli 2013 19:27 schreef Vlaggenroof het volgende:
Goed. Infamous 1 en 2, little big planet 1 en R&C ; a crack in time besteld. Komen morgen binnen als het goed is.
Hirna het eerstvolgende spel word KH 1.5 Daarna ffX en daarna watch dogs, wellicht AC.
Ja, het is een tussendeel. Niet een volwaardig vervolg dus. Ik gaf het alleen aan als voorbeeld. Maar van ratchet op de ps3 vond ik eigenlijk alleen het eerste deel (tools of destruction) goed te doen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die heb ik 1, van de tijd dat PSN er uit lag en ik 2 gratis spellen mocht kiezen. Tering wat een vervelend baggerspel zeg. Zo kinderachtig. Quest for booty was dat, of is dat een (hele slechte) spin-off?
O gelukkig. Want ik hoor verder wel goede verhalen over R&C, maar dacht echt "Ze zullen DIT toch niet bedoelen?!". Het lijkt echt een heel lelijk vlug-vug gemaakt prutspelletje namelijkquote:Op woensdag 24 juli 2013 20:50 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Ja, het is een tussendeel. Niet een volwaardig vervolg dus. .
lelijk? De eerste keer dat ik R&C speelde op de ps3 (tools of destruction dacht ik) had ik het idee dat ik een animatiefilm aan het besturen was!quote:Op donderdag 25 juli 2013 07:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O gelukkig. Want ik hoor verder wel goede verhalen over R&C, maar dacht echt "Ze zullen DIT toch niet bedoelen?!". Het lijkt echt een heel lelijk vlug-vug gemaakt prutspelletje namelijkMaar dat is dan waarschijnlijk omdta het dat ook is, een tussndeel.
Ik zeg al, ik ken alleen Quest for Booty en die is echt lelijk. Maar als dat slechts een vlug tussendoortje is dan snap ik dat, want zo ziet het er ook echt uit.quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:51 schreef Poit het volgende:
[..]
lelijk? De eerste keer dat ik R&C speelde op de ps3 (tools of destruction dacht ik) had ik het idee dat ik een animatiefilm aan het besturen was!
QfB kwam na ToD en maakt gebruik van dezelfde engine.quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zeg al, ik ken alleen Quest for Booty en die is echt lelijk. Maar als dat slechts een vlug tussendoortje is dan snap ik dat, want zo ziet het er ook echt uit.
infamous 1 en 2 zijn bruut, van little big planet heb ik ook genoten, alleen kon de frustratie level wat aan de hoge kant zijn, veel succes met "the bunker" alvastquote:Op woensdag 24 juli 2013 19:27 schreef Vlaggenroof het volgende:
Goed. Infamous 1 en 2, little big planet 1 en R&C ; a crack in time besteld. Komen morgen binnen als het goed is.
Ik wel.quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:39 schreef Poit het volgende:
[..]
QfB kwam na ToD en maakt gebruik van dezelfde engine.
Ik vind dit er echt niet lelijk uit zien hoor..
Vergeet ook niet dat het om games uit 2007 / 2008 gaat.
Hmm, smaken verschillen. Ik heb juist zitten genieten van de mooie plaatjes etc van ToDquote:Op donderdag 25 juli 2013 10:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wel.
Het hele spel voelt gewoon heel knullig aan, afgeraffeld.
Je mag het nog eens herhalenquote:Op donderdag 25 juli 2013 10:50 schreef Godtje het volgende:
Had ik al gezegd dat ik verliefd ben op tomb raider??
Tof spel! blij dat ik het heb gekocht.quote:
Ik was er ook helemaal weg van. En dan te bedenken dat veel mensen the Last of Us nog beter vinden. Dus daar ben ik erg benieuwd naar!quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tof spel! blij dat ik het heb gekocht.
Heb je daar met spelen nog last van dan?quote:Helaas zit er een fout in de digitale download.. dat was kut
Ik koop ze meestal niet op PSN. En het was na googlen bleek een veel voorkomende fout.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was er ook helemaal weg van. En dan te bedenken dat veel mensen the Last of Us nog beter vinden. Dus daar ben ik erg benieuwd naar!
[..]
Heb je daar met spelen nog last van dan?
Verslavend he?quote:
Ik heb little big planet 2, dus ik ken het haha. deel 1 had ik nog niet.quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:45 schreef Slayage het volgende:
[..]
infamous 1 en 2 zijn bruut, van little big planet heb ik ook genoten, alleen kon de frustratie level wat aan de hoge kant zijn, veel succes met "the bunker" alvast
Ja, goede toevoeging, al kon dat al gewoon via de PC.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:37 schreef Shygirl18 het volgende:
Je kan nu zelfs met ideal opwaarderen via je ps3
Game kreeg goeie scores destijds. Ik heb hem ook ooit gekocht maar ben nu met andere games bezig (FFVII via Steam). Ga hem wel spelen een keer. Een vriend van me was er nogal fan van en die heeft toen een stukje voorgespeeld. Zag er eigenlijk nog prima en sfeervol uit.quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:27 schreef robin007bond het volgende:
Twijfel of ik Resident Evil 4 in de aanbieding moet kopen. Hmm
Ni No Kuni heb ik voor de volle 64 euro betaald. Het is het waard. Als je pokémon leuk vind, dan vind je dit ook leuk.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die laatste zag ik net ook bij Zavvi staan voor die prijs ongeveer. Begon te twijfelen
Vond de demo niet zo boeiend, maar bij een demo krijg je t verhaal ook niete cht mee natuurlijk.
ik heb infamous 2 uitgespeeld, vond het een heel leuk spel alleen vanaf de helft tot iets voor het eind werd het een beetje eentonigquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:56 schreef Vlaggenroof het volgende:
Dan gaat het hem dus worden. Heb hem namelijk nooit gespeeld en wil deze topper wel meemaken.quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:39 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Game kreeg goeie scores destijds. Ik heb hem ook ooit gekocht maar ben nu met andere games bezig (FFVII via Steam). Ga hem wel spelen een keer. Een vriend van me was er nogal fan van en die heeft toen een stukje voorgespeeld. Zag er eigenlijk nog prima en sfeervol uit.
het zijn beide classics die het geld dubbel en dwars waard zijn, daarnaast heb je uuuuren game plezier voor de boeg, ik meen dat ik rond de 60 uur bezig ben geweest met okamiquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:28 schreef robin007bond het volgende:
Edit: Net dus RE4 gekocht. Overigens ook nog Okami HD gekocht. Gaat lekker met de centen deze weken.
True, en vroeg of laat zou ik ze toch wel kopen. Dan beter nu omdat ze in de aanbieding zijn.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:47 schreef Slayage het volgende:
[..]
het zijn beide classics die het geld dubbel en dwars waard zijn, daarnaast heb je uuuuren game plezier voor de boeg, ik meen dat ik rond de 60 uur bezig ben geweest met okami
Sephiroth gevloerd? Respect. Dat is is mij dus nog nooit gelukt maar ik ga weer proberen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dan gaat het hem dus worden. Heb hem namelijk nooit gespeeld en wil deze topper wel meemaken.
Overigens gisterennacht nog FFVII uitgespeeld.
Edit: Net dus RE4 gekocht. Overigens ook nog Okami HD gekocht. Gaat lekker met de centen deze weken.
Een paar tips:quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:10 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Sephiroth gevloerd? Respect. Dat is is mij dus nog nooit gelukt maar ik ga weer proberen.
Thanks! Ik ben nog niet zo ver hoor. Ik kon de eindbaas niet aan op de PSOne versie lang geleden.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een paar tips:
- Knights of round gebruiken op de laatste Sephiroth, maar niet op de vorige transformaties van hem. Dit geeft de laatste namelijk een HP-boost.
- Zorg dat je alle krachtige summoms gebruikt (Bahamut ZERO, Neo Bahamut).
- Enemy Skill magic bubbles of iets dergelijks werkte goed.
- Koop veel mega-elixers.
- Fire 3 werkt ook aardig.
- DeBarrier als hij dat stomme schild doet. Daarna pas Knights of Round doen en je bent misschien zelfs al klaar.
Doen, want je krijgt er achteraf spijt van als de aanbieding voorbij is en je het spel alsnog wil.quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:27 schreef robin007bond het volgende:
Twijfel of ik Resident Evil 4 in de aanbieding moet kopen. Hmm
Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:03 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Thanks! Ik ben nog niet zo ver hoor. Ik kon de eindbaas niet aan op de PSOne versie lang geleden.
Nu speel ik hem opnieuw via Steam maar ik zit nu vlak na dat moeras gedeelte, dat je je eerste Chocobo kon vangen. Erg leuk weer, maar deze game schreeuwt werkelijk om een HD remake. Zou zo gaaf zijn. Het verhaal is nog steeds geniaal, de sfeer ook.
joh,was al lang bekendquote:Op donderdag 25 juli 2013 13:37 schreef Shygirl18 het volgende:
Je kan nu zelfs met ideal opwaarderen via je ps3
Zitten wel meerdere bugs in. weet niet of het op de xbox en pc ook zo is. Maar vind het wel jammer. Moet soms nog wel eens overnieuw beginnen omdat ik ergens vast zit of niet verder kan.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:15 schreef Shygirl18 het volgende:
Waarom lagged TWD zo? Soms hoor je ze nog praten maar blijft het beeld stil staan.
En in episode 1 had je ook een bug dat je Carly niet kon redden![]()
quote:PS3 games:
Injustice: Gods Among Us
Was ¤59.99/£47.99/AU$88.95, now ¤39.99/£29.99/AU$49.95
Additional 10% discount for PS Plus members
The Walking Dead Survival Instinct (not available in Russia)
Was ¤59.99/£49.99/AU$89.95, now ¤29.99/£19.99/$39.95
Additional 15% discount for PS Plus members
Sniper Ghost Warrior 2 (not available in New Zealand)
Was ¤39.99/£31.99/AU$58.95, now ¤24.99/£19.99/AU$29.95
Additional 20% Discount for Plus Members
Trine 2
Was ¤11.25/£8.99/AU$16.95, now ¤5.49/£4.49/AU$8.05
Dirt 3
Was ¤19.99/£15.99/AU$24.95, now ¤9.99/£7.99/AU$12.95
3 on 3 NHL Arcade (not available in Bulgaria, Hungary, Qatar)
Was ¤7.99/£6.49/AU$11.75, now ¤3.49/£2.79/AU$5.15
Deathspank (not available in Bulgaria, Croatia, Hungary, India, Qatar, Slovenia, Turkey)
Was ¤12.99/£9.99/AU$18.45, now ¤4.99/£3.99/AU$7.35
Joe Danger
Was ¤12.99/£9.99/AU$18.45, now ¤4.99/£3.99/AU$7.35
WRC 3 FIA World Rally Championship (not available in Finland, Norway, South Africa, Turkey)
Was ¤49.99/£39.99/AU$64.95, now ¤19.99/£15.99/AU$24.95
Sonic the Hedgehog 4 Episode I
Was ¤7.99/£39.99/AU$6.49, now ¤3.99/£3.19/AU$5.85
Fat Princess
Was ¤9.99/£7.99/AU$14.45, now ¤4.99/£3.99/AU$7.35
God of War Collection
Was ¤29.99/£19.99/AU$39.95, now ¤19.99/£15.99/AU$24.95
LittleBigPlanet
Was ¤14.99/£10.99/AU$17.95, now ¤7.49/£5.99/AU$11.05
Lemmings
Was ¤4.99/£3.99/AU$7.35, now ¤2.49/£1.99/AU$3.65
Sony 3D Game Collection
Was ¤29.99/£23.99/AU$43.95, now ¤19.99/£15.99/AU$24.95
Sly Cooper Thieves in Time
Was ¤29.99/£19.99/AU$39.95, now ¤14.99/£10.99/$17.95
Malicious
Was ¤7.99/£6.49/AU$11.75, now ¤3.99/£3.19/AU$5.85
Super Stardust HD Complete
Was ¤9.99/£7.99/AU$14.45, now ¤4.99/£3.99/AU$7.35
Linger in Shadows (not available in Bulgaria, Hungary, Qatar)
Was ¤2.99/£2.39/AU$4.35, now ¤1.49/£1.19/AU$2.15
MotorStorm 3D Rift (not available in Bulgaria, Hungary, Qatar)
Was ¤12.99/£9.99/AU$18.45, now ¤6.49/£5.19/AU$9.55
Castle Crashers (not available in Australia, Bulgaria, Germany, Hungary, Israel, Kuwait, New Zealand, Qatar, Ukraine)
Was ¤13.99/£10.99, now ¤7.99/£6.49
Rocksmith Metal Rock (not available in Turkey)
Was ¤19.99/£15.99/AU$29.95, now ¤12.99/£9.99/AU$18.45
Rocksmith Alternative Rock (not available in Turkey)
Was ¤29.99/£23.99/AU$43.95, now ¤19.99/£15.99/AU$29.95
Rocksmith Rush (not available in Turkey)
Was ¤11.99/£9.69/AU$17.95, now ¤7.99/£6.49/AU$11.75
Rocksmith Queen (not available in Turkey)
Rocksmith Foo Fighters (not available in Turkey)
Rocksmith Fall out Boy
Rayman Origins
Was ¤19.99/£15.99/AU$24.95, now ¤9.99/£7.99/AU$12.95
Retro City Rampage (Cross-Buy)
Was ¤11.25/£8.99/AU$16.95, now ¤4.99/£3.99/AU$7.35
Planet Minigolf (not available in Bulgaria, Hungary, Israel, Kuwait, Qatar, Ukraine)
Was ¤7.99/£6.49/AU$11.75, now ¤3.99/£3.19/AU$5.85
Persona 1, Persona 2, Persona 3, maar geen Persona 4. Zo ga ik nooit meer games kopen voor PSVquote:Op woensdag 31 juli 2013 13:03 schreef Godtje het volgende:
http://blog.eu.playstatio(...)ore-summer-festival/
[..]
Persona 4 is wel in de aanbieding in de US Store. Hopelijk volgt EU snel.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Persona 1, Persona 2, Persona 3, maar geen Persona 4. Zo ga ik nooit meer games kopen voor PSV
Mijn backlog was toen niet zo groot. Nu heb ik een 'budget tenzij Mario of toffe LE'-regel.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Persona 4 is wel in de aanbieding in de US Store. Hopelijk volgt EU snel.
Overigens is dit wel een van de games die de full retail prijs waard is. Je hebt toch ook niet op de budgetversie van FFVII gewacht?
Persona 4 is een game die je je backlog doet vergeten. Neemt je leven over.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mijn backlog was toen niet zo groot. Nu heb ik een 'budget tenzij Mario of toffe LE'-regel.
Dat soort argumenten werkt averechtsquote:Op woensdag 31 juli 2013 13:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Persona 4 is een game die je je backlog doet vergeten. Neemt je leven over.
Maar 40 à 80 uurquote:Op woensdag 31 juli 2013 13:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat soort argumenten werkt averechts
hoe dan? in mn winkelwagentje staat nog 39,99 euro dan.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:37 schreef RickJamez het volgende:
Als je handmatig NBA 2K13 zoekt kan je die gratis downloaden als je PS plus heb
Heb je wel PS plus?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:19 schreef xminator het volgende:
[..]
hoe dan? in mn winkelwagentje staat nog 39,99 euro dan.
Thanks heb hem uiteindelijk wel binnenkunnen halen (lag aan de browser) voor niets.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:37 schreef RickJamez het volgende:
Als je handmatig NBA 2K13 zoekt kan je die gratis downloaden als je PS plus heb
Skyfighter ziet er best grappig uittwitter:PlayStationEU twitterde op donderdag 01-08-2013 om 14:36:09This weeks PlayStation Store indie deals announced details here: http://t.co/7xZqAEmEuf reageer retweet
SKyfighter is ook best leuk. Enige opmerking is dat het niet altijd even goed te zien is welk vliegtuigje je bent.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:59 schreef Godtje het volgende:
Skyfighter ziet er best grappig uittwitter:PlayStationEU twitterde op donderdag 01-08-2013 om 14:36:09This weeks PlayStation Store indie deals announced details here: http://t.co/7xZqAEmEuf reageer retweet
Nu wel, en bedankt!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:12 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Nog mensen die Tales of Xillia gaan kopen?
Ni no Kuni! Deze man heeft er verstand vanquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:14 schreef Cid het volgende:
[..]
Nu wel, en bedankt!
Net (weer) een PS3 aangeschaft voor No Ni Kuni, deze mag er ook wel bij
Het zal wel aan mij liggen maar ik had het op een gegeven moment wel gehadquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:54 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ni no Kuni! Deze man heeft er verstand van
Dat is ook de bedoelingquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 10:11 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen maar ik had het op een gegeven moment wel gehadM'n poppetje zelf deed amper damage en was in elk gevecht afhankelijk van die beesten
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:12 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Nog mensen die Tales of Xillia gaan kopen?
... Je snapt hopelijk wel dat het de bedoeling is dat je je familiars voor je laat vechten?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 10:11 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen maar ik had het op een gegeven moment wel gehadM'n poppetje zelf deed amper damage en was in elk gevecht afhankelijk van die beesten
Ik wil hem ook wel halen maar heb Tales of Vesparia nog niet uitgespeeldquote:
Je kan dat via een playstation website kopen met ideal. Ben mobiel dus ga het niet uittypen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:24 schreef deadprez het volgende:
Weet iemand hier toevallig hoe je je PSN tegoed kan opwaarderen met iDeal? Ik dacht dat ik gelezen had dat dat sinds kort mogelijk is, maar ik kan het nergens vinden.
Ja het is me net al via dm uitgelegd, ik zat verkeerd te kijken met mijn domme kop.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:43 schreef portie het volgende:
[..]
Je kan dat via een playstation website kopen met ideal. Ben mobiel dus ga het niet uittypen.
noobquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja het is me net al via dm uitgelegd, ik zat verkeerd te kijken met mijn domme kop.
ja laat mij ik was gewend om gewoon zo'n kaartje te kopen en de code in te voeren, mijn autisme kan dit allemaal niet handelen.quote:
rustig maarquote:Op maandag 5 augustus 2013 02:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja laat mij ik was gewend om gewoon zo'n kaartje te kopen en de code in te voeren, mijn autisme kan dit allemaal niet handelen.
Nee, niet vanaf de ps3.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:32 schreef Bart het volgende:
Kort vraagje, kun je tegenwoordig nou op een PS3 zonder al te veel moeite mkv- bestanden van circa 9GB, met ondertiteling in srt-formaat, afspelen? Dus niet allemaal converteren enzo, maar gewoon vanaf een netwerkschijf of iets dergelijks?
Ja dus op je PC? Maar dat hoeft geen zware PC te zijn, die hoeft zelf niets om te zetten/converteren?quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, niet vanaf de ps3.
Er moet een streamer tussen zoals ps3 mediaserver
Dat doet ps3 mediaserver ook.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:41 schreef Bart het volgende:
Want ik had een tijd terug zoiets voor mijn 360, maar toen moesten die mkv's on the fly omgezet worden naar wmv ofzo, en dat trok mijn PC niet op full HD.
hmm, dan weet ik al dat het niet gaat werkenquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat doet ps3 mediaserver ook.
die werkt ook voor de xbox dus als je die hebt kan je het testen. Hij doet dat vrij goed met weinig resources. Maar ik vind het allemaal behelpen blijven dus ik doe er niet aan.
Op de ps3 loopt het wel soepel maar op de xbox loopt het geluid niet synchroon met het beeld bij mijquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat doet ps3 mediaserver ook.
die werkt ook voor de xbox dus als je die hebt kan je het testen. Hij doet dat vrij goed met weinig resources. Maar ik vind het allemaal behelpen blijven dus ik doe er niet aan.
Wat voor PC heb je dat je er zo zeker van bent?quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:44 schreef Bart het volgende:
[..]
hmm, dan weet ik al dat het niet gaat werken
Een zes jaar oude Athlon 64 X2 3600+ 1,9GHz met onboard video en 4GB geheugen. Ik gebruikte TVersity om naar mijn 360 te streamen, en dat was gewoon kut met peren.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:56 schreef Tain het volgende:
[..]
Wat voor PC heb je dat je er zo zeker van bent?
Draai zelf MiniDLNA op mijn BSD servertje en die serveert zonder problemen 1080p MKV's.
TVersity is dan ook kut vergeleken met ps3mediaserverquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:54 schreef Bart het volgende:
[..]
Een zes jaar oude Athlon 64 X2 3600+ 1,9GHz met onboard video en 4GB geheugen. Ik gebruikte TVersity om naar mijn 360 te streamen, en dat was gewoon kut met peren.
Dus ik kan er pas achter komen of het werkt, door het uit te proberen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
TVersity is dan ook kut vergeleken met ps3mediaserver
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:01 schreef Bart het volgende:
[..]
Dus ik kan er pas achter komen of het werkt, door het uit te proberen?
Eens kijken of ik een PS3 kan lenen van iemand hier in de buurt. Tnx!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:11 schreef Tain het volgende:
[..]
Ter vergelijking: ik gebruik een servertje met een AMD E350(dual core 1.6GHz) van 18Watt en die heeft er geen enkele moeite mee.
Volgens benchmarks is een Athlon X2 3250e ietsje trager dan deze cpu, maar het scheelt echt heel weinig
Ga er zo 'clean' mogelijk in! Ik las 1 spoiler van een paar woordjes op het internet en dat heeft het toch iets verpest voor mij.quote:
Ik misschien ook, maar was dat weer vergeten. Totdat jij er nu weer over begintquote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:47 schreef xminator het volgende:
[..]
Ga er zo 'clean' mogelijk in! Ik las 1 spoiler van een paar woordjes op het internet en dat heeft het toch iets verpest voor mij.
Ik heb echt nog niets over dat spel gelezen dus jahquote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:47 schreef xminator het volgende:
[..]
Ga er zo 'clean' mogelijk in! Ik las 1 spoiler van een paar woordjes op het internet en dat heeft het toch iets verpest voor mij.
Ik dacht dat ik die spoiler zou vergeten na een aantal weken, nadat ik de game had opgestart wist ik het meteen weerquote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik misschien ook, maar was dat weer vergeten. Totdat jij er nu weer over begint![]()
Ik weet helemaal niet of de spoiler ook daadwerkelijk over Spec Ops gaat, of over een andere game. Maar goed, hij is inderdaad gratis en kan best ooit een keer gespeeld worden. Zojuist even NFS, Spec Ops en Demon's Souls in de download gezet.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:56 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik die spoiler zou vergeten na een aantal weken, nadat ik de game had opgestart wist ik het meteen weer. Echt jammer anders was the experience 10x beter geweest.
Ivo, geef het wat tijd. Ik vond het begin best saai namelijk.
Speel je maffia 2, daarbij schijnt het een vaker voorkomend probleem te zijn..quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:30 schreef Slayage het volgende:
mijn ps3 begint de laatste weken zo nu en dan vast te lopen, ik heb hier eerder nooit last van gehad, is dit misschien voorbode van een groter probleem?
nee nee, meerdere verschillende games, doa5, mortal kombat, last of us, niet extreem vaak met het is nu een paar keer gebeurd de laatste paar weken, hiervoor nooit last van gehad, is ook in het menu gebeurd ookquote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:39 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Speel je maffia 2, daarbij schijnt het een vaker voorkomend probleem te zijn..
Heel heet geworden? Gesloten kastje?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:47 schreef Slayage het volgende:
[..]
nee nee, meerdere verschillende games, doa5, mortal kombat, last of us, niet extreem vaak met het is nu een paar keer gebeurd de laatste paar weken, hiervoor nooit last van gehad, is ook in het menu gebeurd ook
nope. nope.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heel heet geworden? Gesloten kastje?
Ik heb 't sinds ik tig keer dood ging bij die Royal Jelly eigenlijk niet meer gespeeld...quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 10:11 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Volgens mij wel, alleen met evt. DLC kan 't problemen geven.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:57 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
Ff snel een vraagje... ik wil dus die game Dragon's Crown kopen, maar hij is nog niet uit in de EU. Heeft het zin voor mij en mijn vrienden om een US versie te kopen via amazon? Kunnen we met onze EU PS3's multiplayeren met deze US versie?
http://www.amazon.com/Dragons-Crown-Playstation-3/dp/B007V9QKH0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |