quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:04 schreef kanovinnie het volgende:
Onder het motto: Sporten waar je het bestaan niet van wist
Hoezo niet wist? Dat was gewoon de vorige meet..quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:04 schreef kanovinnie het volgende:
Onder het motto: Sporten waar je het bestaan niet van wist
euuuh, 4?quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:47 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Kano, hoeveel andere rare sporten doe jij eigenlijk? Geen wonder dat je nooit fietst....
Beterschap.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:51 schreef KolonelBroodje het volgende:
Ja Hechtingen eruit op mn verjaardag. 18Ik moet nu 10 dagen oordruppels gebruiken en als dat niet gaat helpen, mag ik een week aan het infuus want die ontsteking is al resistent tegen heel veel antibiotica. Daar zit ik dus echt niet op te wachten, ben je verder gezond en kun je alles doen, lig je een week in het ziekenhuis te niksen.
Twitter: #Nu oven voorverwarmen en PizzaJAJA ik kan ook eten klaarmaken
quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:46 schreef zeeppaardje het volgende:
Nou ik ga de oven opwarmen voor mn pizza, op me verjaardag
Ruilen? Moet nog 2-3 weken waarbij ik mijn sleutelbeen niet mag belasten. Nu een week en 2 dagen na het ongeval zou echt graag op de fiets willen stappen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:52 schreef Patroon het volgende:
Wil nu ook wel week in ziekenhuis liggen. Lekker Tour kijken.
Ja klopt dat is mijn spam account geworden voor KLB enzoquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:54 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Beterschap.
En heb je twee accounts hier?
[..]
Hometrainer.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:01 schreef CFF het volgende:
[..]
Ruilen? Moet nog 2-3 weken waarbij ik mijn sleutelbeen niet mag belasten. Nu een week en 2 dagen na het ongeval zou echt graag op de fiets willen stappen.
Voordeel is wel dat ik de Tour kan zien, maar weegt niet op tegen de nadelen!
Wel ingewikkeld met inloggen en zoquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:02 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ja klopt dat is mijn spam account geworden voor KLB enzoJe moet wat als je je verveelt he?
Nee gek in de blauwe biotex hangenquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:46 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Doorprikken met een hete naald was het toch![]()
Neem het effe op, is leuk voor op youtube.
ff wat zout in de derdebal strooien?quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:17 schreef eentwee het volgende:
Chorus 11sp cassettes voor minder dan 70 ekkies (12-29 ca ¤82):
http://www.probikeshop.co(...)-11-speed/18107.html
En die was 165 euro voor een cassette van de Campa Chorus groep?quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:34 schreef eentwee het volgende:
Ja, in Bourg
Voor de mensen die er niet bij waren: Okkie heeft daar bij de lokale uitzuigerbater een 12-29 cassette gekocht.
Hét bewijs dat die flimsy campa shit gewoon overpriced is en je voor heel wat minder een prima Japanse oplossing kunt krijgenquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:47 schreef Bismarck het volgende:
[..]
En die was 165 euro voor een cassette van de Campa Chorus groep?
Vriend van me had bij de FM in Bourg een los kransje gekocht voor een Shimano Ultegra cassette. Die liet de 14 er uit halen en een 29 installeren. Moest inclusief montage 25 euro aftikken. Geen idee of dat schappelijk is, maar het bedrag was te overzien.
en daarom ben je voor sram gegaan?quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:51 schreef Gripper het volgende:
[..]
Hét bewijs dat die flimsy campa shit gewoon overpriced is en je voor heel wat minder een prima Japanse oplossing kunt krijgen
Ja. Die is duur. Heb daar vorig jaar wel voor 50 euro een setje Pro3's gekocht.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:34 schreef eentwee het volgende:
Ja, in Bourg
Voor de mensen die er niet bij waren: Okkie heeft daar bij de lokale uitzuigerbater een 12-29 cassette gekocht.
Welke heuvels heb je gereden dan?quote:Op donderdag 11 juli 2013 01:35 schreef Palaiologos het volgende:
Vandaag een rondje Zuid-Limburg gekoerst, helemaal kapot op de terugweg. Ben dan ook door menig Oma op een elektrische fiets ingehaald op de weg richting Beek.
Kan niet altijd goed gaan.
Is niet leuk voor Youtube...ah Oksel is toch slim genoeg om echt stom advies te negeren hoop ik?quote:
ha ha ha 11 speed is alleen voor de bazen eejquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:51 schreef Gripper het volgende:
[..]
Hét bewijs dat die flimsy campa shit gewoon overpriced is en je voor heel wat minder een prima Japanse oplossing kunt krijgen
Keutenberg, Dodeman, Cauberg, Windraak, heuvel naast de Cauberg en heel wat anderen. Normaal gesproken ook geen probleem, ik fiets regelmatig in Italië door de heuvels, maar gister wilde het gewoon niet vlotten, maar ik heb dan ook aardig wat blessures de afgelopen maanden gehad.quote:Op donderdag 11 juli 2013 07:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Welke heuvels heb je gereden dan?
Dat wilde ik net typen. Vettige hap is niet goed tijdens/voor een fietsritje...quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:06 schreef MarcoD het volgende:
Eet volgende keer fatsoenlijk voedsel en geen kroketje.
Ik ben eens op fietsvakantie geweest door Noord Spanje, Baskenland, Navarra, Asturie en Galicie. Erg mooi, erg warm en niet duur. Campings zijn er bijna niet maar voor 10 of 15 ¤ heb je een goede B&B.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:20 schreef Captain_Fabulous het volgende:
iemand ooit door Castilia y Leon gereden, dus Valladolid, Leon, Burgos? Zit te denken aan een september tochtje...
Nog 1 vakkundig stukgetrokken?quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:16 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik ben eens op fietsvakantie geweest door Noord Spanje, Baskenland, Navarra, Asturie en Galicie. Erg mooi, erg warm en niet duur. Campings zijn er bijna niet maar voor 10 of 15 ¤ heb je een goede B&B.
Mijn tanlines zijn bijna foetsie na een week strand vol breezersletjes. Ik ben een eckte badgast.
Hij zei wel dat die nog ging fietsen bij tour du jour, dus dat zal wel jaquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:13 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Is dat Tommeke met tandje hoger bij Tour du Jour ???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |