quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:04 schreef kanovinnie het volgende:
Onder het motto: Sporten waar je het bestaan niet van wist
Hoezo niet wist? Dat was gewoon de vorige meet..quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:04 schreef kanovinnie het volgende:
Onder het motto: Sporten waar je het bestaan niet van wist
euuuh, 4?quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:47 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Kano, hoeveel andere rare sporten doe jij eigenlijk? Geen wonder dat je nooit fietst....
Beterschap.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:51 schreef KolonelBroodje het volgende:
Ja Hechtingen eruit op mn verjaardag. 18Ik moet nu 10 dagen oordruppels gebruiken en als dat niet gaat helpen, mag ik een week aan het infuus want die ontsteking is al resistent tegen heel veel antibiotica. Daar zit ik dus echt niet op te wachten, ben je verder gezond en kun je alles doen, lig je een week in het ziekenhuis te niksen.
Twitter: #Nu oven voorverwarmen en PizzaJAJA ik kan ook eten klaarmaken
quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:46 schreef zeeppaardje het volgende:
Nou ik ga de oven opwarmen voor mn pizza, op me verjaardag
Ruilen? Moet nog 2-3 weken waarbij ik mijn sleutelbeen niet mag belasten. Nu een week en 2 dagen na het ongeval zou echt graag op de fiets willen stappen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:52 schreef Patroon het volgende:
Wil nu ook wel week in ziekenhuis liggen. Lekker Tour kijken.
Ja klopt dat is mijn spam account geworden voor KLB enzoquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:54 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Beterschap.
En heb je twee accounts hier?
[..]
Hometrainer.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:01 schreef CFF het volgende:
[..]
Ruilen? Moet nog 2-3 weken waarbij ik mijn sleutelbeen niet mag belasten. Nu een week en 2 dagen na het ongeval zou echt graag op de fiets willen stappen.
Voordeel is wel dat ik de Tour kan zien, maar weegt niet op tegen de nadelen!
Wel ingewikkeld met inloggen en zoquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:02 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ja klopt dat is mijn spam account geworden voor KLB enzoJe moet wat als je je verveelt he?
Nee gek in de blauwe biotex hangenquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:46 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Doorprikken met een hete naald was het toch![]()
Neem het effe op, is leuk voor op youtube.
ff wat zout in de derdebal strooien?quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:17 schreef eentwee het volgende:
Chorus 11sp cassettes voor minder dan 70 ekkies (12-29 ca ¤82):
http://www.probikeshop.co(...)-11-speed/18107.html
En die was 165 euro voor een cassette van de Campa Chorus groep?quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:34 schreef eentwee het volgende:
Ja, in Bourg
Voor de mensen die er niet bij waren: Okkie heeft daar bij de lokale uitzuigerbater een 12-29 cassette gekocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |