Nee, heb hem echt gedownload en geïnstalleerd. Was gewoon 100%.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat dus.
Staat hij niet nog te downloaden in de wachtrij?
of per ongeluk afgebroken?
Mij trok het niet zo. Heb mezelf echt met moeite door deel 1 moeten worstelen. Ik vond de missies veel van hetzelfde, het schieten niet fijn werken en wel meer dingen die ik zo niet meer weet. De powers waren wel vet. Deel 2 heb ik een stuk gespeeld maar niet meer mee verder gegaan omdat ik weinig tijd had / games die meer prioriteit hadden voor mij. Hij begon wel op een hoger tempo dan deel 1 geloof ik. Jammer, terwijl het wel mijn genre is: platform, puzzles, freeroamen. Zoals darksiders, assassins creed, zelda, ratchet&clank ga zo maar door.quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:56 schreef Vlaggenroof het volgende:
Wat zijn infamous voor spellen? leuke aanbieding bij bol. 2 voor 30 euro. Zat al wel wat gameplay te kijken maar ja..
Ik vond het idee wel leuk. Beetje zoals bij Fable dat je de goede of slechte kant op kan gaan. Krachten waren idd mooi. Maar heb hem uiteindelijk ook niet uitgespeeld vanwege gebrek aan tijd en soms wat frsutratie met de missies.quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:56 schreef Vlaggenroof het volgende:
Wat zijn infamous voor spellen? leuke aanbieding bij bol. 2 voor 30 euro. Zat al wel wat gameplay te kijken maar ja..
Die heb ik 1, van de tijd dat PSN er uit lag en ik 2 gratis spellen mocht kiezen. Tering wat een vervelend baggerspel zeg. Zo kinderachtig. Quest for booty was dat, of is dat een (hele slechte) spin-off?quote:
Ratchet and Clankquote:Op woensdag 24 juli 2013 19:27 schreef Vlaggenroof het volgende:
Goed. Infamous 1 en 2, little big planet 1 en R&C ; a crack in time besteld. Komen morgen binnen als het goed is.
Hirna het eerstvolgende spel word KH 1.5 Daarna ffX en daarna watch dogs, wellicht AC.
Ja, het is een tussendeel. Niet een volwaardig vervolg dus. Ik gaf het alleen aan als voorbeeld. Maar van ratchet op de ps3 vond ik eigenlijk alleen het eerste deel (tools of destruction) goed te doen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die heb ik 1, van de tijd dat PSN er uit lag en ik 2 gratis spellen mocht kiezen. Tering wat een vervelend baggerspel zeg. Zo kinderachtig. Quest for booty was dat, of is dat een (hele slechte) spin-off?
O gelukkig. Want ik hoor verder wel goede verhalen over R&C, maar dacht echt "Ze zullen DIT toch niet bedoelen?!". Het lijkt echt een heel lelijk vlug-vug gemaakt prutspelletje namelijkquote:Op woensdag 24 juli 2013 20:50 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Ja, het is een tussendeel. Niet een volwaardig vervolg dus. .
lelijk? De eerste keer dat ik R&C speelde op de ps3 (tools of destruction dacht ik) had ik het idee dat ik een animatiefilm aan het besturen was!quote:Op donderdag 25 juli 2013 07:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O gelukkig. Want ik hoor verder wel goede verhalen over R&C, maar dacht echt "Ze zullen DIT toch niet bedoelen?!". Het lijkt echt een heel lelijk vlug-vug gemaakt prutspelletje namelijkMaar dat is dan waarschijnlijk omdta het dat ook is, een tussndeel.
Ik zeg al, ik ken alleen Quest for Booty en die is echt lelijk. Maar als dat slechts een vlug tussendoortje is dan snap ik dat, want zo ziet het er ook echt uit.quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:51 schreef Poit het volgende:
[..]
lelijk? De eerste keer dat ik R&C speelde op de ps3 (tools of destruction dacht ik) had ik het idee dat ik een animatiefilm aan het besturen was!
QfB kwam na ToD en maakt gebruik van dezelfde engine.quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zeg al, ik ken alleen Quest for Booty en die is echt lelijk. Maar als dat slechts een vlug tussendoortje is dan snap ik dat, want zo ziet het er ook echt uit.
infamous 1 en 2 zijn bruut, van little big planet heb ik ook genoten, alleen kon de frustratie level wat aan de hoge kant zijn, veel succes met "the bunker" alvastquote:Op woensdag 24 juli 2013 19:27 schreef Vlaggenroof het volgende:
Goed. Infamous 1 en 2, little big planet 1 en R&C ; a crack in time besteld. Komen morgen binnen als het goed is.
Ik wel.quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:39 schreef Poit het volgende:
[..]
QfB kwam na ToD en maakt gebruik van dezelfde engine.
Ik vind dit er echt niet lelijk uit zien hoor..
Vergeet ook niet dat het om games uit 2007 / 2008 gaat.
Hmm, smaken verschillen. Ik heb juist zitten genieten van de mooie plaatjes etc van ToDquote:Op donderdag 25 juli 2013 10:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wel.
Het hele spel voelt gewoon heel knullig aan, afgeraffeld.
Je mag het nog eens herhalenquote:Op donderdag 25 juli 2013 10:50 schreef Godtje het volgende:
Had ik al gezegd dat ik verliefd ben op tomb raider??
Tof spel! blij dat ik het heb gekocht.quote:
Ik was er ook helemaal weg van. En dan te bedenken dat veel mensen the Last of Us nog beter vinden. Dus daar ben ik erg benieuwd naar!quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tof spel! blij dat ik het heb gekocht.
Heb je daar met spelen nog last van dan?quote:Helaas zit er een fout in de digitale download.. dat was kut
Ik koop ze meestal niet op PSN. En het was na googlen bleek een veel voorkomende fout.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was er ook helemaal weg van. En dan te bedenken dat veel mensen the Last of Us nog beter vinden. Dus daar ben ik erg benieuwd naar!
[..]
Heb je daar met spelen nog last van dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |