Ja ik ookquote:Op zondag 7 juli 2013 13:48 schreef Yi-Long het volgende:
Nou, ik wil er wel eentje, eerlijk gezegd....
Ah cool thnxquote:Op zondag 7 juli 2013 12:05 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Je kan wel gewoon een USA kaart kopen via internet
[..]
Ik kan 1tje niet afweren als ik naar beneden valt,in Syn Tower(The Belgian Problem missie)quote:Op zondag 7 juli 2013 12:05 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Brutes zijn toch die overdreven grote anabolen mannetjes?
Gewoon met een tank ofzo op afgaan
foute topicquote:Op maandag 8 juli 2013 09:33 schreef Godtje het volgende:
En dat heeft wat precies met de PS3 te maken?
Nog niet bevestigd dan? Of is de game nu al aangekondigd?quote:Op maandag 8 juli 2013 14:06 schreef Vlaggenroof het volgende:
Kh hd 2.5 is bevestigd!waarschijnlijk voor ps3. Word aangekondigd deze tgs.
Wanneer ga je me nou eens The Last of Us kado doen?quote:Op maandag 8 juli 2013 09:33 schreef Godtje het volgende:
En dat heeft wat precies met de PS3 te maken?
Ik citeer:quote:Op maandag 8 juli 2013 15:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nog niet bevestigd dan? Of is de game nu al aangekondigd?
Nadat ik hem heb gekocht en uitgespeeld hebquote:Op maandag 8 juli 2013 15:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wanneer ga je me nou eens The Last of Us kado doen?
Wat is tamperen?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:32 schreef Shygirl18 het volgende:
Jammer dat mijn EA account gebanned is wegens tamperen
Screenshots: GAM / Final Fantasy [LXXII] Next Gen Fantasyquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:03 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt geweldig beter eruit zien. Maar dan kan aan mij liggen. Heb er zin in!
Hoe doe je dat?quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:42 schreef bobbernaut het volgende:
oeh hebben jullie ook gratis PS+ gekregen?
Ik kreeg zo'n mailtje, ben je geabonneerd op die nieuwsbrieven etc?quote:
Ja die krijg ik ook. Even de mail aanzwengelenquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:44 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ik kreeg zo'n mailtje, ben je geabonneerd op die nieuwsbrieven etc?
Ik wou het net gaan kopen, totdat ik dit zagquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:51 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
die werkt niet als je al ps+ bent of geweest
Ik had 2 maanden geleden zo'n mail... Voer dolgelukkig de code niet. Kreeg melding dat code niet bestond. Dus ik nog een ker intikken, weer die melding. Kijk de mail; staat er heel klein '' werkt alleen voor mensen die nooit ps+ zijn geweest.. ''quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:52 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ik wou het net gaan kopen, totdat ik dit zag
Ja zolang de account van je broer ook op dezelfde ps3 staat. En nog steeds plus heeft.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:03 schreef bobbernaut het volgende:
Wacht, als mijn broer PS+ heeft gekocht, dan heeft ie dus SR3 op de harde schijf gezet enzo.
Maar kan ik het dan op mijn eigen account spelen zonder PS+?
Ai bedankt!quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja zolang de account van je broer ook op dezelfde ps3 staat. En nog steeds plus heeft.
Waarom komt ie nou vlak voor GTAV uit?quote:
Ik zou voor deze gaan hoor.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:13 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
Waarom komt ie nou vlak voor GTAV uit?
Ik heb 'm al bij WOWHD gereserveerd voor 25 euro ongeveer. Dan duurt het nog 2 weken voor het binnen is. In de tussentijd speel ik GTAV.quote:
Hm Hm goede keuze denk ik. :p ik heb hem met launch hopelijk.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:32 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
Ik heb 'm al bij WOWHD gereserveerd voor 25 euro ongeveer. Dan duurt het nog 2 weken voor het binnen is. In de tussentijd speel ik GTAV.
Kut, ook voor die 30 dagen proefversie wordt er gevraagd naar creditcard gegevens.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:48 schreef StateOfMind het volgende:
Ik zie niks staan in die nieuwsbrief dat ik gratis PS+ heb
-edit: Toch wel, 30 dagen gratis proefabonnement. Bedoel je die?
Dit inderdaadquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:47 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Kut, ook voor die 30 dagen proefversie wordt er gevraagd naar creditcard gegevens.
En ik heb geen credit card.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |