noobquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja het is me net al via dm uitgelegd, ik zat verkeerd te kijken met mijn domme kop.
ja laat mij ik was gewend om gewoon zo'n kaartje te kopen en de code in te voeren, mijn autisme kan dit allemaal niet handelen.quote:
rustig maarquote:Op maandag 5 augustus 2013 02:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja laat mij ik was gewend om gewoon zo'n kaartje te kopen en de code in te voeren, mijn autisme kan dit allemaal niet handelen.
Nee, niet vanaf de ps3.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:32 schreef Bart het volgende:
Kort vraagje, kun je tegenwoordig nou op een PS3 zonder al te veel moeite mkv- bestanden van circa 9GB, met ondertiteling in srt-formaat, afspelen? Dus niet allemaal converteren enzo, maar gewoon vanaf een netwerkschijf of iets dergelijks?
Ja dus op je PC? Maar dat hoeft geen zware PC te zijn, die hoeft zelf niets om te zetten/converteren?quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, niet vanaf de ps3.
Er moet een streamer tussen zoals ps3 mediaserver
Dat doet ps3 mediaserver ook.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:41 schreef Bart het volgende:
Want ik had een tijd terug zoiets voor mijn 360, maar toen moesten die mkv's on the fly omgezet worden naar wmv ofzo, en dat trok mijn PC niet op full HD.
hmm, dan weet ik al dat het niet gaat werkenquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat doet ps3 mediaserver ook.
die werkt ook voor de xbox dus als je die hebt kan je het testen. Hij doet dat vrij goed met weinig resources. Maar ik vind het allemaal behelpen blijven dus ik doe er niet aan.
Op de ps3 loopt het wel soepel maar op de xbox loopt het geluid niet synchroon met het beeld bij mijquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat doet ps3 mediaserver ook.
die werkt ook voor de xbox dus als je die hebt kan je het testen. Hij doet dat vrij goed met weinig resources. Maar ik vind het allemaal behelpen blijven dus ik doe er niet aan.
Wat voor PC heb je dat je er zo zeker van bent?quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:44 schreef Bart het volgende:
[..]
hmm, dan weet ik al dat het niet gaat werken
Een zes jaar oude Athlon 64 X2 3600+ 1,9GHz met onboard video en 4GB geheugen. Ik gebruikte TVersity om naar mijn 360 te streamen, en dat was gewoon kut met peren.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:56 schreef Tain het volgende:
[..]
Wat voor PC heb je dat je er zo zeker van bent?
Draai zelf MiniDLNA op mijn BSD servertje en die serveert zonder problemen 1080p MKV's.
TVersity is dan ook kut vergeleken met ps3mediaserverquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:54 schreef Bart het volgende:
[..]
Een zes jaar oude Athlon 64 X2 3600+ 1,9GHz met onboard video en 4GB geheugen. Ik gebruikte TVersity om naar mijn 360 te streamen, en dat was gewoon kut met peren.
Dus ik kan er pas achter komen of het werkt, door het uit te proberen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
TVersity is dan ook kut vergeleken met ps3mediaserver
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:01 schreef Bart het volgende:
[..]
Dus ik kan er pas achter komen of het werkt, door het uit te proberen?
Eens kijken of ik een PS3 kan lenen van iemand hier in de buurt. Tnx!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:11 schreef Tain het volgende:
[..]
Ter vergelijking: ik gebruik een servertje met een AMD E350(dual core 1.6GHz) van 18Watt en die heeft er geen enkele moeite mee.
Volgens benchmarks is een Athlon X2 3250e ietsje trager dan deze cpu, maar het scheelt echt heel weinig
Ga er zo 'clean' mogelijk in! Ik las 1 spoiler van een paar woordjes op het internet en dat heeft het toch iets verpest voor mij.quote:
Ik misschien ook, maar was dat weer vergeten. Totdat jij er nu weer over begintquote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:47 schreef xminator het volgende:
[..]
Ga er zo 'clean' mogelijk in! Ik las 1 spoiler van een paar woordjes op het internet en dat heeft het toch iets verpest voor mij.
Ik heb echt nog niets over dat spel gelezen dus jahquote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:47 schreef xminator het volgende:
[..]
Ga er zo 'clean' mogelijk in! Ik las 1 spoiler van een paar woordjes op het internet en dat heeft het toch iets verpest voor mij.
Ik dacht dat ik die spoiler zou vergeten na een aantal weken, nadat ik de game had opgestart wist ik het meteen weerquote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik misschien ook, maar was dat weer vergeten. Totdat jij er nu weer over begint![]()
Ik weet helemaal niet of de spoiler ook daadwerkelijk over Spec Ops gaat, of over een andere game. Maar goed, hij is inderdaad gratis en kan best ooit een keer gespeeld worden. Zojuist even NFS, Spec Ops en Demon's Souls in de download gezet.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:56 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik die spoiler zou vergeten na een aantal weken, nadat ik de game had opgestart wist ik het meteen weer. Echt jammer anders was the experience 10x beter geweest.
Ivo, geef het wat tijd. Ik vond het begin best saai namelijk.
Speel je maffia 2, daarbij schijnt het een vaker voorkomend probleem te zijn..quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:30 schreef Slayage het volgende:
mijn ps3 begint de laatste weken zo nu en dan vast te lopen, ik heb hier eerder nooit last van gehad, is dit misschien voorbode van een groter probleem?
nee nee, meerdere verschillende games, doa5, mortal kombat, last of us, niet extreem vaak met het is nu een paar keer gebeurd de laatste paar weken, hiervoor nooit last van gehad, is ook in het menu gebeurd ookquote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:39 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Speel je maffia 2, daarbij schijnt het een vaker voorkomend probleem te zijn..
Heel heet geworden? Gesloten kastje?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:47 schreef Slayage het volgende:
[..]
nee nee, meerdere verschillende games, doa5, mortal kombat, last of us, niet extreem vaak met het is nu een paar keer gebeurd de laatste paar weken, hiervoor nooit last van gehad, is ook in het menu gebeurd ook
nope. nope.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heel heet geworden? Gesloten kastje?
Ik heb 't sinds ik tig keer dood ging bij die Royal Jelly eigenlijk niet meer gespeeld...quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 10:11 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen maar ik had het op een gegeven moment wel gehadM'n poppetje zelf deed amper damage en was in elk gevecht afhankelijk van die beesten
Volgens mij wel, alleen met evt. DLC kan 't problemen geven.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:57 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
Ff snel een vraagje... ik wil dus die game Dragon's Crown kopen, maar hij is nog niet uit in de EU. Heeft het zin voor mij en mijn vrienden om een US versie te kopen via amazon? Kunnen we met onze EU PS3's multiplayeren met deze US versie?
http://www.amazon.com/Dragons-Crown-Playstation-3/dp/B007V9QKH0
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |